[PW] Gekloot met EAN nummers (dit keer Sony RX100 III)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Ik heb het idee dat er best wel gekloot wordt, of in ieder geval heel onhandig en nonchalant om gegaan wordt, met EAN-nummers. Dit keer heeft iemand 4905524984682 toegevoegd aan Sony RX100 III, terwijl 4905524984682 voor een grip voor de RX100 III dient, een accessoire van 2 tientjes. Daardoor staat een camera van €700 voor €12,69 in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
EAN is inmiddels weg.
We krijgen een paar 100 meldingen per week, het kan zijn dat er dan toch af en toe een fout tussendoor glipt.
In ieder geval bedankt voor het melden.

[ Voor 59% gewijzigd door Euphanasia op 01-06-2015 16:14 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Euphanasia schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:12:
EAN is inmiddels weg.
We krijgen een paar 100 meldingen per week, het kan zijn dat er dan toch af en toe een fout tussendoor glipt.
In ieder geval bedankt voor het melden.
Goed dat het EAN nummer weg is. Het viel me gewoon op dat het de laatste tijd (paar weken) opvallend vaak gebeurd.

Klopt het dat de PW nog moet refreshen o.i.d.? Want hij staat er nu nog steeds in voor €12,69.

Kennen jullie trouwens dit tooltje? Binnen 5 sec kan je daarmee bepalen waar een EAN nummer heen verwijst of welke EAN nummers bij een product horen. In 95% van de gevallen kan je daarmee heel snel een fout opsporen :).

Misschien moet er ook een algoritme in de PW komen dat als een product ineens meer dan x% (50 ofzo) daalt dat er dan even een controle melding komt zodat gecheckt kan worden of het een PW fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ja daar komt inderdaad wat caching bij kijken de prijzen zullen vanzelf verdwijnen.
Ik kende het tooltje persoonlijk niet ik zal er in ieder geval gebruik van gaan maken thanks voor de tip.

Er is een lijst waar grote prijs afwijkingen in worden weergegeven alleen die moet ook handmatig worden gecheckt, omdat dit rond het weekend is gebeurd is deze lijst in de tussentijd nog niet gecheckt.

Ik ga dit punt in ieder geval hier intern meenemen om te kijken of we dit misschien op een andere manier kunnen implementeren.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Balance schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:29:
Misschien moet er ook een algoritme in de PW komen dat als een product ineens meer dan x% (50 ofzo) daalt dat er dan even een controle melding komt zodat gecheckt kan worden of het een PW fout is.
Idee: Pricewatch afwijkende prijs melder O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde