Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662594

Topicstarter
Ms tech gekocht

Blijkt bager te zijn

Nu zoek ik een goed alternatief voor mijn computer

rond de 40 euro het liefst

V&A aangeboden: OCZ ModXStream Pro 700W

Die zag ik en misschien deze

V&A aangeboden: Cooler Master GX 450W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-07 08:51
Dus je zag zowel een 700W voeding als een 450W voeding.

Lijkt me verstandig om even je hardware neer te zetten waar je het mee gaat gebruiken om zo een beter advies te krijgen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amd athlon II x3 450 Unlocked naar een x4 b50

Tri naar Quad

Asus radeon 7870 directcu II

N68s ucc mobo

4 gb 3ddr Kingston

Ms tech 450 PSU

500 GB HDD Seagate

Mobo is ddr 3 trouwens voor het geval

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 662594 op 22-05-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-07 14:40
Het probleem met voedingen is dat voor kwaliteit betalen niet direct meetbaar is in bijvoorbeeld betere prestaties. (misschien wel wat in stabiliteit, maar zelfs een MS tech voeding zou het minstens 2 jaar moeten kunnen volhouden). Pas op lange termijnen over een jaar of 4 a 5 begint het verschil echt goed merkbaar te worden. Hierom raad ik je aan om niet een minimumbudget voor een voeding te pakken (want dan zit je mogelijk weer met een suboptimale voeding), maar kijken wat de goedkoopste goed aangeschreven voeding is. In dat geval kom je dus uit op de: pricewatch: Antec VPF Series 450W
Helaas wel iets duurder dan je genoemde 40 euro, maar volgens een tweaker die duidelijk verstand van zaken heeft een uitstekende keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alleen heb ik niet geld om beter te gaan het is een tijdelijke solutie

Dus zou toch graag iets goedkoper nodig willen hebben aangezien volgens 20 mensen op me andere topic

de ms tech een tikkende tijd bom was..

De voeding is voor letterlijk een maand of 3 daarom kijk ik naar een v&a solutie aangezien die dingen niet 100% nieuw zijn

Zou die 450 goed zijn voor mijn systeem tijdelijk??

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 662594 op 22-05-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-07 14:40
Als het voor slechts een maand of 3 is zou ik persoonlijk de gok nemen dat die ms-tech voeding het nog wel volhoudt. Dat het een slechte voeding is ontken ik niet, maar gezien je hardware ook niet extreem waardevol meer is, en je pc ook niet tegen de max vermogen van je voeding aan zit is in mijn ogen die gok nog wel te nemen.

Edit: heb je momenteel problemen met je pc dat je je voeding moet veranderen? Of werkt het wel maar is je afgeraden om je huidige voeding te blijven gebruiken?

[ Voor 19% gewijzigd door Ardjee op 22-05-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb hem letterlijk 30 min geleden terug gebracht..

en de meeste zeiden dat ik blij mag zijn dat elke min dat me pc werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
V&A aangeboden: Seasonic S12II-Bronze 430W

deze is wel van goede kwaliteit. en vraag even naar de leeftijd. maar seasonic kan prima 7-10 jaar meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
pricewatch: Antec VP450P

Dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Die is minder dan de Antec VPF. Nieuw is de al genoemde pricewatch: Antec VPF Series 450W ongeveer de goedkoopste 450watter met goede kwaliteit.

Die kan je ook prima meenemen naar een volgend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Ook minder. Al zie ik nu dat de VPF slecht leverbaar is. pricewatch: Cooler Master GM G450M is dan nog wel aardig, niet de allerbeste componenten, maar gaat sowieso wel een jaar of 5-6 mee. Die 2e hands Seasonic is ook wel een overdenking, maar bedenk dat er nog verzending en/of brandstofkosten bijkomen.

Wat ben je over 3 maanden van plan te kopen? Als je dat nog niet weet, wat is dan je budget? Dan kunnen we een inschatting maken wat voor soort videokaart erin komt.

[ Voor 43% gewijzigd door br00ky op 22-05-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb me videokaart heb ik al

asus radeon 7870 directcu II v2

Alleen wil ik me cpu ooit een x vervangen

mobo

en voeding nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Is 2de hands misschien een optie?

Op vraag en aanbod staat wel een leuke Seasonic:

V&A aangeboden: Seasonic S12II-Bronze 430W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah zag ik al maar breda is voor mij 2 uur rijden en dat vind ik absuurd en opsturen ben ik moeilijk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit staat hierboven ook al genoemd idd. In dat geval zou die kunnen, maar kijk even wat het je gaat kosten aan verzending en/of brandstofkosten.

[ Voor 20% gewijzigd door br00ky op 22-05-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kost me rond de 50 euro alleen aan benzine en opsturen ben ik aardig moeilijk mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Afijn, dan blijven er imo twee opties open;
pricewatch: Cooler Master GM G450M - goedkoop en goed leverbaar, iets mindere kwaliteit dat de Antec VPF.
pricewatch: Antec VPF Series 450W - momenteel duur en slecht leverbaar, als die wel leverbaar is, goedkoper dan de G450M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb die cooler master gekocht hoop dat ik hem morgen binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ardjee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:36:
Als het voor slechts een maand of 3 is zou ik persoonlijk de gok nemen dat die ms-tech voeding het nog wel volhoudt. Dat het een slechte voeding is ontken ik niet, maar gezien je hardware ook niet extreem waardevol meer is, en je pc ook niet tegen de max vermogen van je voeding aan zit is in mijn ogen die gok nog wel te nemen.
Dat is dom advies, de meeste MS Tech voedingen kunnen niet eens 1/3 van het beloofde vermogen stabiel leveren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:31

Thomg

Aww yiss

Een 350W voeding aanraden lijkt me ook niet helemaal je-van-het omdat het binnen de 40€ moet.

pricewatch: be quiet! System Power 7 350W

Past bijna binnen het budget en zal voor jou voldoende moeten zijn.

Houdt er wel rekening mee dat hiermee je wel zo'n beetje aan je limiet zit, maar aangezien je erg loopt te mierenneuken op een voeding en nog hardware draait die allesbehalve recent is ga ik hier niet van uit.

En, tsja, verloopje zal wel moeten...

[ Voor 71% gewijzigd door Thomg op 23-05-2015 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Zijn systeem zou max zo'n 250W moeten verbruiken en hij heeft maar 1 HDD ( wss ook ODD ), waarom zou dat niet werken dan?

Of interpreteer ik je post verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ik dacht een R9 280X te zien, maar dat was een ander topic. Maar de pricewatch: be quiet! System Power 7 350W zou ik sowieso niet nemen, al helemaal niet als de 400W versie wel de juiste aansluitingen heeft en amper duurder is.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-08 01:17
Misschien toch maar ff melden dat TS simultaan 2 topics heeft lopen en in dit topic met een ietsiepietsie niet gelijkende titel AMD Athlon X4 860K Boxed al heeft gemeld dat ie een Cooler master G450M heeft aangeschaft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Ik heb specifiek de 350W genomen aangezien die <40€ was, verder geef ik je wel gelijk ;)

Over de G450M, op z'n minst is het beter dan de MS-TECH d:)b
Pagina: 1