Gaming Pc rond de 1000,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Hallo,

Bij deze mijn lijstje van onderdelen die ik in gedachten had voor het bouwen van mijn eerste gaming PC. Ik heb ongeveer rond de 1000,- ervoor over! Ik heb een computer gevonden met deze onderdelen van ongeveer 900,-. Zou ik er nog iets van moeten upgraden om games op high/ultra te spelen op 1080p, en is dit het waard voor het geld?

Kast/Voeding: CompuGame miditower ( Aerocool Strike-X Extreme ), met een 650W silent voeding
Processor: Intel I5 4590 (quad-core, 4e generatie Haswell) socket 1150
Processorsnelheid: 4x 3.3GHz, 3MB CPU Cache Level 3
Werkgeheugen: 8GB DDR3 1600 Transcend
Opslag: 1000GB SATA3 (misschien nog SSD?)
Videospecificaties: NVIDIA GTX970 4GB DDR5 videokaart (Full-HD) met DVI en HDMI aansluitingen,
Direct-X 12 ondersteuning
1x Displayport aansluiting
2x DVI aansluiting
1x HDMI aansluiting
NVIDIA 3D Vision ready
Maximale resolutie: 4096 x 2160
Moederbord: GA-H81M-HD3
Extra USB3 aansluitingen e.d.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, games zoals Battlefield 4 en Assassins Creed Unity. Ook zou ik gewoon dingen voor school doen, maar dat zou geen probleem moeten zijn, zoals Word, Visual Basic etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 1000,- ervoor uitgetrokken, eventuele overmaat mag geen probleem zijn, zolang het maar niet teveel is!

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zozeer. Ik heb een monitor, even geen idee welk type. Het gaat eigenlijk alleen maar om de PC. Muis en toetsenbord heb ik geen hulp voor nodig tenzij jullie echt iets adviseren!

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De PC moet ongeveer lastige games op high settings op 1080p moeten kunnen runnen zoals BF4 en Assassins Creed Unity. Ik heb het liefst een goede CPU, I5 denk ik (I7 weer een beetje overkill, schiet doel en budget beetje voorbij), een goede videokaart (Nvidia GTX 970?) en minimaal 8GB RAM (geen idee of meer RAM zn geld waard is) Het liefst een SSD, maar qua budget zou een HDD moeten voldoen, ruimte en tijd genoeg om up te graden neem ik aan! Ik ben ook nog niet helemaal uit qua koeling.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst Intel voor CPU, heb in het verleden wat problemen gehad met AMD, deze CPU ging ondanks goed gebruik snel kapot! Qua videokaarten toch wel Nvidia GTX series, tenzij jullie iets anders voorschrijven.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft niet energiezuinig te zijn, grootte maakt niet uit en mag lekker zoveel geluid maken als maar kan, dit is allemaal niet van toepassing. Het systeem moet gewoon op hoge settings moeilijke games runnen en nog bruikbaar zijn voor school en multitasking.

Ga je overklokken?
Niet van toepassing met de 4590, heb je een K-series voor nodig (zoveel heb ik al wel ondervonden). Anders zou ik sowieso niet willen overclocken, door garantie e.d.

Is dit een goede PC voor dit geld, en zo ja, zou ik er nog iets aan moeten veranderen? Dit wordt mijn eerste zelfgemaakte Gaming Pc, en ben van plan alle onderdelen los te kopen. Een variant hiervan stond voor 899,- te koop. Is die prijs überhaupt reëel aangezien er een dure videokaart op zit? (relatief)

Bedankt voor alle reacties! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Dat is al een net begin (wat startpost betreft), maar maak even een net lijstje met de Handleiding Pricewatch, dat maakt het wat overzichtelijker. ;)

Wat je nu eigenlijk zegt is: "ik heb een kant-en-klaar systeem gevonden, is 'ie goed genoeg?" (als ik het goed begrijp.) Als eerste wil ik even duidelijk maken dat het zelf bouwen van een systeem (of het zelf samenstellen en laten bouwen door een Tweaker of Alternate) praktisch altijd goedkoper is dan het bestellen van een kant-en-klare PC. Verder zijn kant-en-klaar bakkies vaak niet de meest doordachte en kwalitatief goede systemen. Mijn advies: zelf samenstellen en bouwen! :D

Heb je anders in ieder geval een linkje naar dat systeem? Deze specs zijn nogal vaag. :(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 20:05
Ten eerste ik zie compugame in je beschrijving staan, wil je hier ook gaan bestellen?
Dit is namelijk niet zo'n heel goed idee je betaald er namelijk veel te veel voor!
Om je build er even bij te pakken en wat opmerkingen te maken
- een 4590 is opzich goed alleen zal je met een 4460 ook genoeg performance hebben voor games
- een 650w voeding zegt eigenlijk totaal niks over de voeding dit zou een voeding van slechte kwaliteit kunnen zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan over interne componenten etc.
- Ram en HDD zijn oké kan namelijk niet veel verkeerd mee gaan
- Een SSD is eigenlijk een must voor een pc zeker met een budget van 1000eu. De SSD gaat ervoor zorgen dat je systeem veel vloeiender loopt dan met alleen een HDD.
- Tja de case mag dan wel leuke lampjes bevatten maar het is nou niet echt een case van goede kwaliteit.

Ik zou zoiets als dit aanraden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,95€ 180,95
1Gigabyte G1.Sniper B6€ 83,95€ 83,95
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 378,90€ 378,90
1Toshiba DT01ACA100, 1TB€ 48,50€ 48,50
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 88,-€ 88,-
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 25,89€ 25,89
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 50,95€ 50,95
1Cooler Master V450 Semi-Modular€ 65,95€ 65,95
1Crucial BX100 250GB€ 84,95€ 84,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.008,04

Naast de HDD, RAM en CPU nog even wat toelichting.
De case is van stuk betere kwaliteit met geluidsdempend foam. Processor koeler om alles nog extra stil en koel te houden. Een voeding met goede interne componenten erin en 80+ gold. Natuurlijk ook een SSD en je mobo geupgrade naar een bordje met toch wat meer luxe zoals betere audiochip,meer ram sloten en M.2 slot voor eventuele latere M2 SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Ik zou bij dat systeem eerder een Antec VPF Series 450W nemen, past beter bij het budget en de rest van het systeem. :) Verder heel goede interne kwaliteit (OEM is Delta Electronics *O*) en scherp geprijsd.

[ Voor 20% gewijzigd door Pwuts op 04-06-2015 20:33 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:02

br00ky

Moderator Harde Waren
MasterPrutser schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:32:
Ik zou bij dat systeem eerder een Antec VPF Series 450W nemen, past beter bij het budget en de rest van het systeem. :)
En dat is gebaseerd op wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Dat is gebaseerd op een flink aantal posts in Voeding advies en informatie topic - Deel 30, de prijs, reviews van -The_Mask- en JonnyGURU en het feit dat de OEM Delta Electronics is.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
bedankt voor alle snelle reacties. Ik was sowieso niet van plan een kant-en-klaar systeem te bestellen, ik wist dat ik daarmee geld mis zou lopen. Ik zal dat lijstje eens even doorspitten, ziet er goed uit! Rust me nog een vraagje. Ik woon dicht bij de grens, is het goedkoper of verstandiger om onderdelen in Duitsland te kopen? Online zie ik niet significant veel verschil, maar misschien is dat toch anders? Nu rust mij nog de vraag, is de GTX 970 geen overkill voor mijn budget? Is namelijk wel de grootste kostenpost, weet dat voor gaming de videokaart van groot belang is maar dan alsnog..

Gr

P.s. Hier is trouwens nog de link als 'inspiratie': http://www.compustunt.nl/compugame1
Wat wordt gezegd over de kast is helemaal waar! Ik zou ook zeker die kast niet kiezen, moet gewoon lekker zwart zijn :*)

[ Voor 15% gewijzigd door jaspervv99 op 04-06-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
MasterPrutser schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:23:
Dat is gebaseerd op een flink aantal posts in Voeding advies en informatie topic - Deel 30, de prijs, reviews van -The_Mask- en JonnyGURU en het feit dat de OEM Delta Electronics is.
Ik zeg ook niet dat het een slechte voeding is, jij stelt alleen dat die de perfecte voeding voor deze build is beter past, en ik vraag je waarom ;).

Overigens, zo lekker is die momenteel niet geprijsd. 10 euro (bijna 25%) duurder dan enkele weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

br00ky schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:35:
[...]

Ik zeg ook niet dat het een slechte voeding is, jij stelt alleen dat die de perfecte voeding voor deze build is beter past, en ik vraag je waarom ;).
Oh zo, in dat geval begreep ik je even verkeerd. Die build neigt meer naar de bang4buck-kant, dus kies ik een bang4buck voeding. (R4 ipv R5, BX100 ipv MX200/EVO850, goedkoper RAM dan een maand geleden normaal was ;))
Overigens, zo lekker is die momenteel niet geprijsd. 10 euro (bijna 25%) duurder dan enkele weken geleden.
Alsnog goedkoper dan die V450! :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 20:05
MasterPrutser schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:32:
Ik zou bij dat systeem eerder een Antec VPF Series 450W nemen, past beter bij het budget en de rest van het systeem. :) Verder heel goede interne kwaliteit (OEM is Delta Electronics *O*) en scherp geprijsd.
Hmm ben het niet helemaal met je eens. Natuurlijk is de VPF geen slechte voeding echter ben ik van mening dat de voeding het belangrijkste component in de hele pc is. Het zorgt er tenslotte voor dat heel je pc uberhaupt aan kan gaan ;) Nou zou ik daar zelf dus ook niet zo snel op besparen aangezien de voeding van het systeem het meestal toch het eerste begeeft (dan praten we over slechte kwaliteits voedingen) Overigens het besparen op SSD en kast vindt ik eigenlijk hier niet echt op gaan. De meerprijs van rond de 20 euro (zo uit mijn hoofd) is het nou niet echt waard om aan een R5 te besteden tenslotte zijn de verbeteringen van de case ook maar marginaal. Over de SSD tja een mx200 zal op een paar vlakken dan wel sneller zijn maar de extra perfomance ga je toch niet merken.
jaspervv99 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:32:
bedankt voor alle snelle reacties. Ik was sowieso niet van plan een kant-en-klaar systeem te bestellen, ik wist dat ik daarmee geld mis zou lopen. Ik zal dat lijstje eens even doorspitten, ziet er goed uit! Rust me nog een vraagje. Ik woon dicht bij de grens, is het goedkoper of verstandiger om onderdelen in Duitsland te kopen? Online zie ik niet significant veel verschil, maar misschien is dat toch anders? Nu rust mij nog de vraag, is de GTX 970 geen overkill voor mijn budget? Is namelijk wel de grootste kostenpost, weet dat voor gaming de videokaart van groot belang is maar dan alsnog..
Voor de games die je hebt genoemd totaal niet! als we even kijken naar de benchmarks van ac unity kan je eigenlijk al langzaam beginnen te huilen ;w (970SLI op 1080p ultra en nog geen 60 fps) http://www.anandtech.com/...d-assassins-creed-unity/2
Nou zal door een paar patches de performance wel wat verbeterd zijn maar dit zal zeker geen 10fps schelen.
Zoals je ziet is dus voor ac unity het dus geen overkill. Overigens kan je het ook meer zien als wat meer voor de toekomst ;) wanneer je nu voor een lower end gpu gaat wil je sneller een nieuwe

[ Voor 40% gewijzigd door Tonkowonko op 05-06-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Tonkowonko schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:06:

Voor de games die je hebt genoemd totaal niet! als we even kijken naar de benchmarks van ac unity kan je eigenlijk al langzaam beginnen te huilen ;w (970SLI op 1080p ultra en nog geen 60 fps) http://www.anandtech.com/...d-assassins-creed-unity/2
Nou zal door een paar patches de performance wel wat verbeterd zijn maar dit zal zeker geen 10fps schelen.
Zoals je ziet is dus voor ac unity het dus geen overkill. Overigens kan je het ook meer zien als wat meer voor de toekomst ;) wanneer je nu voor een lower end gpu gaat wil je sneller een nieuwe
ACU is erg verbeterd sinds die tijd met patch 1.5 doet hij op 1 GTX 970 50-60+ fps max setting. Wel FXAA
met TXAA zal hij ietwat minder fps geven maar niet veel, filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=4brm7ZudeUw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Behuizing: Aerocool EN55170, https://www.companic.nl/p...s_id=6124459&ref=tweakers
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4 Gb, https://azerty.nl/0-6150-...port.html?channel_code=40
CPU: Intel Core i5-4590 (niet overclockbaar), https://azerty.nl/0-5654-...doos.html?channel_code=40
Moederbord: Gigabyte G1.Sniper B6, https://azerty.nl/0-5602-...udio.html?channel_code=40
(werk)geheugen/RAM: Crucial Ballistix Sport, https://azerty.nl/0-750-4...ffer.html?channel_code=40
Harde Schijf: Seagate Barracuda ST2000DM001 2TB, https://azerty.nl/0-857-4...4-mb.html?channel_code=40
Koeling: Cooler Master SickleFlow 120 2000 RPM Red LED, https://azerty.nl/0-1088-...ter-sickleflow-120-2.html
Voeding: Xilence Performance C Series XP600, https://azerty.nl/0-1073-...rformance-c-series-x.html
(Optioneel SSD)

Is dit een goed lijstje voor ongeveer 950,-? Kom ik volgens mij een heel eind mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje?
Dit is natuurlijk niet overzichtelijk. Zo zie je ook direct de goedkoopste optie

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 206,10€ 206,10
1Gigabyte G1.Sniper B6€ 83,95€ 83,95
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 371,95€ 371,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 76,50€ 76,50
1Cooler Master SickleFlow 120 Red LED 120mm, 120mm€ 5,43€ 5,43
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU€ 100,95€ 100,95
1Antec VPF Series 550W€ 57,60€ 57,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 902,48

[ Voor 6% gewijzigd door jaspervv99 op 08-06-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07

Nip

CPU, prima. Moederbord, prima. Videokaart, prima.

Paar dingen:

- Waarom 16gb RAM? 8gb is genoeg. Scheelt je €50,-
- Waarom 2 tb HDD en niet een 250gb SSD + 1 tb HDD? Maakt je PC veel en veel sneller. pricewatch: Crucial BX100 250GB
- Die behuizing vind je mooi neem ik aan?
- 600 Watt voeding is te veel. Aan 450 heb je genoeg. pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Sorry, ik heb het verkeerde product gekozen, moet 8gb RAM zijn :),
Ik zat net inderdaad al te denken om een SSD erbij te nemen, in ruil voor 1TB aan HDD, zal handig zijn voor sneller opstarten.
De behuizing werd me aangeraden door een vriend die hem ook had, waarom zou deze niet voldoen/ hebben jullie andere suggesties?
De videokaart heeft minimaal een 500/550W voeding nodig staat bij de specificaties! Daarom had ik deze voeding gekozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

De behuizing werd me aangeraden door een vriend die hem ook had, waarom zou deze niet voldoen/ hebben jullie andere suggesties?
Aerocool is niet echt een geweldig merk, veelal plastic fantastic rotzooi. Net als Zalman en Sharkoon trouwens
De videokaart heeft minimaal een 500/550W voeding nodig staat bij de specificaties! Daarom had ik deze voeding gekozen!
Zal best, raden ze aan voor als mensen C-merk voedingen hebben. Over C-merk voedigen gesproken, die Xilence hoort daar ook onder. Normale 600W PSU gaan voor het dubbele. Een Antec VPF450/550 is ruim voldoende.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Ok, hier zal ik me nog even in verdiepen en rondkijken. Welke case raden jullie aan? Moet natuurlijk een goede zijn maar er ook wel een beetje goed uit zien? (sorry!)

Ik vroeg me ook af of twee fans van 5,95 wel voldoende zijn? Zijn deze wel van de juiste kwaliteit? Dat betwijfel ik als ik naar de prijs kijk. Hij kreeg wel goede reviews?

[ Voor 34% gewijzigd door jaspervv99 op 08-06-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07

Nip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Waarom precies deze case? Ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen, maar is het het waard om 50+ euro extra aan zo'n behuizing uit te geven? Lijkt me persoonlijk een beetje overbodig...? :?

[ Voor 80% gewijzigd door jaspervv99 op 08-06-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Kwalitatief goede case, stil door demping en uitstekend kabelmanagement

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Szwoar schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:18:
Kwalitatief goede case, stil door demping en uitstekend kabelmanagement
Klinkt goed! Alleen maakt het geluidniveau mij zo goed als niks uit, ik gebruik altijd een koptelefoon met leren earcups dus zal ik er geen last van hebben. Is er niet rond de prijsklasse van 60,-/70,- iets wat kwalitatief ook goed is of is dat allemaal plastic-fantastic en moet ik daar niet zoeken? Is er daar iets dat jullie me kunnen aanraden? Wat hebben jullie zelf?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Ik heb nog niks, heb een topic lopen voor mijn eerste game pc :D. De Cooler Master Silencio 550 kan eventueel ook. Weet niet precies hoe goed deze kast is maar in die prijsklasse kun je wel even rondkijken.

De Fractal Design Core 3300 zou ook een optie zijn. Kan ze nu even niet makkelijk linken zit op mijn telefoon

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, wat zoek je zelf in een behuizing? Iets basics? Stoffilters? Geluidsemping? Degelijke materialen? Koeling? Goed kabelmanagement?

Kort door de bocht, hoe hoger de prijs, hoe meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
br00ky schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:54:
Tja, wat zoek je zelf in een behuizing? Iets basics? Stoffilters? Geluidsemping? Degelijke materialen? Koeling? Goed kabelmanagement?

Kort door de bocht, hoe hoger de prijs, hoe meer opties.
Geluiddemping is zo goed als onnodig in mijn geval, ik heb het liefst ook geen compleet zwarte saaie case, aangezien veel accesoires van mij redelijk felle kleuren hebben en het ook mooi is als de case er een beetje bij past (hoe raar dit ook mag klinken). Goed kabelmanagement is inderdaad wel belangrijk, en het lijkt me ook leuk om een raam o.i.d. In de zijkant te hebben zitten. Ik heb alleen geen idee wat ik aan moet qua stoffilters? Ideeën?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Even nog een extra vraagje, is deze setup ook voorbereid op bijvoorbeeld multitasken? Bv meerdere applicaties tegelijkertijd runnen en bijv. snel internet achter een minder intensieve game runnen, evenals bijvoorbeeld streamen? (Games zoals Smite, Borderlands en Skyrim)

Ik ben er trouwens nog niet helemaal uit wat voor behuizing ik moet nemen voor ongeveer 70/80,-... Zou sowieso gaaf zijn als er een window in zat met LED's maar dan kom ik inderdaad al gauw uit bij de plastic-fantastics zoals sharkoon en aerocool! Is er nog iets dat jullie adviseren? Dan denk ik dat ik een heel eind ben en kan ik gaan bestellen :9

[ Voor 46% gewijzigd door jaspervv99 op 09-06-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:56

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Fractal Design Define S = R5 - ODD bays.
Ik mis wel de windowed versie, die zou perfect zijn ( dan moet je er zelf nog wel lampjes in smokkelen, maar vraag je je even af of dit nou echt belangrijk is NU ).

Als je echt heel heftig multitasked met meerdere programma's ( waaronder zware games ), streamed en browset ( dit is wel een insignificant iets ) is een 1231v3 wel het overwegen waard.

Methinks dat een 4590 meer dan zat is voor jou ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Thomg op 09-06-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
Thomg schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:35:
pricewatch: Fractal Design Define S = R5 - ODD bays.
Ik mis wel de windowed versie, die zou perfect zijn ( dan moet je er zelf nog wel lampjes in smokkelen, maar vraag je je even af of dit nou echt belangrijk is NU ).

Als je echt heel heftig multitasked met meerdere programma's ( waaronder zware games ), streamed en browset ( dit is wel een insignificant iets ) is een 1231v3 wel het overwegen waard.

Methinks dat een 4590 meer dan zat is voor jou ;)
Ik zat meer aan bijv. Skyrim en Borderlands te denken en meerdere MOBA's met streamen. Dat zou mogelijk moeten zijn met die 4590 (correct me if I'm wrong). Ben nog steeds een case aan het zoeken maar vooralsnog bedankt allemaal, ben een heel eind met de hulp gekomen _/-\o_
Pagina: 1