Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gevraagd: mijn aantal posts in niet GC topics

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik val door de nieuwe 60/150 pol buiten de boot en mag niet meer in de GC. Ik kan hier mee leven, en leg me daar dan ook bij neer. Ik ben dan wel meer dan 60 dagen aangemeld, maar heb, gezien het feit de GC topics als SG en HK onzichtbaar voor mij zijn, nog niet meer dan 150 posts in de TECH topics geplaatst. Dit komt mede door het feit dat ik een medium tweaker ben. Ik bedoel, ik heb van veel dingen wel verstand, maar hou me er niet al mijn tijd op GoT mee bezig. Dit laatste komt door dat ik bij een IT bedrijf werk, en de meeste problemen kunnen wij intern ook oplossen.

GoT is voor mij prive meer makkelijk (of als de vraag zo dom is dat ik hem niet durf te vragen aan mijn collegas ;) ). Maar in de tijd dat ik even pauze heb, log ik in op GoT en deel mijn prive gedachten met andere tweakers.

Het leuke van de GC topics is dat je de meningen hoort van "je eigen soort". Dit soort is dan mensen, net als ik, die gek zijn op pjoetertjes. Dat moet ook de primaire reden zijn dat mensen hier komen.

Desalniettemin verheug ik mij op de dag dat ik weer bij de GC mag. Het punt is dat ik alleen geen idee heb wanneer die dag komt. Nergens kan ik vinden hoeveel topics ik heb gepost in niet GC-topics.
code:
1
2
Select count where user=$user and categorie!="General Chat" 
from topics

Als jullie dat nou eens een beetje kunnen aanpassen en in de user info kunnen plaatsen, zou ik heel gelukkig zijn. Dan kan ik weer aftellen tot de dag dat ik met mijn mede tweakers over de andere zaken van het leven kan praten.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens nog meer mensen die dit willen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja ik hoop persoonlijk dat dat er wel komt ja. Krijg nu al genoeg mensen die erom vragen ;)

Verwijderd

Het zou wel handig zijn iig. Maar nu met search kun je toch ongeveer zien hoeveel posts je hebt in de technische fora.

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 17 juni 2001 19:55 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Het zou wel handig zijn iig. Maar nu met search kun je toch ongeveer zien hoeveel posts je hebt in de technische fora.
Valt vies tegen, topics waarin je 2 keer gereplied hebt staan er niet bij. Een grove indicatie is het wel maar 'precies' zou ook wel handig zijn.

Gewoon in je profile "Je moet nog x posts voor de HK"

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 19:56 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Valt vies tegen, topics waarin je 2 keer gereplied hebt staan er niet bij. Een grove indicatie is het wel maar 'precies' zou ook wel handig zijn.

Nog 3 posts tot HK ;) (zoiets dus?)

• JvS
  • Laatst online: 20:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Van mij mag naast "aantal posts" best "aantal posts in techfora" in je profiel komen.

Als je dat dan toch openbaar maakt, maak het dan dusdanig openbaar, dat het misschien ook nog eens iets zinniger is. (voorzover het al zinnig is!).

En met techfora bedoel ik dus niet LA en SU. (maak daar ook een aparte teller voor, voor de wannabe mod's :P :P ).

I wonder wonder Whyyyyyyyyyyyyy.... :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lijkt me behoorlijk fout om dat zo neer te zetten. Daarmee maak je HK een doel op zich. En dat is nou net wat niet te bedoeling is, toch?

Wat mij betreft wordt het aantal posts gewoon veranderd in het aantal tech posts, de rest doet er immers gewoon niet toe. Allebei vermelden is dus ook overbodig.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 20:03 schreef Onno het volgende:

[..]

Lijkt me behoorlijk fout om dat zo neer te zetten. Daarmee maak je HK een doel op zich. En dat is nou net wat niet te bedoeling is, toch?
Inderdaad :)

Bericht hierboven

• IceStorm

IceStorm

Je hebt gelijk, was iets te vlug. "Je hebt x tech posts" ofzo is beter en ja, misschien is het zelfs wel beter om enkel en alleen tech posts te tellen.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Alleen dan zou ik het niet "x voor de HK", maar iets van "Je hebt al x post in de tech fora"

Of de aantal post die je nu hebt opdelen in "posts in tech fora" en "posts in niet tech fora". (kunnen ze ook twee top zoveel lijsten er op na gaan houden)

Ik zou er niet in zetten zoveel nog te gaan, want daarmee werk je alleen posten, om er naar binnen te mogen in de hand.

[edit: spefoutjes, en wat typen die anderen snel zeg...]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
probleem is dat de meeste mensen toch wel weten dat ze 150 posts in de techfora moeten voor de hk. zodra je dus neerzet hoeveel tech posts je hebt kan iedereen uitrekenen hoeveel ie er nog moet...

maar ik ben er wel voor om het neer te zetten :) (ben wel es benieuwd namelijk)

Maak je eigen poll

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[..]

Wat mij betreft wordt het aantal posts gewoon veranderd in het aantal tech posts, de rest doet er immers gewoon niet toe. Allebei vermelden is dus ook overbodig.
Mee eens :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:04
ANyway, zijn jullie niet bang voor een hoop onzin in de tech fora om de 150 vol te krijgen ? Het lijkt me niet mogelijk om dat stuk voor stuk te controleren.

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 17 juni 2001 20:33 schreef zeef het volgende:
ANyway, zijn jullie niet bang voor een hoop onzin in de tech fora om de 150 vol te krijgen ? Het lijkt me niet mogelijk om dat stuk voor stuk te controleren.
Onzin in techfora wordt getrashed (per reactie) en bij herhaaldelijk voorkomen mag diegene posten wat ie wilt maar komt ie nooit in HK :)

• JvS
  • Laatst online: 20:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 juni 2001 20:33 schreef zeef het volgende:
Daar is in principe SU voor.

Als mensen opvallend veel bull gaan posten, dan gaat dat zekers opvallen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:04
Maar waarom tellen LA postings dan niet mee eigenlijk ? Is dat niet serieus genoeg ?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 20:36 schreef zeef het volgende:
Maar waarom tellen LA postings dan niet mee eigenlijk ? Is dat niet serieus genoeg ?
Dat is niet technisch.

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 17:03
Zit er wel zo'n counter serieus in de planning ??

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* Mr. B. B. is er ook voor om het allebei te vermelden... aantal posts én aantal techposts :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

/me is eigenlijk ook wel voor een extra countertje.

Bijkomend voordeel voor andere gebruikers is ook, dat ze enigszins kunnen bepalen of ze met een persoon te maken hebben, die zich enigszins met technische dingen bezig houdt of met een persoon die er vooral voor GC is.
Je kan het als een soort van weegschaal zien.

Verwijderd

Topicstarter
Het moet bv. ook mogelijk zijn om per catogorie te zien hoeveel er gepost is, dat kan je dan weer mooi weergeven in een grafiekje...

Dat zou wel helemaal ideaal zijn, want daar heeft iedereen wat aan. Ik bedoel, dan kan je per gebruiker direct zien wat voor een gebruiker het is. Of die bv het meest in de harde waren post ofzo, en daaruit kan je dan de conclusie trekken dat het een hardware freak is.

Verwijderd

Topicstarter
owjah, kan een modder uitzoeken hoe het met mijn aantal posts staat?

Verwijderd

Mwah een grafiekje per subforum is niet altijd zinnig (in ieder geval niet om conclusies uit te trekken)
Als je mijn post-gedrag na kijkt, dan zul je bijna alleen maar NOS-posts vinden; dit wil niet zeggen dat ik nooit in andere subfora lurk!!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 21:34 schreef BlaxLash het volgende:
Het moet bv. ook mogelijk zijn om per catogorie te zien hoeveel er gepost is, dat kan je dan weer mooi weergeven in een grafiekje...

Dat zou wel helemaal ideaal zijn, want daar heeft iedereen wat aan. Ik bedoel, dan kan je per gebruiker direct zien wat voor een gebruiker het is. Of die bv het meest in de harde waren post ofzo, en daaruit kan je dan de conclusie trekken dat het een hardware freak is.
het lijkt me niet echt verstandig om het helemaal per subgroep te splitsen, het verhoogt de load alleen maar, en ik heb niet echt het gevoel dat we daarop zitten te wachten :)

maar idd ik wil ook graag weten hoeveel techpostings ik heb.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben ook voor.

* Nielsz kan dat dan weer mooi in zijn icon bouwen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan komt er toch even een vraag bij me op. Wat is nou een techforum? Dit is toch geen techforum?
Pagina: 1