Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil uitsluitend een pc voor Gaming en muziek luisteren, wat betekent een mainstream game systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb dit in gedachten: Prijsklasse: 1000-1100 Euro, exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem. Ik heb wel zelf al een muis, een toetsenbord en een monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Of ik twee videokaarten wil hebben? Ik weet het niet. Ik zou best 2 stuks willen hebben maar wil ik wel weten waarom? Ik zie wel vooruitzichten met mijn PC dus misschien zal ik er 2 in laten plaatsen als mijn budget toereikend is.
Ik moet wel goeie voeding hebben natuurlijk
Ik zat zelf te denken aan de volgende onderdelen, dit is mijn wenslijst
Ik heb deze onderdelen volgensmij nog nodig:
Processorkoeling
Optische drive
Netwerkkaart
Powerline??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Nvidia, ik vind het configuratie systeem lekker strak design en overzichtelijk en makkelijk. Ik heb ook Geforce Experience en die is ook erg handig. Ik heb op een hele oude pc een radeon gfx card gehad maar dat vond ik 3x niks dus ik heb geen zin in radeon. Ik ben echt een nvidia-ganger, ik sta helemaal open voor Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een bureau waarin mijn nieuwe systeem onder moet kunnen passen. Ik zat dus te denken aan
de grootte van een normale kast ( wel waarin mijn onderdelen in passen )
Ik heb al een dikke 4.1 geluidssysteem van Logitech, dus ik moet ook een goeie audio card hebben.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken daar heb ik geen zin in dadelijk wordt mijn pc instabiel.
Ik vind wel dat ik het maximale van wat ik in huis heb er uit moet kunnen halen.
Ik wil uitsluitend een pc voor Gaming en muziek luisteren, wat betekent een mainstream game systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb dit in gedachten: Prijsklasse: 1000-1100 Euro, exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem. Ik heb wel zelf al een muis, een toetsenbord en een monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Of ik twee videokaarten wil hebben? Ik weet het niet. Ik zou best 2 stuks willen hebben maar wil ik wel weten waarom? Ik zie wel vooruitzichten met mijn PC dus misschien zal ik er 2 in laten plaatsen als mijn budget toereikend is.
Ik moet wel goeie voeding hebben natuurlijk
Ik zat zelf te denken aan de volgende onderdelen, dit is mijn wenslijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 206,70 | € 206,70 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,99 | € 104,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.027,49 | |
Ik heb deze onderdelen volgensmij nog nodig:
Processorkoeling
Optische drive
Netwerkkaart
Powerline??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Nvidia, ik vind het configuratie systeem lekker strak design en overzichtelijk en makkelijk. Ik heb ook Geforce Experience en die is ook erg handig. Ik heb op een hele oude pc een radeon gfx card gehad maar dat vond ik 3x niks dus ik heb geen zin in radeon. Ik ben echt een nvidia-ganger, ik sta helemaal open voor Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een bureau waarin mijn nieuwe systeem onder moet kunnen passen. Ik zat dus te denken aan
de grootte van een normale kast ( wel waarin mijn onderdelen in passen )
Ik heb al een dikke 4.1 geluidssysteem van Logitech, dus ik moet ook een goeie audio card hebben.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken daar heb ik geen zin in dadelijk wordt mijn pc instabiel.
Ik vind wel dat ik het maximale van wat ik in huis heb er uit moet kunnen halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Counterstriker op 06-06-2015 23:34 ]