Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de handel lijkt het me inderdaad reëel dat de kaarten zakelijk zijn aangeschaft. Ze worden vervolgens aan een consument verkocht vanuit een bedrijfssituatie waarbij de kaarten zijn ingekocht bij Alternate, blijkbaar met het doel ze weer te verkopen.

Verkoper is daarmee gebonden aan consumentenrecht en is verantwoordelijk voor de afhandeling garantie.

Echter denk ik dat de deal op zich wel meevalt. De V&A was voor 230, een GTX970 nieuw is rond de 350. Afhankelijk van hoeveel bij V&A nog afgedongen is, komt de bijbetaling redelijk overeen. Als TS direct de GTX970 nieuw zou hebben gekocht, zou hij dus ongeveer hetzelfde in totaal zijn kwijtgeweest.

Je kan dus ook niet stellen dat hij echt benadeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:07:
Gezien de handel lijkt het me inderdaad reëel dat de kaarten zakelijk zijn aangeschaft. Ze worden vervolgens aan een consument verkocht vanuit een bedrijfssituatie waarbij de kaarten zijn ingekocht bij Alternate, blijkbaar met het doel ze weer te verkopen.

Verkoper is daarmee gebonden aan consumentenrecht en is verantwoordelijk voor de afhandeling garantie.

Echter denk ik dat de deal op zich wel meevalt. De V&A was voor 230, een GTX970 nieuw is rond de 350. Afhankelijk van hoeveel bij V&A nog afgedongen is, komt de bijbetaling redelijk overeen. Als TS direct de GTX970 nieuw zou hebben gekocht, zou hij dus ongeveer hetzelfde in totaal zijn kwijtgeweest.

Je kan dus ook niet stellen dat hij echt benadeeld is.
Had gewoon gerepareerd of omgeruild moeten worden icm garantie...dus ja, toch voor 170 benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand kan voor reparatie kiezen, of voor een tegoed, en kiest voor een kaart van ~350 bij 170 bijbetaling terwijl hij zelf voor maximaal 230 heeft gekocht als niet in afgedongen. Hoe wil jij verdedigen dat iemand dan voor 170 benadeeld is? Dat is gewoon onzin en stemmingmakerij zo zonder enige onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Modbreak:Check je postbus

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 22:32 ]

Pagina: 1 2 Laatste