Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Simpele consumenten hoge snelheid Access Point met Wifi (2.4 + 5 GHZ).
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Rond de 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet op wifi aan te sluiten en via de tablet eventueel ook films via google play streamen naar Chromecast
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zie producten
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een glasvezel modem van Caiway, een Sitecom X8 AC1750 router ernaast staan alleen op de 3de verdieping heb ik slecht bereik met deze wifi router en zou ik dus een access point op de 3de verdieping willen hebben dat ik daar ook goed wifi signaal heb .
Ik zoek een?
Simpele consumenten hoge snelheid Access Point met Wifi (2.4 + 5 GHZ).
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Rond de 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet op wifi aan te sluiten en via de tablet eventueel ook films via google play streamen naar Chromecast
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zie producten
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een glasvezel modem van Caiway, een Sitecom X8 AC1750 router ernaast staan alleen op de 3de verdieping heb ik slecht bereik met deze wifi router en zou ik dus een access point op de 3de verdieping willen hebben dat ik daar ook goed wifi signaal heb .