Ik heb nu een leuke set staan, echter mis ik met name bij films nog die extra beleving van een goede subwoofer. Ik heb die destijds er niet bij genomen omdat het budget er even niet was, maar inmiddels vind ik het toch wel tijd worden. Met muziek heb ik niet direct het idee dat ik hem mis (al zal het met ook wel beter worden), maar zeker met filmeffecten mis ik de subwoofer echt! Wat ik nu heb staan:
Receiver: Yamaha RX-V771
Fronts: Artsound AS5002
Center: Artsound ASC350
Rears: Artsound AS550
Ik zoek een?
Subwoofer
Wat is je budget?
Zo min mogelijk.
Maar ik denk dat tussen de €600,- en €1000,- vrij reëel is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren en films te kijken. Ook de PS3 (4 in de toekomst) staat er op aangesloten. Nu nog via de tv, maar dit moet ik eens om zien te leggen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb teveel gevonden om op te noemen. Ik ben zonder overdrijven bij 5 Hifi zaken geweest waar ik vervolgens 5 verschillende adviezen kreeg. Wie heeft er nu gelijk
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik specifiek op letten? Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een 10" subwoofer van AVI geprobeerd, maar die leek het gewoon niet te trekken. Ik moest hem met de settings in de receiver al helpen en op een gegeven moment begon hij zelfs te flipperen...
Receiver: Yamaha RX-V771
Fronts: Artsound AS5002
Center: Artsound ASC350
Rears: Artsound AS550
Ik zoek een?
Subwoofer
Wat is je budget?
Zo min mogelijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren en films te kijken. Ook de PS3 (4 in de toekomst) staat er op aangesloten. Nu nog via de tv, maar dit moet ik eens om zien te leggen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb teveel gevonden om op te noemen. Ik ben zonder overdrijven bij 5 Hifi zaken geweest waar ik vervolgens 5 verschillende adviezen kreeg. Wie heeft er nu gelijk
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik specifiek op letten? Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een 10" subwoofer van AVI geprobeerd, maar die leek het gewoon niet te trekken. Ik moest hem met de settings in de receiver al helpen en op een gegeven moment begon hij zelfs te flipperen...