Wijziging user review [T!m3r] [ewal]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Ik heb een review achtergelaten welke door T!m3r werd beantwoord met een (in mijn ogen) wraak-review.

Hij nam contact met mij op omdat hij een laptop wou overnemen en deed een bod waarop ik een iets hoger bedrag wou, en kreeg geen antwoord totdat ik om een reactie vroeg. Vervolgens heb ik mijn vraagprijs verlaagd en heb hem dit aangeboden, toen was het verschil nog 2,50, ook nu weer geen antwoord. Heb weer om een reactie gevraagd en kreeg toen als antwoord dat hij mijn bericht niet had gelezen omdat hij berichten zou hebben opgeruimd, maar nog geen antwoord of hij nu ook akkoord ging met dit bod. Toen ik voor de 3e keer om een reactie vroeg weer geen antwoord kreeg heb ik een review achter gelaten mbt de slechte communicatie.

Ik vind het niet erg dat een koop niet door gaat, maar wel dat ik de laptop niet elders kan verkopen terwijl ik met een tweaker in onderhandeling ben.

De review die ik vervolgens terug heb gekregen vind ik ongepast, aangezien met mijn communicatie niks mis was. Ik gaf snel antwoord en was duidelijk. Daarom zou ik zijn review naar mij toe graag laten verwijderen. Mijn review naar hem vind ik wel terrecht.

De mods kunnen de prive berichten terug lezen en komen hopelijk tot dezelfde conclusue. Ik heb T!m3r op de hoogte gebracht van deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
*Zucht* wellicht handig om het eerst met mij te bespreken voordat je er een post van aanmaakt.
Zie DM...

Nogmaals, ik had aangegeven geen interesse meer te hebben ookal zou je em gratis aanbieden.. Heeft dus niets met de prijs te maken...

De review die jij geeft vindt ik ook niet al te eerlijk,je hebt een duidelijk antwoord gehad, maar toch een slechte review geven.
Als ik je namelijk aangeef geen interesse meer te hebben en het daarbij laat vindt ik het geen reden om dan ineens een slechte review te geven.

Nogmaals zie DM mocht je het willen bespreken...

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Ik was gewoon duidelijk en snel met communiceren en jij niet, en daar ging mijn feedback over welke terrecht was. Jou feedback naar mij is niet terrecht , de modjes mogen de doorslag geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Er heeft toch geen transactie plaatsgevonden, waarom dan een review?

Als iemand langzaam communiceert in mijn ogen (langer dan dag), dan geef ik vaak ook expliciet aan dat als er iemand komt die snel beslist, hij degene is aan wie ik het product verkoop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Reviews mogen gegeven worden bij verkoop maar ook tot een poging daartoe.

Jij schetst een andere situatie dan daadwerkelijk het geval is. Ik laat het aan de modjes over, ik blijf bij mijn standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
ewal schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:00:
Reviews mogen gegeven worden bij verkoop maar ook tot een poging daartoe.

Jij schetst een andere situatie dan daadwerkelijk het geval is. Ik laat het aan de modjes over, ik blijf bij mijn standpunt.
Maar wat is nu het probleem? De koper heeft weliswaar aangegeven dat hij geen interesse meer heeft, weliswaar erg traag. Hierop is een review heen en weer gegaan. Jullie kunnen toch gewoon de reviews intrekken en jij de laptop aan een derde partij verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Ben jij een mod?
Jumpman schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Maar wat is nu het probleem? De koper heeft weliswaar aangegeven dat hij geen interesse meer heeft, weliswaar erg traag. Hierop is een review heen en weer gegaan. Jullie kunnen toch gewoon de reviews intrekken en jij de laptop aan een derde partij verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Nee, maar ik ben gewoon benieuwd wat je nu precies wilt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met Jumpman. Als er geen transactie geweest is, waarom zou je dan een review geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Als jij een mod was kon je priveberichten lezen en dan snapte je mij wel.

Maar volgens mij mag jij helemaal niet op deze post reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:13:
Ik ben met Jumpman. Als er geen transactie geweest is, waarom zou je dan een review geven?
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me zeer dat ik duidelijkheid probeer te scheppen in de situatie ;) Veel succes nog, met zo een houding ga je dat nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Simpele situatie;

Ik geef aan geen interesse meer te hebben en het daarbij te laten.
Ewal stuurt nog een berichtje met een tegenbod op 28-05 en geeft op 29-05 direct een slechte review.
In mijn ogen is dit gewoon pure ongeduldigheid, niet iedereen kan altijd even snel reageren of dagelijks online zijn...

Ik heb altijd gewoon binnen 24 uur gereageerd op 1 berichtje na.
Maar ook hierbij had hij binnen 48 uur een antwoord.

Als ik daarvoor een slechte review krijg vindt ik het gewoon erg oneerlijk.
Ik heb aangegeven de review in te trekken als hij het zelfde doet gezien ik dit erg onredelijk vindt.

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Onjuist. Twee keer meer dan 48 uur gewacht! Pas na een reminder komt er antwoord. Geld voor beide keren. En de 3e keer kwam er reactie na het plaatsen van de review.

Mijn review ging over de moeizame communicatie, waar geen woord van is gelogen. Vervolgens wordt ik ook slecht beoordeeld op communicatie terwijl ik snel en duidelijk was, dat vind ik dus niet eerlijk.
T!m3r schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:23:
Simpele situatie;

Ewal stuurt nog een berichtje met een tegenbod op 28-05 en geeft op 29-05 direct een slechte review.
In mijn ogen is dit gewoon pure ongeduldigheid, niet iedereen kan altijd even snel reageren of dagelijks online zijn...

Ik heb aangegeven de review in te trekken als hij het zelfde doet gezien ik dit erg onredelijk vindt.
T!m3r schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:23:
Simpele situatie;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Dan zou ik je berichtjes maar eens goed terug lezen.
Ik heb de chats als archief staan, kan ze hier posten als je bewijs nodig hebt...

Je hebt niet langer dan 2 dagen gewacht.

Verder is het duidelijk dat je zelf geen actie wilt ondernemen zolang je niets hoort van een mod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 23:54

3DDude

I void warranty's

ewal schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen.Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent..
Zegt wie? Zou je deze stelling kunnen onderbouwen? Ik zie het niet terug in de Policy: Alle regels die op het forum gelden

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als iedereen anders dan ewal en T!m3r nu eens How to - V&A feedback laten aanpassen leest, en specifiek:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.
Dat scheelt mijn collega's weer opruimen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
De mods kunnen in datzelfde archief zien dat ik gelijk heb
T!m3r schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:56:
Dan zou ik je berichtjes maar eens goed terug lezen.
Ik heb de chats als archief staan, kan ze hier posten als je bewijs nodig hebt...

Je hebt niet langer dan 2 dagen gewacht.

Verder is het duidelijk dat je zelf geen actie wilt ondernemen zolang je niets hoort van een mod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen prijsafspraak, geen akkoord over de overdracht, dus geen overeenkomst en dus geen transactie. Beide reviews verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
[qmessage=44326918,noline]Microkid schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:38[/message]:
Geen prijsafspraak, geen akkoord over de overdracht, dus geen overeenkomst en dus geen transactie. Beide reviews verwijderd.
Jij hebt in soortgelijke situaties ook wel anders gehandeld op basis van "poging tot een overeenkomst", maar die kom ik niet meer tegen in het regelement, blijkbaar zijn de regels aangepast. Ik ben er ook wel klaar mee, dus prima zo.
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.