Toon posts:

Gaming pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, software maken en overige werkzaamheden

Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 inclusief verzendkosten. Assemblage hoeft niet.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, SDD.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.

Ga je overklokken?
kan, niet echt noodzakelijk

Dit is iets wat ik zelf al bij elkaar heb gezocht. Ik zou het fijn vinden als er feedback op gegeven kon worden.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590----
1Gigabyte G1.Sniper B6€ 83,95€ 83,95
1MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC€ 348,50€ 348,50
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 31,95€ 31,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 51,95€ 51,95
1be quiet! System Power 7 500W€ 57,95€ 57,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 104,04€ 104,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 678,34

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:26
Wil je nog een HDD voor bulkopslag: pricewatch: Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB

Ook een leuke videokaart: pricewatch: Club 3D Radeon R9 290 royalAce

Je i5 zit niet goed in je wenslijst, zou je er even naar kunnen kijken zodat wij de totaalprijs goed kunnen zien? :)

En een iets betere kast voor dit budget: pricewatch: Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding)
Er zit geluidsdempend materiaal in, stoffilters, een fancontroller. Zelf vind ik het wel een mooie toevoeging dat hij meer geluid dempt tegenover de N300

En een andere SSD: pricewatch: Crucial BX100 250GB

Denk dat er een betere voeding in kan maar ik weet niet echt welke. Daar zal iemand anders wel wat kunnen aanvullen denk ik. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Galukon op 29-05-2015 09:45 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Waar je ook nog op kan besparen is de processor. De processor die je hebt uitgekozen is niet veel beter dan de pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed. De 4460 is dus goedkoper, maar presteert bijna evengoed in gamen (scheelt paar fps).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik wil niet je keuze afkraken, maar ik denk toch dat hij beter voor de BX100 kan gaan, nóg betere prijs/kwaliteit verhouding.

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-05-2015 09:43 ]

• Galukon
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Ik wil niet je keuze afkraken, maar ik denk toch dat hij beter voor de BX100 kan gaan, nóg betere prijs/kwaliteit verhouding.
Oh geen probleem, ik dacht dat de MX100 nog steeds beter (Stroomverliesbescherming ofzo) was maar zie nu dat ie minstens 20 euro bespaard.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Galukon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Oh geen probleem, ik dacht dat de MX100 nog steeds beter (Stroomverliesbescherming ofzo) was maar zie nu dat ie minstens 20 euro bespaard.
Ja, dat is wel een groot voordeel. Maar de MX100 is duurder geworden in de afgelopen maanden. Ik denk dat dit komt door de BX100, die toen is uitgekomen.

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Ik zie dat je rond de €900,- zit. Misschien een mooiere geluidsdichte kast en een aftermarket CPU koeler?

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

• Galukon
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Ja, dat is wel een groot voordeel. Maar de MX100 is duurder geworden in de afgelopen maanden. Ik denk dat dit komt door de BX100, die toen is uitgekomen.
Ah kijk, is mij niet echt opgevallen, dan kan hij idd beter voor de BX gaan

• Szwoar
  • Laatst online: 28-11 15:09

Szwoar

En door

Als kast kun je eventueel een Define R5 nemen. Een kwalitatief goede kast met veel mogelijkheden, en ziet er ook nog eens straks uit (al is dat persoonlijk).

Als aftermarket processorkoeling kan je een Mugen 4 of misschien een True Spirit 140 Power pakken. De laatste is alleen wat slecht leverbaar zie ik net.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Szwoar schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:22:
Als aftermarket processorkoeling kan je een Mugen 4 of misschien een True Spirit 140 Power pakken. De laatste is alleen wat slecht leverbaar zie ik net.
De Scythe Mugen 4 is meer bedoeld voor mensen die gaan overklokken,dit is bij hem nog niet echt duidelijk of hij dat gaat doen. Met deze zit je wel goed.

• Szwoar
  • Laatst online: 28-11 15:09

Szwoar

En door

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:26:
[...]

De Scythe Mugen 4 is meer bedoeld voor mensen die gaan overklokken,dit is bij hem nog niet echt duidelijk of hij dat gaat doen. Met [url="http://tweakers.net/pricewatch/247755/gelid-solutions-tranquillo-rev2.html"]deze[/url zit je wel goed.
Klopt ja, is denk ik iets te enthousiast voor de TS :9 . In dat geval is de Rev 2 inderdaad een goede koeler

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Pagina: 1