Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, games zoals: GTA V, arma 3, cs:go en battlefield(3/4)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het maximum bedrag is €850,-
Hier hoeft geen monitor bij want daar heb ik een ander bedrag voor over gehouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een muis, toetsenbord en oortjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil graag de nzxt s340 gebruiken.
Verder zou een ssd wel mooi zijn als deze onder 70 euro is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Voor cpu het liefst intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Allemaal niet van toepassing
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet overclocken aangezien dat extra kosten zou opleveren voor de juiste temperaturen.
dit is mijn lijstje wat ik tot nu toe heb:
http://pcpartpicker.com/user/Niek_koenen/saved/#view=yrfj4D
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, games zoals: GTA V, arma 3, cs:go en battlefield(3/4)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het maximum bedrag is €850,-
Hier hoeft geen monitor bij want daar heb ik een ander bedrag voor over gehouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een muis, toetsenbord en oortjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil graag de nzxt s340 gebruiken.
Verder zou een ssd wel mooi zijn als deze onder 70 euro is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Voor cpu het liefst intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Allemaal niet van toepassing
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet overclocken aangezien dat extra kosten zou opleveren voor de juiste temperaturen.
dit is mijn lijstje wat ik tot nu toe heb:
http://pcpartpicker.com/user/Niek_koenen/saved/#view=yrfj4D
[ Voor 3% gewijzigd door Niek Koenen op 26-05-2015 17:03 ]