Kabel extensies voor GPU,CPU & Mobo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesVerre
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06-2018
Hallo, ik heb al eventjes liggen zoeken op verschillende sites waar ik kabel extensies zou kunnen kopen.

Op alternate heb ik alvast de 24 pin en de 8 pin (cpu) gevonden maar waar zou ik 1tje voor de gpu kunnen vinden in een andere kleur dan zwart?

Ik heb geen modulaire psu (en dat stoort me ook niet) daarom zou ik het op deze manier willen oplossen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:33
highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Ik heb ze van Icemodz, prima kwaliteit en je kunt zelf je kleuren kiezen. Er zit wel een prijsje aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je linked nu naar vage zwarte verlengkabels terwijl hij toch echt een andere kleur zoekt :)

Ik heb mijn verlengkabels bij Sicomputers vandaan.
Ze staan niet goed in de tweakers pricewatch, maar de kabels van Bitfenix zijn van goede kwaliteit.

Zie bijvoorbeeld: http://www.sicomputers.nl...index/?p=2&q=bitfenix+pin

(pak wel een 6 of 8 pin PCIE kabeltje, dus niet de processor kabel (EPS12V).

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 23-05-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

stin00 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Je linked nu naar vage zwarte verlengkabels terwijl hij toch echt een andere kleur zoekt :)

Ze staan niet goed in de tweakers pricewatch, maar de kabels van Bitfenix zijn van goede kwaliteit.

Onzin, gewoon verder kijken dan neus lang is. Het is een voorbeeld van de eerste hit via Google, één bladzijde terug klikken en je heb andere kleuren.

Het lijkt hier soms wel een alternatieve zoekmachine voor luilakken, doe eens wat moeite alvorens een topic te openen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesVerre
UgotHeinzzd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:11:
[...]

Onzin, gewoon verder kijken dan neus lang is. Het is een voorbeeld van de eerste hit via Google, één bladzijde terug klikken en je heb andere kleuren.

Het lijkt hier soms wel een alternatieve zoekmachine voor luilakken, doe eens wat moeite alvorens een topic te openen. :w
Reageerd er dan niet op en steekt uwe tijd der niet in. als het al te veel gevraagt is om te weten waar andere mensen hun kabels vandaan hebben, is het al erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesVerre
stin00 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:07:
[...]

fijn, bedankt ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

DriesVerre schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:26:
[...]

Reageerd er dan niet op en steekt uwe tijd der niet in. als het al te veel gevraagt is om te weten waar andere mensen hun kabels vandaan hebben, is het al erg.
Gelukkig bepaal ik dat zelf. Als het echt teveel gevraagd was, dan had ik idd niet gereageerd. Maar enige moeite van de zoekende partij is toch wel wenselijk.

Daaraan toevoegend, jou reactie draagt echt totaal niks bij. Let dus eerst op jezelf alvorens je verwijten naar een ander maakt.

Pagina: 1