Toon posts:

MX200 / Samsung evo / BX100?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
SSD, snel opstarten programma's. photoshop etc etc

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
100-130

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
niet echt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Macbook pro mid 2012 15"
2,3GHz intel core i7 4gb RAM

500GB HDD --> komt op plaats van optical drive met caddy

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
De B van de Crucial BX100 staat voor budget en heeft geen bescherming tegen stroomuitval.

Gezien de prestaties ben je overigens beter af met de EVO 850.

Deze valt binnen jouw budget.

Mijn YouTube Channel

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dan raad je een drive zonder bescherming af en adviseer je in plaats daarvan een drive zonder bescherming...

Crucial MX200 lijkt me logischer.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:34
Ik vind persoon de stroomuitval bescherming een beetje overrated. Heb nog nooit nodig moeten hebben. En als je gewoon een goede backup gebruikt is er vrijweinig aan de hand. De bx100 is prima voor dagelijks gebruik.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Euh, Samsung evo 840 of 850 ? vergeten? Kan prima daar verder. Heb zelfs de titel voor je aangepast.

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 05-06-2015 08:13 ]

Dit topic is gesloten.