Een vriend van me wil een gaming pc waarbij hij zoveel mogelijk FPS heeft met America's Army en andere games. Ik wil de pc wel voor hem in elkaar zetten, maar eventuele assemblage bij webwinkel zou ook mogelijk zijn. Helaas heeft alleen Megekko alle onderdelen en Afuture niet..
Ik heb de 4690 nu in het lijstje staan dit kan natuurlijk ook een 4460 of 4590 zijn, maar ik heb een i7 al met moeite kunnen veranderen in een i5.
Ik twijfel nog over de kast, HDD en voeding.
Alvast bedankt,
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Degene voor wie ik de pc in elkaar zet wil enkel zoveel mogelijk fps met gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD is al aanwezig. Randapparatuur ook
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart is het belangrijkst. Crossfire/SLI wordt te duur. Zou zelf liever voor en 290x gaan, maar hij wil liever Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Geluid, warmte en stroomverbruik geen specifieke eisen, maar computer staat in de woonkamer. Dus geluid moet enigzins beperkt zijn. Ik heb zelf de i5 4690 met stockcooler en deze hoor ik nauwelijks, Daarom de Gelid optioneel./i]
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb de 4690 nu in het lijstje staan dit kan natuurlijk ook een 4460 of 4590 zijn, maar ik heb een i7 al met moeite kunnen veranderen in een i5.
Ik twijfel nog over de kast, HDD en voeding.
Alvast bedankt,
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Degene voor wie ik de pc in elkaar zet wil enkel zoveel mogelijk fps met gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD is al aanwezig. Randapparatuur ook
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart is het belangrijkst. Crossfire/SLI wordt te duur. Zou zelf liever voor en 290x gaan, maar hij wil liever Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Geluid, warmte en stroomverbruik geen specifieke eisen, maar computer staat in de woonkamer. Dus geluid moet enigzins beperkt zijn. Ik heb zelf de i5 4690 met stockcooler en deze hoor ik nauwelijks, Daarom de Gelid optioneel./i]
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 223,75 | € 223,75 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 369,95 | € 369,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 89,50 | € 89,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 963,95 | |