Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshifter
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 09:17
Hi Tweakers,

Dit is misschien een vraag die niet zo snel hier voorbij zou komen, maar dit leek mij toch de meest geschikte plaats. Ik heb besloten mijn PC te upgraden, en om de nieuwe videokaarten te bekostigen heb ik besloten mijn oude videokaart te verkopen. Nu weet ik alleen niet wat een reëel bedrag hiervoor is, dus ik dacht de vraag hier neer te leggen.

Het betreft een R9 290, echter ik heb hier zelf een Arctic Accelero Xtreme IV op gemonteerd (reference cooler heb ik bewaard). Nu zou ik eerlijk gezegd niet weten wat hiervoor een redelijke prijs zou zijn. Garantie is vervallen door het vervangen van de cooler, maar de orginele cooler is er wel weer op terug te monteren.

Ideeën? Laat ze horen!

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Volgens mij mag verkoop advies hier niet gegeven worden? Je zou ff de regels er op na moeten lezen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshifter
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 09:17
Joenino schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:46:
Volgens mij mag verkoop advies hier niet gegeven worden? Je zou ff de regels er op na moeten lezen.
Excuses, ik zie nu net dat dit niet toegestaan is. Hierbij ook de vraag om het topic verwijderen. Bedankt voor het uitwijzen

[ Voor 3% gewijzigd door Headshifter op 26-05-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Je kan altijd hier nog even een kijkje nemen, misschien kom je er dan uit :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Had een R9 290 met ref koeler, had er zelf een andere koeling opgezet Arctic Accelero 3. heb er toen 225 euro voor gekregen. Ook originele koeler erbij doos en met bon.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En een slotje inderdaad.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.