Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nope. Volgens de officiële definitie is het geen dubbelpost en ook zoals jij het zegt niet. In de TMF Moderatie FAQ staat:Op zondag 17 juni 2001 20:17 schreef Pc123 het volgende:
Het blijft een dubbelpost.
I rest my case.Soms kan je een vorm van dubbelpost tegenkomen. Iemand die ongeveer hetzelfde zegt als de persoon boven hem, of in een geneste reactie. In de regel is het dan handig te kijken naar de postingtijden. Indien de tijden niet zo gek veel van elkaar verschillen, is het zo gek niet dat iemand ongeveer hetzelfde idee kreeg op ongeveer dezelfde tijd (het niet van elkaar wetend). Om de 1 als inzichtvol te beoordelen en de andere als een vorm van napraterij is niet fair als ze het niet van elkaar hebben kunnen weten. Beide postingen zouden hoog gewaardeerd moeten worden, ook al staat er 2 keer hetzelfde. Indien het tijdsverschil wel groot is en je zeker weet dat de reactie geschreven is met de andere reactie is het achterhoofd, is het gewoon napraterij of andermans ideeën pikken. Een moderatie op dit gedrag is dan WEL op z'n plaats. Geneste reacties maken dat extra eenvoudig, omdat iemand een reactie voor een andere reactie kan krijgen, maar deze wel later is gepost.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Sja, ik vind de verhouding daar ook wat scheefliggen. Floris krijg 3 puntjes en de overige 1. 2-1-1 of 2-2-1 lijkt me beter, want het zijn 3 posts binnen een minuut.
En het is oneerlijk om een dubbelpost aan je broek te krijgen als je net ietsje later bent dan een ander. Vind ik.
En het is oneerlijk om een dubbelpost aan je broek te krijgen als je net ietsje later bent dan een ander. Vind ik.
Vind ik ook, nu staat ie alweer op dubbelpost, de reactie onder mij ook, terwijl die ook in dezelfde minuut is gepost.En het is oneerlijk om een dubbelpost aan je broek te krijgen als je net ietsje later bent dan een ander. Vind ik.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Prima dat je mij naar +2 mod 
Maar pak dan wel even heel de thread aan, open deuren op +3? Nou zo ken ik er ook nog wel een paar, even streng wezen heren
Maar pak dan wel even heel de thread aan, open deuren op +3? Nou zo ken ik er ook nog wel een paar, even streng wezen heren
Bericht hierboven
Verwijderd
/me is er ook nog ff langsgeweest.
Je hebt van mij nog een +1 behulpzaam gehad Beaves
(ik dacht dat ik daar allang had gemod. . .) Volgens mij mag die van jou ook gewoon op 2, net als die van Floris.
Die van GbM heeft ook een puntje gekregen, maar die staat dacht ik op 1 wel hoog genoeg.
Hop hop in galop, help Beaves er bovenop
Oftewel: wie geeft hem nog een puntje?
Je hebt van mij nog een +1 behulpzaam gehad Beaves
Die van GbM heeft ook een puntje gekregen, maar die staat dacht ik op 1 wel hoog genoeg.
Hop hop in galop, help Beaves er bovenop
Oftewel: wie geeft hem nog een puntje?
Tut, tut, tut, ik ben al bezig hoor...Maar pak dan wel even heel de thread aan, open deuren op +3? Nou zo ken ik er ook nog wel een paar, even streng wezen heren.
Toen ik de draad modde (ongeveer tegelijk met Mecallie), had ik eerder het idee dat er veel standaard-reacties op 0 stonden.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Zijn wij niet altijd streng?Op maandag 18 juni 2001 00:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Prima dat je mij naar +2 mod
(maar wel rechtvaardig)
Pagina: 1