Ik val door de nieuwe 60/150 pol buiten de boot en mag niet meer in de GC. Ik kan hier mee leven, en leg me daar dan ook bij neer. Ik ben dan wel meer dan 60 dagen aangemeld, maar heb, gezien het feit de GC topics als SG en HK onzichtbaar voor mij zijn, nog niet meer dan 150 posts in de TECH topics geplaatst. Dit komt mede door het feit dat ik een medium tweaker ben. Ik bedoel, ik heb van veel dingen wel verstand, maar hou me er niet al mijn tijd op GoT mee bezig. Dit laatste komt door dat ik bij een IT bedrijf werk, en de meeste problemen kunnen wij intern ook oplossen.
GoT is voor mij prive meer makkelijk (of als de vraag zo dom is dat ik hem niet durf te vragen aan mijn collegas
). Maar in de tijd dat ik even pauze heb, log ik in op GoT en deel mijn prive gedachten met andere tweakers.
Het leuke van de GC topics is dat je de meningen hoort van "je eigen soort". Dit soort is dan mensen, net als ik, die gek zijn op pjoetertjes. Dat moet ook de primaire reden zijn dat mensen hier komen.
Desalniettemin verheug ik mij op de dag dat ik weer bij de GC mag. Het punt is dat ik alleen geen idee heb wanneer die dag komt. Nergens kan ik vinden hoeveel topics ik heb gepost in niet GC-topics.
Als jullie dat nou eens een beetje kunnen aanpassen en in de user info kunnen plaatsen, zou ik heel gelukkig zijn. Dan kan ik weer aftellen tot de dag dat ik met mijn mede tweakers over de andere zaken van het leven kan praten.
GoT is voor mij prive meer makkelijk (of als de vraag zo dom is dat ik hem niet durf te vragen aan mijn collegas
Het leuke van de GC topics is dat je de meningen hoort van "je eigen soort". Dit soort is dan mensen, net als ik, die gek zijn op pjoetertjes. Dat moet ook de primaire reden zijn dat mensen hier komen.
Desalniettemin verheug ik mij op de dag dat ik weer bij de GC mag. Het punt is dat ik alleen geen idee heb wanneer die dag komt. Nergens kan ik vinden hoeveel topics ik heb gepost in niet GC-topics.
code:
1
2
| Select count where user=$user and categorie!="General Chat" from topics |
Als jullie dat nou eens een beetje kunnen aanpassen en in de user info kunnen plaatsen, zou ik heel gelukkig zijn. Dan kan ik weer aftellen tot de dag dat ik met mijn mede tweakers over de andere zaken van het leven kan praten.