Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het standaard pc werk. Geen games of videobewerking. Heb nu een X4 620 van amd met een SATA300 moederbord.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
250GB Samsung SSD, Kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding (heb nu een loshangende mATX voeding in een ATX voeding kast), moederbord (Sata 600) en geheugen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed geluid, overklock potentieel/upgrade potentieel
Ga je overklokken?
Yup
Mijn setup zover die ik gekozen heb. Maar verbeterpunten zijn altijd welkom.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het standaard pc werk. Geen games of videobewerking. Heb nu een X4 620 van amd met een SATA300 moederbord.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
250GB Samsung SSD, Kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding (heb nu een loshangende mATX voeding in een ATX voeding kast), moederbord (Sata 600) en geheugen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed geluid, overklock potentieel/upgrade potentieel
Ga je overklokken?
Yup
Mijn setup zover die ik gekozen heb. Maar verbeterpunten zijn altijd welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97M-DS3H | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 48,50 | € 48,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 296,35 | |