Wordt het Game of Thrones topic te streng gemod?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Mijn post,

MrVegeta in "[Serie] Game of Thrones"

was zojuist geknipt met bericht dat dit niet een HK topic is en ik kreeg een vrij milde waarschuwing voor. Mijn post was dit plaatje,

Afbeeldingslocatie: http://www.thanatosrealms.com/war2/images/horde-units/sketches/ogre-mage.gif

Want de discussie gaat over of iemand dwergenhoofden bovenop een vrij groot lichaam zit te naaien.

Ik snap wel dat het niet de bedoeling is dat het hele topic uit dank memes ontstaat, maar is zelfs zoiets voor de lol al een stap te ver? Dat is voor mij wel echt erg, erg streng gemod.

Het is vast geen makkelijk om te modden aangezien er veel Tweakers spoilers rondgooien, vergelijkingen met de boeken maken, en soms gewoon de nutteloze melding komen maken dat ze stoppen met kijken omdat ze het niet meer leuk vinden. Maar als nu ook zulke posts er uit gaan dan wordt het wel erg droog allemaal.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.