Game computer €400

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• OptimusJR
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-03-2023
Hallo allemaal

Ik zou graag een game pc willen maken
Deze moet ongeveer €400 kosten en GTA 5 kunnen spelen op de laagste settings
Met minimaal 30 fps het maakt me niet uit hoe hij eruit ziet
En mag ook uit tweedehands componenten bestaan

Alvast bedankt voor de hulp O-)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:13
Er word op GoT verwacht dat je zelf wat inzet toont. Lees dus DAA beleid door en Handleiding Pricewatch en pas je post daarna aan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• OptimusJR
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-03-2023
Oké dankjewel

Daar had ik nog niet gekeken sorry ben net nieuw op de site sorry

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen probleem, maar aangezien eigen input nog ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :).

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

Dit topic is gesloten.