Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:58

FREAKJAM

"MAXIMUM"

CopyCatz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:03:
Hmm het einde wijkt op twee punten enorm af van de boeken, had ik niet verwacht..

spoiler:
Einde van het laatste boek: “Seventy thousand years later, Ethan Burke’s eyes slammed open.”
Om het even nog duidelijker te maken; In een notendop gaat het boek zo:

spoiler:
in the 1970's a billionaire named David Pilcher discovered a flaw in the human genome which would cause humans to become extinct within 30-40 generations. In the interest of the preservation of their species he, and a close-knit group of around 120 others, built a massive structure within a mountain range surrounding the town of Wayward Pines, building a thousand of Pilcher's "suspended animation" chambers, which essentially preserve life, causing you not to age or grow. While the structure is being built and the town prepared, David Pilcher also goes about kidnapping around 600 more people to be suspended with his group, against their will. This mostly includes people who happen upon the town, but also includes deliberate targeting of several people, including Special Agents Kate Hewson, Bill Evans and Ethan Burke. Long story short, David Pilcher finishes this structure and then heads into suspended animation with the close to a thousand people who were kidnapped or volunteered.
Fast forward 1800 years and some of the first people to wake up are, as planned, some of David Pilcher's inner circle. They venture out of their mountain fortress to try to ascertain what's become of the world, and what they find is the ruins of Wayward Pines, and a group of horrible, devolved and savage creatures, which they call "abbies" (short for aberrations). Humans seem to have devolved into this species and there are believed to be half a billion of them on their continent alone. So, as planned, they use all their vacuum-sealed supplies within the mountain to put up a massive electric fence and begin to rebuild the town of Wayward Pines. After completion, they begin to wake up the first group of non-volontary suspendees from they sleep. They take them to the town and are told what's going on, that they're along the last of the human race. Around 40% commit suicide within a year. It's never clarified what happens to the rest, but fast forward to when Ethan wakes up and no one in the town, save for the Sheriff, has any idea of the actual truth.
So everyone in the town is kept in the dark but after Beverly is murdered by Pope (who knows the truth about this place) they try to hunt down Ethan, who after a few days of running, ends up inside the mountain structure. There he meets Pilcher, who begins to explain the true gravity of their situation. Unlike the show, Pope is murdered by Pilcher, who then makes Ethan Burke the new Sheriff. His job is to keep everyone in the dark about the truth, and to stop anyone from leaving. At this time Ethan is introduced to his family, who he now realizes were also kidnapped by Pilcher. After a lot of boring meaningless work as Sheriff, he is asked by Pilcher to look into the death of one of his people from the mountain, named Alyssa. She was sent as a spy to infiltrate a group known as the Wanderer's, a group of townspeople who removes their microchips and sneak out at night to unknown meeting places. After learning that his old partner and lover, Kate Hewson, is at the head of this group, he begins to question whether or not he can trust her. He eventually discovers that Alyssa was not spying on Kate for Pilcher, but rather the other way around. It's also revealed that Alyssa was Pilcher's own daughter, and he feels an immense regret for sending her on this fatal mission. After some help from on of the guys in the surveillance room, Ethan discovers that Pam (that evil-looking nurse from the hospital) and Pilcher himself tortured and murdered his daughter Alyssa to frame Kate.
Ethan doesn't tell Pilcher he knows the truth, but instead decides to call a Reckoning for Kate and her husband. In reality he goes past the fence and subdues on of the "abbies", locking it in his car and then driving to the Reckoning. Instead of killing Kate and Harold, Ethan tell everyone gathered (literally the entire town) the truth about everything. The abbies, David Pilcher, being 1800 years in the future, and being the last remnants of their species.
This infuriates Pilcher, who goes insane and deactivates the fence, allowing the massive swarm of abbies in the nearby woods access to Wayward Pines. Ethan tries to make it into the mountain to see what can be done to save his people in the valley, but while he does this the majority of them are slaughtered by the oncoming abbies. Once inside the mountain, Ethan explains to the people there that David killed his daughter, and proves it with the footage of her murder. Outraged, Pilcher's inner circle, all except Nurse Pam, help the townspeople, fixing the fence and routing the remaining abbies in the valley. Pilcher is imprisoned and eventually exiled beyond the fence, which is the same as a death sentence. After a final headcount from the carnage, there are only 250 people left in the world, including townspeople and mountain dwellers. Ethan, in new found control of these survivors, learns that the winters are getting longer each year, and that their supply of food won't last them more than 4 years at the most if they stay in the valley. The verging-on-suicidal option of leaving the valley and travelling south is brought up, and Ethan decides to present the facts to everyone and let them decide, vying away from Pilcher's style of harsh dictatorship.
The series ends with Ethan leaving one final recorded message for any fragment of civilization that might one day find this place, before he and the other 250 remaining human beings climb back into their suspended animation chambers once again. Below is Ethan's last message.
"The world is cruel. The world is hard, and in this valley, we lived at the mercy of the abbies. We lived like prisoners, and it went against every fiber of our being. Humanity is meant to explore; we're meant to conquer, to roam. It's in our DNA, and that's exactly what we're going to do. It's going to be a long journey and when we reach our destination there's no telling what we'll find. I'm afraid. We all are. What kind of a world awaits us on the other side of this long sleep? To some extent, it doesn't matter. Because the residents of Wayward Pines will face it together. No secrets. No lies. No kings. We've all said our goodbyes. We all know this could be the end, and we've made as much peace with that fact as we can. They say time heals all wounds...Well, we've got plenty of it...Enough time for empires to rise and fall. For species to change. For the world to become a kinder place. So we all embark wondering what lies over the horizon, what's around the next bend. And isn't that, in the end, what drives us? We have hope again. For now, the world belongs to the abbies, but the future...The future could be ours."
Ethan fades off in the suspension pod, thinking about his wife and son. The very last thing written in the book is the epilogue, a single line which leaves the series with an immense amount of suspense. "Seventy thousand years later, Ethan Burke's eyes slammed open."

Ik had liever een happy ending verwacht. Dat alles zeg maar opnieuw opgebouwd wat en dat iedereen weer in vrede zou leven. De groep die op het einde over was gebleven had helemaal geen sympathie meer voor Pilcher en Ethan heeft iedereen gered door de lift op te blazen. Waarom zouden ze dan alsnog toch weer iedereen geen monitoren en David alsnog zien als redder? Wellicht Pam die toch loog tegen Kate en het stokje heeft overgenomen van haar broer?

[ Voor 43% gewijzigd door FREAKJAM op 24-07-2015 00:34 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:27
FREAKJAM schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:31:
[...]

Waarom zouden ze dan alsnog toch weer iedereen geen monitoren en David alsnog zien als redder? Wellicht Pam die toch loog tegen Kate en het stokje heeft overgenomen van haar broer?
spoiler:
De first generation heeft de zaak weer overgenomen. Er liepen alleen nog jongeren rond, alle volwassenen waren in stasis werd er gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ah, klopt nu je het zegt. Ik zag ook een jochie in police outfit lopen op het eind toen Ben over straat liep.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
FREAKJAM schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 01:02:
Ah, klopt nu je het zegt. Ik zag ook een jochie in police outfit lopen op het eind toen Ben over straat liep.
Had wel graag gezien hoe het verder gegaan was met een groepje
spoiler:
gehersenspoelde jongeren aan de macht.

Alleen de jongeren (de eerste generatie en jonger) was waarschijnlijk nog in het dorp. Dat kunnen er niet veel zijn. En als je dan ook nog ziet dat er aardig wat lijken rondom het standbeeld van Pilcher hingen en een van de mensen die rondliep nogal angstig voor zich uit keek ga ik er vanuit dat de bevolking schrikbarend klein zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verklaart natuurlijk ook waarom Amy als jong meisje al werkt in het ziekenhuis. Vraag ik me nog af hoe het de first generation is gelukt de macht te grijpen. Het zijn slechts jongeren en het was naar verhouding een vele kleinere groep. Maar goed, we zullen nooit een antwoord krijgen op deze vraag.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FREAKJAM schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:22:
Verklaart natuurlijk ook waarom Amy als jong meisje al werkt in het ziekenhuis. Vraag ik me nog af hoe het de first generation is gelukt de macht te grijpen. Het zijn slechts jongeren en het was naar verhouding een vele kleinere groep. Maar goed, we zullen nooit een antwoord krijgen op deze vraag.
Weet je nog dat ze die verborgen kamer vol met wapens openden? (een cadeautje van Pilcher). Zo zullen ze waarschijnlijk de macht hebben overgenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 25-07-2015 04:09 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het verhaal is afgerond, het speculeren heeft niet zo veel zin. Het is niet alsof het allemaal zo goed in elkaar zat, uiteindelijk rammelde het aan alle kanten. Over die tussenliggende periode (tussen de gebeurtenissen in de liftschacht en het ontwaken in het ziekenhuis) is echt niet lang nagedacht, de uitkomst is gewoon als gegeven gepresenteerd. Maar voor een korte zomerserie was het prima vermaak en zeker vele vele malen beter dan Under the Dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Idd, als korte zomerserie was het prima vermaak. Beetje jammer dat het zo snel afgeraffeld is. Aan de andere kant misschien ook wel goed dat het maar 1 seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik snap niet waarom ze dingen zo aanpassen als je boeken als leidraad hebt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Señor Sjon schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:48:
Ik snap niet waarom ze dingen zo aanpassen als je boeken als leidraad hebt.
Grotendeels voor de schrijvers en producers om hun naam er daadwerkelijk op te zetten. Als je het verhaal 1 op 1 over neemt is het een adaptation. Als jij een scene aanpast kun je jezelf er zonder blikken of blozen een schrijvers credit toewijzen. Wat het qua geld en toekomstig werkt weer makkelijker maakt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als ik de samenvatting van de boeken zo lees, is dat allemaal niet veel interessanter dan de uitwerking in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik ben blij dat ze het zo hebben gedaan. Je kan er ook een einde aan breien waarin iedereen gelukkig en vrolijk is, maar wat zou dat toevoegen aan de rest van de serie? Sowieso, dan zeuren mensen ook weer.

Er is trouwens ook een webserie over Wayward Pines uitgebracht, genaamd "Gone":
YouTube: GONE: A Wayward Pines Story

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
Vannacht tijdens het wachten op Windows 10 eindelijk de laatste aflevering gezien op FOX.

Die nieuwe generatie had een flink aantal munitiekisten in de ruimte. Dat er geen happy end was vind ik niet zo erg.

Ik vond de serie te vluchtig, er werd teveel niet goed uitgewerkt. Als korte zomerserie is het wel prima vermaak. De serie was erg gehyped maar ik vond het wel leuk om weer eens een serie via de tv te volgen en elke week op een aflevering te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben ik de enige die het einde een enorme domper vond van deze serie.
Ik vond er een lekkere vaart in zitten, serie ging lekker vlot. Ok het achtergrond verhaal was wat dun, maar goed. Is niet zo heel erg.

Maar het eind vond ik wel erg makkelijk gedaan zeg.
spoiler:
Wie heeft die beslissing genomen, waarom is die genomen? Waar zijn alle monsters gebleven?

Ik heb genoten van de serie, maar hoef hem nooit meer te zien. (Sommige series kijk ik vaker dan 1 keer)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Helemaal mee eens. Zoals al eerder gezegd hier in het topic, ze hebben te veel verhaal in te weinig afleveringen gepropt. En dan ook nog eens een enorme anticlimax als einde, heel anders dan in de boeken - ook een open einde, maar wel een waar nog veel meer mee had gekund, meer "hoop" dan in de tv-serie.

Erg jammer.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en het voelt erg als een remake van The Prisoner, maar dan wat minder subtiel. Beide series gaan over een geheim agent die wordt ontvoerd naar een geisoleerd dorpje dat wordt bewoond door gevangenen die elkaar in de gaten houden.

PS. Ik heb dit topic maar deels gelezen omdat ik nog niet alle afleveringen heb gezien. Excuses als ik iets zeg dat al is besproken of niet (meer) waar is.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik had één aflevering verder moeten kijken :)
Dat was een stevige draai, die had ik niet aan zien komen, maar het bevalt wel. Het kan natuurlijk nog allemaal een leugen zijn maar op dit moment geloof ik het nieuwe verhaal.

Overigens ben ik nu van overtuigd dat het op The Prisoner is gebaseerd. De laatste scene van de laatste aflevering zat vol met verwijzingen zoals de draaimolen en de fiets.

Ik lees hier dat er dus ook boeken zijn. Nu vraag ik me af of The Prisoner ook op die boeken is gebaseerd, of de boeken juist iets van The Prisoner hebben geleend, of dat WP alleen een vleugje van de stijl van TP heeft overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CAPSLOCK, kijk hem af, dit verhaal krijgt een mega swing de andere kant op (al weet ik niet in welke aflevering dit is en hoe het verhaal van The Prisoner gaat), maar dit had ik absoluut niet aan zien komen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Komt zowaar nog een tweede seizoen van 10 afleveringen komende zomer:
http://www.fox.com/waywar...yward-pines-second-season

Best onverwacht eigenlijk, vond het een van de grootste tegenvallers van het afgelopen tv jaar en het was best aardig afgesloten.

Verwijderd

Wow, die zag ik even niet aankomen. Zal mij benieuwen wat ze ervan maken na dat einde van S1.

• Donstil
  • Niet online
sambalbaj schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:53:
Komt zowaar nog een tweede seizoen van 10 afleveringen komende zomer:
http://www.fox.com/waywar...yward-pines-second-season

Best onverwacht eigenlijk, vond het een van de grootste tegenvallers van het afgelopen tv jaar en het was best aardig afgesloten.
Nou ja en ze hebben het nog wel zo afgeraffeld aan het eind. Vreemde keuze zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb van S01 genoten. Tja, sommige zaken konden beter.. Tempo lag vrij hoog naar mijn idee. Maar ik vond concept zo interessant en anders dat ik niet kon wachten op iedere volgende aflevering.

Ik ben dan ook heel blij dat er tweede seizoen komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Blijkbaar was de serie toch een hit aangezien ze alsnog een 2de seizoen hebben aangekondigd. Ik ben benieuwd wat voor cast we gaan krijgen te zien in het 2de seizoen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Huh, ik dacht dat de boel gecanceld was. Ik heb toch wel (in tegenstelling tot een hoop mensen) genoten van s1, dus hier ben ik totaal niet rauwig om :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De 18-49 doelgroep is erg belangrijk en daar scoorde hij blijkbaar toch goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me neemt een aanloop en geeft het topic een trap

Seizoen 2 is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje aan me voorbijgegaan dat er een tweede seizoen zou komen. Het eerste seizoen was zeker vermakelijk. Ik kon niet direct vinden of FOX NL de serie ook weer gaat uitzenden. Wellicht dat het in de plaats komt van The Flash (na einde seizoen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:21:
Het is een beetje aan me voorbijgegaan dat er een tweede seizoen zou komen. Het eerste seizoen was zeker vermakelijk. Ik kon niet direct vinden of FOX NL de serie ook weer gaat uitzenden. Wellicht dat het in de plaats komt van The Flash (na einde seizoen).
Fox NL heeft op Facebook aangekondigd serie geloof ik per 9 juni te gaan uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begon like huh? What? WTF en het einde was oooh ok. We zijn er weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik heb S02E01 halverwege afgezet Zat bijna te pitten, en de verhaallijn is tot dan toe vrijwel hetzelfde als in seizoen 1, alleen met een andere hoofdrolspeler.
Misschien dat ik 'm binnenkort nog een keer opnieuw probeer, maar ik denk dat 't exit is.Ik snapte er al geen zak van dat ze uberhaupt met een S02 kwamen, in S01 was de verhaallijn uit de boeken al afgerond (afgezien van de laatste 2 minuten ofzo).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb de serie ook gekeken. Het eerste seizoen is top. Vooral als het allemaal nog mysterieus is. Daarna iets minder, maar nog steeds goed uitgevoerd (gelukkig geen Lost achtig verhaal). De dood van de hoofdpersoon leek heel erg niet nodig (ze hadden een grote voorsprong op die abbi's hij had die bom ook van een wat grotere afstand kunnen laten ontploffen.

Seizoen 2 is een stuk minder, de mysterie is er natuurlijk ook helemaal af. Maar ik blijf het wel afkijken. Ben toch benieuwd welke kant het op gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 17-06-2016 21:52 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ik vind het tot nu toe niet tegenvallen. Ik ben benieuwd welke kant het opgaat. En al zit er geen mysterie meer in, het blijft spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het tweede seizoen op zijn zachts gezegd matig. Het einde van seizoen 1 was niet best maar dit is nog een stapje minder.

Doordat de mysterie er nu af is blijft er eigenlijk niets meer over en worden er vreemde keuzes gemaakt in het plot.

Zo zijn er de zogenaamde "First generation" Kinderen die ineens alles runnen, van het dorp zelf tot het leger.

Zijn de Abby's alleen nog maar gevaarlijk als het de schrijvers uitkomt (Ze hebben nu zelfs gewassen buiten de poort) en stoort het me enorm dat er niemand tegen gas lijkt te bieden.

Neem bv de dokter uit de eerste aflevering, een halve aflevering lang schopte hij overal tegen aan en zocht hij antwoorden maar sinds aflevering 2 werkt hij in het ziekenhuis en vind hij het "ineens" allemaal prima, dat rijmt gewoon niet, als je ontvoert wordt naar de toekomst dan wil je toch alles weten? Elke steen boven krijgen?

Ik kijk de aflevering van deze week nog, als die niet beter is dan is het hier Exit. Er is zoveel beter dat dit mijn tijd eigenlijk niet meer verdiend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Donstil schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:11:

Neem bv de dokter uit de eerste aflevering, een halve aflevering lang schopte hij overal tegen aan en zocht hij antwoorden maar sinds aflevering 2 werkt hij in het ziekenhuis en vind hij het "ineens" allemaal prima, dat rijmt gewoon niet, als je ontvoert wordt naar de toekomst dan wil je toch alles weten? Elke steen boven krijgen?
ik ben het hier niet mee eens. Nadat hij gezien heeft wat er gebeurd wanneer je overal tegen aanschopt, de executies, is hij idd rustiger geworden. Hij wacht gewoon rustig zijn moment af.

in dit seizoen is eigenlijk de vraag wat er buiten wayward pines is, het gaat nu een beetje de kant op van 'the 100' denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Vanavond aflevering 2 van seizoen 2 gekeken. Ik mis waar ze naar toe willen met de serie. In seizoen 1 was het nog zo dat het leek alsof de cia? Op de hoogte was van Wayward Pines. Hier zien we nu niks meer van terug.

In seizoen 2 is alles ineens onder controle van de 1st gen. Ook best bijzonder. En er word door iemand ergens tegenaan geschopt en daarna ia alles ineens goed. (zoals hierboven ook word aangegeven) zeker als enige dokter heb je meer leverage om antwoorden te krijgen

Jammer dat het deze kant op gaat. Had mijn inziens meer potentieel gehad als het wel in de vorm van een overheidsproject oid zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
S2 wordt voorbij de helft beter, daar waar S1 slechter werd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ik kijk met plezier ernaar. Natuurlijk sommige dingen zijn niet erg geloofwaardig, maar het blijft een sciencefiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vond het een vermakelijke serie al denk ik dat het goed is dat ze nu cancelen.
Vooral het eerste seizoen was erg leuk omdat ze zo'n geweldig mix van elementen uit andere series hebben. Ik heb wel 10 keer gedacht "ha, nu snap ik het! ze hebben het verhaal van XXX gejat!" en iedere keer zat ik er naast.
De ontknoping aan het einde van het eerste seizoen vond ik uitstekend, alle grote mysteries werden in een keer bevredigend verklaard. Als ze aan het einde van seizoen 1 waren gestopt had ik dat zonde gevonden, je wil toch weten hoe het afloopt als je eenmaal snapt wat er aan de hand is. Ook al was het tweede seizoen niet zo sterk, het was wel nodig om de serie bevredigend af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch is een 3e seizoen niet heel onwaarschijnlijk. Serie scoort goed voor een zomerserie, vooral bij mensen die On Demand kijken. Vooral S2 werd beter en heeft een erg open einde.

Pagina: 1 2 Laatste