Hallo
Ik heb een intel i7 3.4 ghz processor.
Heb voor de rest niet veel verstand van computers maar weet wel dat mijn intel hd graphics 2000 op zn zachtst gezegd niet al te best is.
Ik wil dus graag een losse video kaart kopen max graag 400 euro.
Welke moet ik kopen en is het mogelijk in mijn computer een andere videokaart te zetten omdat de intel hd graphics er standaard inzit.
Verdere info:
Ik heb een standaard pc kast zoals die uit de winkel is gekomen.
Voeding is 230 volt gok ik.
Ik wil graag spelletjes zoals FIFA en Need for speed kunnen spellen ook graag in de toekomst nog dus sowieso FIFA 16-17 ook nog.
De resolutie wil ik graag 1280x720 of 1600x900 als het spel het maar doet zegmaar.
Graag maximaal 400 euro voor een videokaart als dit te weinig is mogen jullie ook wel opties geven voor eventueel een duurdere.
Tevens heb ik 4 gb ram in deze computer kan ik daar zomaar 4 gb ram bijzetten?
Alvast heel erg bedankt.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik heb een intel i7 3.4 ghz processor.
Heb voor de rest niet veel verstand van computers maar weet wel dat mijn intel hd graphics 2000 op zn zachtst gezegd niet al te best is.
Ik wil dus graag een losse video kaart kopen max graag 400 euro.
Welke moet ik kopen en is het mogelijk in mijn computer een andere videokaart te zetten omdat de intel hd graphics er standaard inzit.
Verdere info:
Ik heb een standaard pc kast zoals die uit de winkel is gekomen.
Voeding is 230 volt gok ik.
Ik wil graag spelletjes zoals FIFA en Need for speed kunnen spellen ook graag in de toekomst nog dus sowieso FIFA 16-17 ook nog.
De resolutie wil ik graag 1280x720 of 1600x900 als het spel het maar doet zegmaar.
Graag maximaal 400 euro voor een videokaart als dit te weinig is mogen jullie ook wel opties geven voor eventueel een duurdere.
Tevens heb ik 4 gb ram in deze computer kan ik daar zomaar 4 gb ram bijzetten?
Alvast heel erg bedankt.
Alvast bedankt voor jullie hulp
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2015 16:44 ]