Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geachte Krijn Soeteman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou je als iemand een submit doet even de naam er bij willen zetten, normaal doen we dit toch?

nieuws: Protonen botsen met hoge energie in de LHC
nieuws: Reeks karakters in bericht kan Skype laten crashen

Mvg

Mij.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tweakers heeft zelf ook tig bronnen, dus submitters zijn ook regelmatig 'te laat' met hun linkjes ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:07:
Tweakers heeft zelf ook tig bronnen, dus submitters zijn ook regelmatig 'te laat' met hun linkjes ;)
:'(

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Misschien even de FAQ lezen (GR FAQ en Beleid) ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Ik kan mij voorstellen dat je niet de enige bent die dit meldt.
Wat wel opvallend is dat de grote BB update naar 10.3.2 wéér niet opgepikt wordt.
Maar daarover mogen en zullen we niet discussiieren.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Een nieuwssubmit doen is niet altijd een garantie dat wanneer het gepost wordt, dat jij als nieuwssubmitter wordt aangemerkt. Het kan goed zijn dat iemand je voor is of dat Tweakers zelf het nieuws al had gevonden of ontvangen heeft uit hun bronnen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:05:
Zou je als iemand een submit doet even de naam er bij willen zetten, normaal doen we dit toch?

nieuws: Protonen botsen met hoge energie in de LHC
nieuws: Reeks karakters in bericht kan Skype laten crashen

Mvg

Mij.
Ha, ja, we krijgen heel wat submits binnen gedurende de dag. Aangezien je submit van Skype viel binnen de tijd dat ik het schreef, gun ik je die van harte. We waren daarmee wat langer aan het zoeken naar nog wat meer informatie, maar die was er helaas niet.

LHC zijn we al wat langer mee bezig. Het was wachten op nog wat plaatjes en extra dingetjes, dus die was ruim nadat we met het artikel begonnen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door letatcest op 03-06-2015 12:48 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Pagina: 1