Toon posts:

ruis op radio

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vrij oude radio een sony RXD5 ik was film aant kijken laptop er op aangesloten met een aux
ging allemaal prima volgende ochtend wouw ik effen muziek luister had ik in eens een ruis en dat is bij radio cd aux heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik dat weg kan krijgen al vast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:43:
ik heb een vrij oude radio een sony RXD5 ik was film aant kijken laptop er op aangesloten met een aux
ging allemaal prima volgende ochtend wouw ik effen muziek luister had ik in eens een ruis en dat is bij radio cd aux heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik dat weg kan krijgen al vast bedankt

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:38
Welkom op GOT.

[pietje-pedant modus]
Tegen beter weten in maar ik kan het niet laten: inplaats van ongeduldig jezelf te quoten in de hoop dat mensen nu ineens gaan reageren, kun je je ook afvragen waarom andere topicstarters wel reacties lijken te krijgen. Mischien heb je niet genoeg informatie gegeven mbt. je probleem? Misschien is je boodschap niet duidelijk?

Als je dan toch jezelf kwoot, neem dan meteen de moeite de taalfouten (ik tel er 7 en dan neem ik voor lief dat je in spreektaal schrijft. En 'wouw', wow :)) eruit te halen. En voeg svp. punten, komma's en hoofdletters toe, dat helpt de ontvanger te bepalen waar het over gaat. Extra informatie kan ook geen kwaad want ik begrijp na 5 keer lezen nog steeds niet waar het over gaat. Let wel, 95% van de lezers is al na de eerste keer lezen afgehaakt, zo gaat dat nu eenmaal op internetforums.

In het algemeen: als je zelf moeite toont, moedigt dat anderen aan je te helpen.
[/pietje-pedant modus]

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je hebt op school vast geleerd wat het nut is van interpunctie, hoofdlettergebruik en correcte spelling? Dat maakt nml je tekst wat leesbaarder. Nu is het een werkelijk onleesbare letterbrei waar weinig mensen zin in hebben. En als ze het niet lezen, kunnen ze je ook niet helpen je probleem op te lossen. Ik zou zeggen: probeer het eens opnieuw, maar dan wel leesbaar.

Oh, en lees tijdens het wachten op antwoord onze FAQ even door. Die is er niet om jou te pesten, maar om het hier voor duizenden Tweakers leuk te houden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 25-05-2015 22:46 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.