Kan helaas weer niet bij de Formula wedstrijd zijn, maar maak er een leuke race van!
In LMP2 zitten een paar open cockpits, als je graag de wind in je haren voelt.Nielsjuhz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:42:
[...]
Weet niet of er mensen zijn die met Formula C ofzo willen rijden maar Open Wheel klasse vindi k namelijk weer het leukste en aangezien toch verschillende klasse worden gereden
Sessie is up nu, de prac. is al wel gestart nu.
Tot 20.30 moet je er wel in kunnen volgens mij en misschien zelfs Q.
Tot 20.30 moet je er wel in kunnen volgens mij en misschien zelfs Q.
[ Voor 75% gewijzigd door Ithric op 03-09-2015 20:03 ]
Oke, voor de gene die er niet bij waren zojuist.
Hier de punten die eruit kwamen:
- 2 klasses, de LMP2 vervalt. (te weinig animo voor LMP1 en LMP2 samen)
- Staande start
- Ongeveer 45 min. races
- Zolang de Q nog niet is begonnen, kan je nog van auto wisselen.
Hoe gaat de puntenregeling tellen?Ithric schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:19:
Oke, voor de gene die er niet bij waren zojuist.
- 2 klasses, de LMP2 vervalt. (te weinig animo voor LMP1 en LMP2 samen)
- Staande start
- Ongeveer 45 min. races
- Zolang de Q nog niet is begonnen, kan je nog van auto wisselen.
Punten per plek in je klasse of punten per positie dat je bent geeindigd?
kan je ene race lmp1 doen en andere gt3 en tellen dan je punten bij elkaar op?
Verwijderd
Ik neem aan dat als we serieus gaan spelen met schema´s en punten enz. dat we dan een vaste wagen, en ook klasse, moeten kiezen.
Dat zou wel erg leuk zijn, een echt seizoen organiseren!
Dat zou wel erg leuk zijn, een echt seizoen organiseren!
Net als bij MC in het echt lijkt me beide van toepassing. Dus in je klasse maar ook totaal.Nielsjuhz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:10:
[...]
Hoe gaat de puntenregeling tellen?
Punten per plek in je klasse of punten per positie dat je bent geeindigd?
kan je ene race lmp1 doen en andere gt3 en tellen dan je punten bij elkaar op?
Mocht dit doorgezet worden, ik hoop echt va wel, dan lijkt me idd wel dat je een vaste auto kiest. Wel zo realistisch, en je kun je mooi ontwikkelen in die auto.
In het echt krijg je geen punten voor de overall positie, alleen in klasse. Bijv op Le Mans krijgt de winnaar in LMP1 50 punten voor zijn kampioenschap. De winnaar in GTE PRO krijgt ook 50 punten voor zijn kampioenschap.
Ow excuses dan, ik dacht altijd voor beide. Geen idee waar die verwarring van mijn kant dan vandaan kwam. Dan alleen punten voor klasse!Niellie41 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:04:
In het echt krijg je geen punten voor de overall positie, alleen in klasse. Bijv op Le Mans krijgt de winnaar in LMP1 50 punten voor zijn kampioenschap. De winnaar in GTE PRO krijgt ook 50 punten voor zijn kampioenschap.
Mocht er een seizoen komen dan ben ik ook voor om dan vaste wagens te nemen.
Anders heb je 3races punten in lmp1 en 1 race punt in gt3 omdat je wou "testen"
Ik zou bij de eerste race 2 practice sessies doen zodat men kan kiezen wat ze willen rijden.
Ik ga denk ik voor de Marek LMP1 want vond die gisteren wel fijn rijden. Alleen het aanremmen moet ik leren met die dingen
Ik denk dat een overall punten ook wel leuk is als bijv. een gt3 een lmp1 wagen inhaalt dan heeft het meer nut voor de gt3 persoon. Anders zou ik namelijk mooi achter die lmp1 wagen rijden en geen risico nemen als de tempo wel oke is.
Ik zou bij de eerste race 2 practice sessies doen zodat men kan kiezen wat ze willen rijden.
Ik ga denk ik voor de Marek LMP1 want vond die gisteren wel fijn rijden. Alleen het aanremmen moet ik leren met die dingen
Ik denk dat een overall punten ook wel leuk is als bijv. een gt3 een lmp1 wagen inhaalt dan heeft het meer nut voor de gt3 persoon. Anders zou ik namelijk mooi achter die lmp1 wagen rijden en geen risico nemen als de tempo wel oke is.
Denk dat het inderdaad wel leuk is om 2 klassementen te hebben. Enerzijds de klassementen per klasse, anderzijds het overall-klassement. Leuk om te volgen zo, we rijden toch in groep dus lijkt me leuk om ook een algemeen klassement te hebben.Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:13:
Mocht er een seizoen komen dan ben ik ook voor om dan vaste wagens te nemen.
Alles krijgt nog gestalte, mijn gedachte gaan nu naar het volgende:
je kan tijdens deze 2 uur practice van hartelust wissel van auto/klassen, even uit de sessie gaan en er weer in. (dan kan je weer een auto kiezen)
Dit zodat mensen de auto kunnen bepalen voor de competitie, de baan weet ik nog niet. (dit kan er 1 van de serie zijn of een andere baan naar keuze)
Mochten er nog suggesties of vragen zijn meldt ze hier, dan zal ik kijken of ik er iets mee kan doen.
- Uiteraard punten per klassen, anders is de GT3 bijna kansloos met een groot LMP1 veld.
- Ik denk dat het 10,8,6,5,4,3,2,1, wordt
- Punten kunnen niet bij wisselen van klassen meegenomen worden, dit betekent een reset
- Ik twijvel of je van auto (in dezelfde klassen mag wisselen), ik denk dat je dan halvering van de punten krijgt. (Om toch iemand de kans te geven als de Auto hem echt niet blijkt te liggen)
- Heb al een schema en een Worksheet in Google gemaakt, mogelijk maak ik een soort inschrijf formulier zodat ik niet alle namen hoef over te schrijven.
- Voorop gesteld, ik wil vooral dat het een gezellige/leuke competitie wordt die erg toegankelijk is (mocht het aanslaan kunnen we altijd daarop verder gaan)
- Er komt misschien 1 drop week, verder kan iedereen ook losse races meedoen zonder gevolgen. (alleen kampioenschaps winnaar worden is dan lastiger)
je kan tijdens deze 2 uur practice van hartelust wissel van auto/klassen, even uit de sessie gaan en er weer in. (dan kan je weer een auto kiezen)
Dit zodat mensen de auto kunnen bepalen voor de competitie, de baan weet ik nog niet. (dit kan er 1 van de serie zijn of een andere baan naar keuze)
Mochten er nog suggesties of vragen zijn meldt ze hier, dan zal ik kijken of ik er iets mee kan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 04-09-2015 08:36 ]
Vraag me af of er echt zoveel mensen lmp1 kiezen want GT3 was gisteren toch flink in de meerderheid hoorIthric schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:32:
Alles krijgt nog gestalte, mijn gedachte gaan nu naar het volgende:Hier even in het kort, denk dat ik alles 1 week opschuif en komende Woensdag (zo te zien aan de Poll) een 2 uur practice met daarna een 20 min. race.
- Uiteraard punten per klassen, anders is de GT3 bijna kansloos met een groot LMP1 veld.
- Ik denk dat het 10,8,6,5,4,3,2,1, wordt
- Punten kunnen niet bij wisselen van klassen meegenomen worden, dit betekent een reset
- Ik twijvel of je van auto (in dezelfde klassen mag wisselen), ik denk dat je dan halvering van de punten krijgt. (Om toch iemand de kans te geven als de Auto hem echt niet blijkt te liggen)
- Heb al een schema en een Worksheet in Google gemaakt, mogelijk maak ik een soort inschrijf formulier zodat ik niet alle namen hoef over te schrijven.
- Voorop gesteld, ik wil vooral dat het een gezellige/leuke competitie wordt die erg toegankelijk is (mocht het aanslaan kunnen we altijd daarop verder gaan)
- Er komt misschien 1 drop week, verder kan iedereen ook losse races meedoen zonder gevolgen. (alleen kampioenschaps winnaar worden is dan lastiger)
je kan tijdens deze 2 uur practice van hartelust wissel van auto/klassen, even uit de sessie gaan en er weer in. (dan kan je weer een auto kiezen)![]()
![]()

En halvering wanneer je in de zelfde klasse van wagen wissel vind ik nog al hard

En gaat beetje probleem geven met punten als je 1 punt hebt en je wisseld van auto. Dan heb je een halve punt die nooit gescoord kan worden

De tijd zal dit leren, ik hoop door LMP1 en LMP2 samen te voegen rond de 4-5 uit te komen. (misschien meer)Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:44:
[...]
Vraag me af of er echt zoveel mensen lmp1 kiezen want GT3 was gisteren toch flink in de meerderheid hoor
En halvering wanneer je in de zelfde klasse van wagen wissel vind ik nog al hard
En gaat beetje probleem geven met punten als je 1 punt hebt en je wisseld van auto. Dan heb je een halve punt die nooit gescoord kan worden
Zolang er niks opgezet wordt met MC, weten we ook niet of dit aanslaat of niet.
De reacties gisteren waren wel positief, toen reden er 3 LM'P1's en een LMP2 rond.
Over de halvering, we kunnen ook met strafpunten of achteraan starten werken.
Ongestraft van auto wisselen, vind ik persoonlijk oneerlijk.
Dat 1 punt een halve punt wordt, zie ik niet als een problem.
De punten worden bijgehouden en komt dan x,5 te staan, dit gebeurd in verschillende race klassen als een race korter is geworden dan een bepaalde afstand bijvoorbeeld.
Een competitie moet vind ik duidelijk regels vooraf hebben en die worden nageleefd, in het echt mag je helemaal niet wisselen van merk/auto volgens mij.
Wat dachten we van het idee als iemand geen extra 'straf' krijgt voor een klassewissel? Door de puntentelling per klasse worden behaalde punten sowieso al automatisch gespreid bij een wissel, waardoor er al een nadeel is ten opzichte van degenen die iedere race dezelfde klasse rijden en iedere race kans hebben op punten in zijn bepaalde klasse. Juist omdat het 'maar een game' is, vind ik het wel fijn dat er minder streng zou worden omgegaan dan in het echt. Daarnaast zie ik eigenlijk niet wat er oneerlijk is aan wisselen, behalve dan dat de deelnemersaantallen in de klassen wat kunnen veranderen.
Persoonlijk ben ik overigens waarschijnlijk niet van plan te wisselen; ik vind GT3 wat leuker omdat het lastiger te rijden is als de banden slijten. De LMP's hebben toch zoveel downforce dat het relatief makkelijk blijft.
Persoonlijk ben ik overigens waarschijnlijk niet van plan te wisselen; ik vind GT3 wat leuker omdat het lastiger te rijden is als de banden slijten. De LMP's hebben toch zoveel downforce dat het relatief makkelijk blijft.
[ Voor 42% gewijzigd door CaptainPanda op 04-09-2015 11:46 ]
Hiermee bedoel je dus, dat de punten in de klassen waarvoor je uitkomt blijven staan in die klassen.CaptainPanda schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:36:
Wat dachten we van het idee als iemand geen extra 'straf' krijgt voor een klassewissel? Door de puntentelling per klasse worden behaalde punten sowieso al automatisch gespreid bij een wissel, waardoor er al een nadeel is ten opzichte van degenen die iedere race dezelfde klasse rijden en iedere race kans hebben op punten in zijn bepaalde klasse. Juist omdat het 'maar een game' is, vind ik het wel fijn dat er minder streng zou worden omgegaan dan in het echt. Daarnaast zie ik eigenlijk niet wat er oneerlijk is aan wisselen, behalve dan dat de deelnemersaantallen in de klassen wat kunnen veranderen.
Dat moet wel kunnen denk ik, alleen dan wel de regel dat je uitgesloten wordt van eindklassement voor de klassen met de minste punten. (zo heeft iedereen een eerlijke kans) *Dit aan het einde van alle 6 de ronden bekeken*
Ben ik het niet mee eens. Juist pcars is bedoeld om wat serieuzer te racen en ik vind dan ook dat je zoveel als mogelijk de realiteit moet nabootsen zeker bij dit soort races. Als je in verschillende klasses wil racen zijn er genoeg andere mogelijkheden en plekken waar je da kunt doen. Ik zeg 1 auto kiezen in de GT3 of LMP(1,2) klasse en daar aan vasthouden. Bij een switch zijn er consequenties! Ik zie ook niet in waarom je perse zou willen switchen maar dat terzijde.CaptainPanda schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:36:
Daar komt ie dan, anders wordt het mogelijk een discusie die oneindig duurd.
Poll: Straffen bij wisselen auto tijdens de kompetitie?
• Nee
• Ja, punten aftrek
• Ja, achteraan starten
• Ja, anders (SVP toelichten)

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Straffen bij wisselen auto tijdens de kompetitie?
• Nee
• Ja, punten aftrek
• Ja, achteraan starten
• Ja, anders (SVP toelichten)
Als je bijvoorbeeld F1 even als voorbeeld pakt, wordt je standaard 10 plekken teruggezet n.a.v. bijvoorbeeld een motor wissel. Bij het veranderen van je hele auto lijkt me dat achteraan starten een normale straf is ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Verwijderd
Team Audi kan niet opeens met BMW gaan rijden. Dus die F1 vergelijking gaat niet op.
Ik ben voor strafpunten.
Je mag nu onderhand wel verwachten dat iedereen een beetje de wagens kent, en dus een goede keuze kan maken.
Ik ben voor strafpunten.
Je mag nu onderhand wel verwachten dat iedereen een beetje de wagens kent, en dus een goede keuze kan maken.
Nou ik rij bijna nooit met lmp1 of gt3 dus de wagens ken ik niet heel goed. Maarjah kan altijd nu nog een sessie zelf starten en de wagens testen. Echter is het ook dat er per sessie de auto ook anders aanvoel. (bijv. als ik de sessie aanmaak voelt die anders dan als Ithric het aan maakt)
Denk wel dat strafpunten beter werkt dan achteraan starten want als een kwali 30min duurt mag die gene dus 30min lang niet rijden omdat hij anders een tijd neer zet en niet achteraan start.
Echter vind ik halvering wel te hard. Maar als ik zo over nadenk valt er ook weinig anders aan te doen.
Hoe zit het eigelijk met pitstops? vind namelijk niet dat je verplicht een pitstop moet doen. Het is namelijk een deel van je strategie. Ga je op 1 setje hard en verlies je op soft per ronde een seconde of ga je op 2setjes soft en moet je door de pitstraat heen wat 20seconde kost en het is ook deel van je rijkunsten ivm bandensparing. Ben je zuinig met je banden of zet je elke ronde een kwali ronde ne rij je je banden na 3rondes al aan gorde.
Denk wel dat strafpunten beter werkt dan achteraan starten want als een kwali 30min duurt mag die gene dus 30min lang niet rijden omdat hij anders een tijd neer zet en niet achteraan start.
Echter vind ik halvering wel te hard. Maar als ik zo over nadenk valt er ook weinig anders aan te doen.
Hoe zit het eigelijk met pitstops? vind namelijk niet dat je verplicht een pitstop moet doen. Het is namelijk een deel van je strategie. Ga je op 1 setje hard en verlies je op soft per ronde een seconde of ga je op 2setjes soft en moet je door de pitstraat heen wat 20seconde kost en het is ook deel van je rijkunsten ivm bandensparing. Ben je zuinig met je banden of zet je elke ronde een kwali ronde ne rij je je banden na 3rondes al aan gorde.
Dit komt door het weer denk ik, zal altijd ongeveer hetzelfde doen om zo oefenen te bevorderen.Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:20:
Nou ik rij bijna nooit met lmp1 of gt3 dus de wagens ken ik niet heel goed. Maarjah kan altijd nu nog een sessie zelf starten en de wagens testen. Echter is het ook dat er per sessie de auto ook anders aanvoel. (bijv. als ik de sessie aanmaak voelt die anders dan als Ithric het aan maakt)
(Denk "Clear, rond het middag uur)
Ik zie nu ook in wat je bedoeld, ik denk dat het dan halve punten voor de wedstrijd worden of 5 punten in mindering.Denk wel dat strafpunten beter werkt dan achteraan starten want als een kwali 30min duurt mag die gene dus 30min lang niet rijden omdat hij anders een tijd neer zet en niet achteraan start.
Pitstops zijn vrij naar Eigen keuze, er is ook geen verplichte band. (Echter betekent dan ook dat ik geen klachten wil over een auto die bijvoorbeeld wel 45min. haalt en een andere auto niet. *Dit kan je zelf eventueel achterhalen via testen*)Hoe zit het eigelijk met pitstops? vind namelijk niet dat je verplicht een pitstop moet doen. Het is namelijk een deel van je strategie. Ga je op 1 setje hard en verlies je op soft per ronde een seconde of ga je op 2setjes soft en moet je door de pitstraat heen wat 20seconde kost en het is ook deel van je rijkunsten ivm bandensparing. Ben je zuinig met je banden of zet je elke ronde een kwali ronde ne rij je je banden na 3rondes al aan gorde.
**Ben nu bezig met het Google Spreadsheet waar alles in komt te staan, dus mogelijk reageer ik niet op je vraag en staat deze dan gewoon in de "Regelementen"
[ Voor 4% gewijzigd door Ithric op 04-09-2015 13:32 ]
Verwijderd
Ongelofelijk dat er nog steeds niets gedaan kan worden aan online beukers. Het rijden tegen onbekenden online is hierdoor niet leuk. Mensen die je alleen kun passeren door tegen je achterkant te botsen. Hoe moeilijk is het om mensen die je van achteren of vanaf de zijkant op je inbeuken (met een bepaalde snelheid) een tijdstraf te geven.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 13:34 ]
daarom proberen Davidson en Ithrics ook competities hier op te zetten waar rijders zich niet beukend naar voren proberen te komenVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
Ongelofelijk dat er nog steeds niet gedaan kan worden aan online beukers. Het rijden tegen onbekenden online is hierdoor niet leuk. Mensen die je alleen kun passeren door tegen je achterkant te botsen.
Verwijderd
Dat is niet de oplossing. Hier moeten ze echt wat aandoen. Kijk dan naar Grand Turismo (als ontwikkelaar zijnde) en implemtenteer een vergelijkbaar systeem.Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:34:
[...]
daarom proberen Davidson en Ithrics ook competities hier op te zetten waar rijders zich niet beukend naar voren proberen te komen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 13:38 ]
Heb de startpost aangepast, met de link naar inschrijving en standen etc. (mocht iets niet goed zijn, stuur even een PB naar me)
Jah maar hier zeggen is ook niet de oplossing want wij ontwikkelen niet het spel dus..Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:36:
[...]
Dat is niet de oplossing. Hier moeten ze echt wat aandoen. Kijk dan naar Grand Turismo (als ontwikkelaar zijnde) en implemtenteer een vergelijkbaar systeem.
Ik snap je frustraties en ik merk het zelf ook maar wij kunnen hier niks aan doen behalve wat we al doen en dat is eigen competities aanmaken.
Nou, openbare online lobby's zijn geen mogelijkheid omdat er meestal geen organisatie van een multiclass-race is en vooral gewoon omdat vrijwel iedereen dirty rijdt. Dan zijn er nog andere privéleagues, maar daar heeft niet iedereen tijd voor; ik in ieder geval niet. Daarnaast vind ik rijden met Tweakers toch gewoon het leukst, dus dan blijft er eigenlijk geen andere optie meer over.Arwintju schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:30:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Juist pcars is bedoeld om wat serieuzer te racen en ik vind dan ook dat je zoveel als mogelijk de realiteit moet nabootsen zeker bij dit soort races. Als je in verschillende klasses wil racen zijn er genoeg andere mogelijkheden en plekken waar je da kunt doen. Ik zeg 1 auto kiezen in de GT3 of LMP(1,2) klasse en daar aan vasthouden. Bij een switch zijn er consequenties! Ik zie ook niet in waarom je perse zou willen switchen maar dat terzijde.
Het mogelijk zijn van klassewissel is juist het logische, omdat de opzet volgens mij toch plezier is en niet het onnodig opleggen van restricties. Onnodig, omdat ik eigenlijk geen echt nadeel zie voor de deelnemers als iemand toch besluit om van klasse te wisselen. Er is puur een extra deelnemer in een klasse en een minder in de andere; so what?
Aan de andere kant begrijp ik heel goed dat iedereen continuïteit wil, omdat het eerder voelt alsof je echt een coureur bent als er een vaste auto is. De oplossing is simpel: diegenen die niet willen wisselen, kunnen gewoon door blijven rijden, terwijl iemand die graag met meerdere auto's rijdt, dat gewoon kan doen naar wens. Een win-win-situatie. Maar goed, de meerderheid heeft in de poll besloten voor een straf, dus dan moet ik daar maar in meegaan.
Is realistisch met 'slechts' 500 pk (ten opzichte van 600 pk van de straatauto) en meer aerodynamische weerstand van de GT3-versie. Ter vergelijking: een Porsche 911 GT3 Cup haalt met 460 pk 275 km/h (bron) met minder aero-weerstand.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:04:
Overigens heb ik volgens mij een kapotte R2 een McLaren 12C dat niet harder gaat dan 280kmp klopt niet volgens mij.
Overigens is dit topic een betere plek voor dit soort berichten: [Multi] Project CARS
Top, heel handig zo'n spreadsheet! Ook een leuke selectie aan tracks vind ik zelf. Misschien La Sarthe er nog bij om alle WEC-banen af te gaan die in het spel zitten?Ithric schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:10:
Heb de startpost aangepast, met de link naar inschrijving en standen etc. (mocht iets niet goed zijn, stuur even een PB naar me)
Tja, 'CARS' stond toch echt voor 'Community-Assisted Race Sim'. Het is niet de eerste keer dat iemand dit aankaart, maar tot op heden is er nog helemaal niks mee gedaan: http://forum.projectcarsg....php?25304-Penalty-systemNielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:44:
[...]
Jah maar hier zeggen is ook niet de oplossing want wij ontwikkelen niet het spel dus..
Ik snap je frustraties en ik merk het zelf ook maar wij kunnen hier niks aan doen behalve wat we al doen en dat is eigen competities aanmaken.
Voor een game die zichzelf zo presenteert als een simulator vind ik het erg mager, maar ik denk ook dat we het alleen maar kunnen 'oplossen' door vaker met dezelfde mensen te rijden.
[ Voor 6% gewijzigd door CaptainPanda op 04-09-2015 14:56 ]
Even voor de duidelijkheid, de poll gaat over auto wissel binnen de klassen. (Dus bijvoorbeeld Audi R8 naar McLaren GT3)CaptainPanda schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:52:
Aan de andere kant begrijp ik heel goed dat iedereen continuïteit wil, omdat het eerder voelt alsof je echt een coureur bent als er een vaste auto is. De oplossing is simpel: diegenen die niet willen wisselen, kunnen gewoon door blijven rijden, terwijl iemand die graag met meerdere auto's rijdt, dat gewoon kan doen naar wens. Een win-win-situatie. Maar goed, de meerderheid heeft in de poll besloten voor een straf, dus dan moet ik daar maar in meegaan.
Per klassen neem je gewoon je punten niet mee en wordt je slechtste eind resultaat geschrapt. (zodat je niet bijvoorbeeld 2x 2de wordt in zowel GT3 als LMP1.)
Het moet een toegankelijke serie worden, echter ik wil wel vooraf regels afspreken zodat het ook leuk blijft en niet verwijten gemaakt worden.
Ah top, leek mij eigenlijk wel vanzelfsprekend vanaf het moment dat er over switchen werd gesproken. Is zo wel leuker, anders pakt iedereen steeds de beste auto voor een track en is er amper variatie.Ithric schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:13:
[...]
Even voor de duidelijkheid, de poll gaat over auto wissel binnen de klassen. (Dus bijvoorbeeld Audi R8 naar McLaren GT3)
Per klassen neem je gewoon je punten niet mee en wordt je slechtste eind resultaat geschrapt. (zodat je niet bijvoorbeeld 2x 2de wordt in zowel GT3 als LMP1.)
Het moet een toegankelijke serie worden, echter ik wil wel vooraf regels afspreken zodat het ook leuk blijft en niet verwijten gemaakt worden.
Ik ga even een leescursus volgen, want ik dacht steeds dat het ging over wisselen tussen LMP1 en GT3...

[ Voor 7% gewijzigd door CaptainPanda op 04-09-2015 15:21 ]
Verwijderd
Ook binnen de GT3 klasse is steeds van wagen wisselen niet echt netjes.
Dan kun je ook steeds de snelste wagen pakken voor een bepaalde baan.
Ik ben voor een vaste wagen gedurende het hele seizoen, zodat je op elke steeds dezelfde voor en nadelen van je vaste wagen hebt.
En dan hoef je ook niet te lopen klooien met strafpunten.
Voor de meer toegankelijke races kunnen we in het weekend toch een servertje maken?
Deze multiclass race gewoon strikt en serieus houden.
Dan kun je ook steeds de snelste wagen pakken voor een bepaalde baan.
Ik ben voor een vaste wagen gedurende het hele seizoen, zodat je op elke steeds dezelfde voor en nadelen van je vaste wagen hebt.
En dan hoef je ook niet te lopen klooien met strafpunten.
Voor de meer toegankelijke races kunnen we in het weekend toch een servertje maken?
Deze multiclass race gewoon strikt en serieus houden.
Schiet me trouwens net te binnen. Ik kan aankomende woensdag helaas niet mee doen. Heb dan namelijk een kart avond. en begint om 19:30 en duurd 2uur xD
Dus de test ronde doe ik helaas niet mee
Wanneer moet ik me klasse bekend maken?
Oke jammer, maar karten is ook leuk.Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:21:
Schiet me trouwens net te binnen. Ik kan aankomende woensdag helaas niet mee doen. Heb dan namelijk een kart avond. en begint om 19:30 en duurd 2uur xD
Voor de eerste wedstrijd die je meedoet, dus je hebt alle tijd nog. (Wisselen van auto/klassen mag gewoon tot aan de eerste race die je meedoet, de lijst tot dan is een indicatie.)
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 04-09-2015 16:30 ]
Zo, vulde de spreadsheet in via m'n smartphone maar die bleef hangen en ik zie dat ik 2x geregistreerd sta. Mijn excuses hiervoor. :-P
Hier nog een verslagje van de race van gisteravond. Wel weer lekker buggie overigens

Allereerst wil ik Ithric bedanken voor het initiatief dat genomen wordt. Het kost toch wel aardig wat tijd etc om alles op te zetten dus daarvoor mijn dank om ons dit plezier te gunnen 
Verder ben ik het voorlopig wel eens met de gemaakte keuzes mbt de regelementen en wordt het hopelijk een leuke competitie.
Ik heb mij zojuist ingeschreven. Ben benieuwd of ik altijd om 20.00u kan meedoen, ik werk op woensdag vaak tot max 20.00u maar is niet elke woendag.
Ook begin ik een groot voorstander te worden om een voicechat erbij te hebben. Jullie gedachten hierover ?
Verder ben ik het voorlopig wel eens met de gemaakte keuzes mbt de regelementen en wordt het hopelijk een leuke competitie.
Ik heb mij zojuist ingeschreven. Ben benieuwd of ik altijd om 20.00u kan meedoen, ik werk op woensdag vaak tot max 20.00u maar is niet elke woendag.
Ook begin ik een groot voorstander te worden om een voicechat erbij te hebben. Jullie gedachten hierover ?
[ Voor 38% gewijzigd door Jeff[NL] op 04-09-2015 21:30 ]
Diagnose Specialist Ford
Ik heb net ook maar ingeschreven. Had even getest en vond de marek wel fijn rijden netzo als gisteren en het is ook leuker als er meerdere verschillende auto's in de lmp1 klasse rijden.
Ik ga denk ik mijn steam naam nog eens een keer veranderen zodat jullie niet allemaal ********* zien in de chat
Service van de zaak ^^
Ik ga denk ik mijn steam naam nog eens een keer veranderen zodat jullie niet allemaal ********* zien in de chat
Service van de zaak ^^
Verwijderd
Wie zegt dat jij of iemand anders voor een oplossing zou moeten zorgen. Dat was dan ook niet de strekking van het bericht. Echter is dit topic een prima medium om mijn mening te fentileren. Net zoals jij een mening mag hebben. Daarom heet het ook een forum.Nielsjuhz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:44:
[...]
Jah maar hier zeggen is ook niet de oplossing want wij ontwikkelen niet het spel dus..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er zelf ook lol in om races/series te organiseren.Kzyto schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:23:
Allereerst wil ik Ithric bedanken voor het initiatief dat genomen wordt. Het kost toch wel aardig wat tijd etc om alles op te zetten dus daarvoor mijn dank om ons dit plezier te gunnen
Het document is nu gemaakt, dus hierna kost dit hopelijk minder tijd als we nog eens een andere willen maken.
Gezien de meerderheid er achter moet staan, maak ik een poll om zo de democratie beslissing te nemen.Verder ben ik het voorlopig wel eens met de gemaakte keuzes mbt de regelementen en wordt het hopelijk een leuke competitie.
IK kan eventueel de races later inplannen, dat zal ik van de week even aanhalen. (ik ben 20.00 gewend, desnoods zetten we hem gewoon op 20.30 of 21.00 (dan zijn we rond 22.00 klaar als de Prac. eerder begint bijvoorbeeld)Ik heb mij zojuist ingeschreven. Ben benieuwd of ik altijd om 20.00u kan meedoen, ik werk op woensdag vaak tot max 20.00u maar is niet elke woendag.
Voicechat kan een idee zijn, ik gebruik het zelf momenteel bewust niet eigenlijk.
Gaat al lekker met de inschrijvingen, na 1 dag (5 LMP1 en 6 GT3).
Gezien de poll, denk ik dat het punten aftrek wordt. (puntje of 3-4 verwacht ik)Ithric schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:50:
Daar komt ie dan, anders wordt het mogelijk een discusie die oneindig duurd.
[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 05-09-2015 10:50 ]
Vanmiddag zet ik nog even een oefensessie op voor vanavond met de Formule A op de Nürburgring GP. Als hij online is, zal ik dat hier aangeven
Helemaal vergeten inderdaad, moet wel even oefenen inderdaad.Davidson schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:35:
Vanmiddag zet ik nog even een oefensessie op voor vanavond met de Formule A op de Nürburgring GP. Als hij online is, zal ik dat hier aangeven
Server is up!
[ Voor 182% gewijzigd door Davidson op 05-09-2015 14:33 ]
Ik zat vlak achter Henkie (volgens mij toen hij wegging net ervoor), volgens mij was mijn snelste tijd 1.34.051. (met 9 rondjes fuel ofsow)
Wat een k*t Kl*re Kl*te dag heb ik gehad op werk. Nat en koud geregend en geen zak te doen.
Nog niet veel gereden op de nurburgring maar hoop dat de race mij straks wel plezier geeft.
Nog niet veel gereden op de nurburgring maar hoop dat de race mij straks wel plezier geeft.
Balen manNielsjuhz schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:04:
Wat een k*t Kl*re Kl*te dag heb ik gehad op werk. Nat en koud geregend en geen zak te doen.
Dan zit je vanavond om 19:30 op GoT Racing op het juiste adres!
Ik deze week zeker 100 practice rondjes gereden en snelste tijd is nog maar 1:35.709 en ik als ik me nu zie, heb ik geen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen. Dat en al de pirouettes die ik maak, zal het een hele uitdaging maken.
en ik heb al enkele weken last dat mijn internet enkele keren per avond voor een paar seconden weg is...normaal maakt dat niet zo veel uit...
maar wel als dat in ronde 1 van de 15 gebeurt (
Nou ik ben klaar, wordt echt 3x vol van achter gebeukt
Dat ik gewoon aan 1 kant blijf, maar nee iedereen wil door me heen....
Dat ik gewoon aan 1 kant blijf, maar nee iedereen wil door me heen....
[ Voor 33% gewijzigd door Ithric op 05-09-2015 20:25 ]
Verwijderd
Had ik ook een tijdje last van.Mr. Detonator schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:22:
en ik heb al enkele weken last dat mijn internet enkele keren per avond voor een paar seconden weg is...normaal maakt dat niet zo veel uit...
Asus router met nieuwste Merlin firmware toevallig?
Jeetje, dan had je wel heel dikke pech!Ithric schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:24:
Dat ik gewoon aan 1 kant blijf, maar nee iedereen wil door me heen....![]()

Hierbij trouwens de uitslagen van de Formule A en de race met de BMW's en Lancers.
De uitslag van de Formule A wordt in de klassementenlijst meegenomen.
Denk dat ik daar een van was. Maar ik had mn vleugel openstaan en dan wordt ontwijken wel lastig. Je zat precies op mijn race lijn dus ik kon nie veel. Ik moet toegeven dat ik je wel wat laat door had ook omdat je niet echt hard reed, waarschijnlijk door eerdere crashes. Ik probeerde het wel, en vloog er dus zelf ook vol af. Maar de eerste bochten na de start is altijd heel rommelig bij pCars. Ik denk dat sommige dat wel moeten oefenen op de een of andere manier, want nu gaat het steeds fout.Ithric schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:24:
Dat ik gewoon aan 1 kant blijf, maar nee iedereen wil door me heen....![]()
Overzichtelijkheid is echt een issue in racegames, tenzij je een triplescreen setup hebt. Je mist wat er naast je gebeurd als je alleen met een scherm racet. Heb je wel knoppen (zoals ik heb ingesteld) om links en rechts te kijken, maar dan zie je niet meer wat er voor je gebeurdArwintju schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:17:
[...]
Denk dat ik daar een van was. Maar ik had mn vleugel openstaan en dan wordt ontwijken wel lastig. Je zat precies op mijn race lijn dus ik kon nie veel. Ik moet toegeven dat ik je wel wat laat door had ook omdat je niet echt hard reed, waarschijnlijk door eerdere crashes. Ik probeerde het wel, en vloog er dus zelf ook vol af. Maar de eerste bochten na de start is altijd heel rommelig bij pCars. Ik denk dat sommige dat wel moeten oefenen op de een of andere manier, want nu gaat het steeds fout.
Langzamer rijden is dan de enige optie in zulke drukke momenten.
Replays komen morgen trouwens online, foutje in de opnames waardoor ik overnieuw moest beginnen
Replay van de Formule A is niet heel veel bijzonders zeg ik maar vooraf, omdat de helft van de spelers weer eens is verdwenen of nog bij de start staat...
[ Voor 11% gewijzigd door Davidson op 05-09-2015 23:05 ]
Ik denk dat velen te gretig zijn vlak na de start. Het spel speelt dit ook in de hand. Je leest vaak advies dat de race niet in de eerste ronde wordt gewonnen, maar in pcars zegt de engineer vaak net andersom. Die moedigt je aan om bij de start te proberen posities te winnen, da's jammer want kweekt verkeerd gedrag.Arwintju schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:17:
[...]
Denk dat ik daar een van was. Maar ik had mn vleugel openstaan en dan wordt ontwijken wel lastig. Je zat precies op mijn race lijn dus ik kon nie veel. Ik moet toegeven dat ik je wel wat laat door had ook omdat je niet echt hard reed, waarschijnlijk door eerdere crashes. Ik probeerde het wel, en vloog er dus zelf ook vol af. Maar de eerste bochten na de start is altijd heel rommelig bij pCars. Ik denk dat sommige dat wel moeten oefenen op de een of andere manier, want nu gaat het steeds fout.
Toen ik GT6 speelde werd er daarom net vaak afgesproken dat er niet mocht worden ingehaald tot na de eerste bocht. Denk dat dit probleem er dus altijd wel zal zijn.
Ik zie ook dat een aantal snelle jongens problemen had bij de start en het lijkt me dat net die jongens het niet nodig hebben om bij de start zoveel mogelijk posities te winnen.
Ben ik in het klassement toch nog in de top 10 geraakt, mooi
Ik neem aan dat Shinigamit over de 3 formule races de eindwinnaar is, proficiat.
[ Voor 5% gewijzigd door bobopalmtree op 05-09-2015 23:50 ]
Mijn replay lijkt perfect te zijn. Zal morgen even kijken of ik em kan opnemen en uploaden.Davidson schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:28:
[...]
Overzichtelijkheid is echt een issue in racegames, tenzij je een triplescreen setup hebt. Je mist wat er naast je gebeurd als je alleen met een scherm racet. Heb je wel knoppen (zoals ik heb ingesteld) om links en rechts te kijken, maar dan zie je niet meer wat er voor je gebeurd
Langzamer rijden is dan de enige optie in zulke drukke momenten.
Replays komen morgen trouwens online, foutje in de opnames waardoor ik overnieuw moest beginnen
Replay van de Formule A is niet heel veel bijzonders zeg ik maar vooraf, omdat de helft van de spelers weer eens is verdwenen of nog bij de start staat...
Nou ik nam de eerste bocht ultra voorzichtig. Ik dacht ik zie wel waar ik beland zolang ik maar met een normale auto rondes kan gaan rijden. Paar spinde wel voor mij maar gelukkig kon ik er langs heen. Heb wel 2x mooie (vind ik zelf) inhaal actie gehad in de Dunlop-Kerne. Ze gingen wijd en ik neem daar altijd de binnenbocht. Vroeg voorzichtig op het gas, drs aan en ik was er voorbij 
Jammer vond ik dat Cycle mij vor e Kumho-Curve niet meer kon ontwijken en een tikje gaf op me achterkant waardoor ik van de baan schoot. Kan gebeuren, in de spiegels leek het ook wel op dat hij vol op de rem stond (auto schuin slingerend) maar had niks aan mijn resultaat gedaan.
Denk juist dat het mij de resultaat heeft gegeven om eerlijk tezijn omdat ik juist hele race in niemandsland heb gereden en daardoor niet heletijd hoefte te pushen. Kon gelukkig ook de race uitrijden daardoor op 1setje soft door rustig en optijd te remmen.
Ook grappig, in kwali kwam ik niet verder dan een 1:35,6 en in de race heb ik een 1:34,0 gereden xD
En bedankt. De rest heeft ook super goed gereden!
En om eerlijk te zijn, Ik vond de Formula C het fijnst rijden. van de 3 races die we hebben gedaan.
Jammer vond ik dat Cycle mij vor e Kumho-Curve niet meer kon ontwijken en een tikje gaf op me achterkant waardoor ik van de baan schoot. Kan gebeuren, in de spiegels leek het ook wel op dat hij vol op de rem stond (auto schuin slingerend) maar had niks aan mijn resultaat gedaan.
Denk juist dat het mij de resultaat heeft gegeven om eerlijk tezijn omdat ik juist hele race in niemandsland heb gereden en daardoor niet heletijd hoefte te pushen. Kon gelukkig ook de race uitrijden daardoor op 1setje soft door rustig en optijd te remmen.
Ook grappig, in kwali kwam ik niet verder dan een 1:35,6 en in de race heb ik een 1:34,0 gereden xD
Gefeliciteerd met het in de top 10 te raken =Dbobopalmtree schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:45:
[...]
Ben ik in het klassement toch nog in de top 10 geraakt, mooi
Ik neem aan dat Shinigami over de 3 formule races de eindwinnaar is, proficiat.
En bedankt. De rest heeft ook super goed gereden!
En om eerlijk te zijn, Ik vond de Formula C het fijnst rijden. van de 3 races die we hebben gedaan.
Tuurlijk kan gebeuren, maar ik zag mensen echt dingen doen dat ik niet echt snapte.Arwintju schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:17:
[...]
(mijn auto was kapot, dus ik limpte naar de Pit.)
Gaan ze eerst achter me rijden (oke kan gebeuren), wijken naar rechts en vervolgens krijg ik een volle beuk in mijn rug. (volgens mij dezelfde persoon)
Het was ook meer frustratie, dat je echt goede ronde kan neerzetten en je na ronde 3 klaar bent,,,,
Echter als iemand langzamer rijdt, kan je ook remmen/DRS dichtklappen en dan netjes eromheen vaak.
Als je dan met DRS vol erlangs wil om geen tijd te verliezen, dan gaat het mis.
(Zag je overigens geen gele vlaggen, want dat is dan ook een issue in PCars dan...

Ik probeer overigens bij de start altijd goed weg te zijn, wat regelmatig op het randje van grip is.
Bocht 1 ben ik meestal heel voorzichtig en rem ik al ruim voor het eigenlijke punt om dat bij de exit weer mee te nemen. (mocht het misgaan in T1)
Volgens mij gaat het wel steeds beter, dus denk dat het zich met tijd wel oplost.

VIel mij overigens op in het meekijken, jullie rijden allemaal bijna constant met DRS aan.
Ik reed mijn rondjes met DRS alleen op de rechte stukken, om zo van de downforce gebruik te maken in de bochten en dan vroeg op het gas en DRS open.
Grappig dat mijn Q tijd toch nog zo dichtbij was..
[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 06-09-2015 09:58 ]
De replay is erg buggy met name DRS. ik gebruikte het alleen op de rechte stukken, anders is et niet te doenIthric schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:53:
[...]
Tuurlijk kan gebeuren, maar ik zag mensen echt dingen doen dat ik niet echt snapte.
(mijn auto was kapot, dus ik limpte naar de Pit.)
Gaan ze eerst achter me rijden (oke kan gebeuren), wijken naar rechts en vervolgens krijg ik een volle beuk in mijn rug. (volgens mij dezelfde persoon)(Dit alles terwijl ik 1 rechte lijn rijdt, nu ik het zo lees kan het ook een tankslap geweest zijn natuurlijk)
Het was ook meer frustratie, dat je echt goede ronde kan neerzetten en je na ronde 3 klaar bent,,,,![]()
Echter als iemand langzamer rijdt, kan je ook remmen/DRS dichtklappen en dan netjes eromheen vaak.
Als je dan met DRS vol erlangs wil om geen tijd te verliezen, dan gaat het mis.
(Zag je overigens geen gele vlaggen, want dat is dan ook een issue in PCars dan...)
Ik probeer overigens bij de start altijd goed weg te zijn, wat regelmatig op het randje van grip is.
Bocht 1 ben ik meestal heel voorzichtig en rem ik al ruim voor het eigenlijke punt om dat bij de exit weer mee te nemen. (mocht het misgaan in T1)
Volgens mij gaat het wel steeds beter, dus denk dat het zich met tijd wel oplost.![]()
VIel mij overigens op in het meekijken, jullie rijden allemaal bijna constant met DRS aan.
Ik reed mijn rondjes met DRS alleen op de rechte stukken, om zo van de downforce gebruik te maken in de bochten en dan vroeg op het gas en DRS open.
Grappig dat mijn Q tijd toch nog zo dichtbij was..
Ik ook. Durf echt geen enkele bocht aan met DRS.XBladee schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:21:
[...]
De replay is erg buggy met name DRS. ik gebruikte het alleen op de rechte stukken, anders is et niet te doen.
Bocht met DRS wil echt niet hoor. Allen die flauwe bocht op het laatste rechte stuk bijna aan het eind kan je met DRS rijden. Anders ga je er echt snoeihard vanaf.
Maar ik zag geen gele vlaggen nee. Waarschijnlijk omdat je wel gewoon aan het rijden was, of het is een foutje van pcars natuurlijk.
Helaas kon ik gewoonweg niet meer remmen. Had ook overigens weinig uit gemaakt want dan waren we er nog wel afgegaan
.
Maar ik zag geen gele vlaggen nee. Waarschijnlijk omdat je wel gewoon aan het rijden was, of het is een foutje van pcars natuurlijk.
Helaas kon ik gewoonweg niet meer remmen. Had ook overigens weinig uit gemaakt want dan waren we er nog wel afgegaan
Was ook mijn eigen fout, want ik wou teveel in Lap1.
In P kon ik telkens door de S's (Ergens halverwege) DRS vlak voor insturen uitzetten en dan door de bocht weer open. (Dit deed ik nu dus te vroeg, haaks rechtsaf...)
Had ook een slipstream volgens mij (Geen reply
) en wou een run maken.
Als ik het verloop zo zag, had niemand genoeg brandstof zo leek het.
Had dus zeker een kans, want ging met 3-4 rondjes extra brandstof weg.
In P kon ik telkens door de S's (Ergens halverwege) DRS vlak voor insturen uitzetten en dan door de bocht weer open. (Dit deed ik nu dus te vroeg, haaks rechtsaf...)
Had ook een slipstream volgens mij (Geen reply
Als ik het verloop zo zag, had niemand genoeg brandstof zo leek het.
Had dus zeker een kans, want ging met 3-4 rondjes extra brandstof weg.
Hierbij de replay van Formule A gisteravond! XBladee komt waarschijnlijk ook nog met een replay hiervan.
De race begon dus al lekker met de versnelling bug. Hij stond bij de start in zijn drie, waardoor ik dacht dat ik terug moest schakelen. Schoot hij opeens naar de reverse waardoor ik een pit penalty kreeg
Ook was m'n gehele HUD weg (wel lekker realistisch
)
Tot slot waren er in de replay weer eens paar mederacers verdwenen en bleven sommige lekker gezellig bij de start staan!
Na het officiële event volgden nog twee funraces. De eerste was een multirace tussen de achterwielaangedreven BMW 135i en de vierwielaangedreven Mitsubishi Lancer Evo X. Spannende duels gehad, al veroorzaakte een aanraking met de vangrail een lelijke deuk. Ook tot twee keer toe een penalty gehad voor het overrijden van de kerbs, excuses voor degene die achter mij zat
Tot slot gingen we over het historische Monza met de Ginetta G40 Junior. Leek een makkelijk circuit, maar had soms toch nog wat venijnige bochten in zich! In het begin was het lekker close racing, daarna ontstond, door diverse fouten, wat meer ruimte.
Desalniettemin een leuke avond gehad! Nog gefeliciteerd voor de winnaars
De race begon dus al lekker met de versnelling bug. Hij stond bij de start in zijn drie, waardoor ik dacht dat ik terug moest schakelen. Schoot hij opeens naar de reverse waardoor ik een pit penalty kreeg
Ook was m'n gehele HUD weg (wel lekker realistisch
Tot slot waren er in de replay weer eens paar mederacers verdwenen en bleven sommige lekker gezellig bij de start staan!
Na het officiële event volgden nog twee funraces. De eerste was een multirace tussen de achterwielaangedreven BMW 135i en de vierwielaangedreven Mitsubishi Lancer Evo X. Spannende duels gehad, al veroorzaakte een aanraking met de vangrail een lelijke deuk. Ook tot twee keer toe een penalty gehad voor het overrijden van de kerbs, excuses voor degene die achter mij zat
Tot slot gingen we over het historische Monza met de Ginetta G40 Junior. Leek een makkelijk circuit, maar had soms toch nog wat venijnige bochten in zich! In het begin was het lekker close racing, daarna ontstond, door diverse fouten, wat meer ruimte.
Desalniettemin een leuke avond gehad! Nog gefeliciteerd voor de winnaars
[ Voor 41% gewijzigd door Davidson op 06-09-2015 13:00 ]
Hopelijk voorlopig mijn laatste poll, anders worden jullie gek van me:
Dit betreft dus de start tijd van de Race, de Qualy en Practice komen hiervoor.
Leek mij het handigste, zodat je eventueel kan bepalen tot hoelaat je wil doorgaan.
Qualy blijft 15 minuten en de Practice in iedergeval 45 min. (misschien langer als de race later is, geschatte tijd is rond 20.00 voor de Prac)
Poll: Start tijd MC Race?
• 20.30
• 20.45
• 21.00
• 21.15
• 21.30
• Geen voorkeur
• Anders, SVP toelichten

De test baan wordt denk ik Catelunya, leuke flow en genoeg plekken om netjes in te halen. (maar ook plekken waar je geduld moet hebben als LMP1 verwacht ik)
Deze telt dus nog niet mee voor het kampioenschap.
Tevens is het misschien opgevallen, om mensen aan te moedigen goed te klasseren krijgt elke klasse 1 punt voor de pole positie in de race. (snelste ronde kan ik denk ik helaas niet betrouwbaar registreren, dus die laat ik even buiten beschouwing.)
Oo en KzytoNL gefeliciteerd met het Formule toernooi.
Dit betreft dus de start tijd van de Race, de Qualy en Practice komen hiervoor.
Leek mij het handigste, zodat je eventueel kan bepalen tot hoelaat je wil doorgaan.
Qualy blijft 15 minuten en de Practice in iedergeval 45 min. (misschien langer als de race later is, geschatte tijd is rond 20.00 voor de Prac)
• 20.30
• 20.45
• 21.00
• 21.15
• 21.30
• Geen voorkeur
• Anders, SVP toelichten
De test baan wordt denk ik Catelunya, leuke flow en genoeg plekken om netjes in te halen. (maar ook plekken waar je geduld moet hebben als LMP1 verwacht ik)
Tevens is het misschien opgevallen, om mensen aan te moedigen goed te klasseren krijgt elke klasse 1 punt voor de pole positie in de race. (snelste ronde kan ik denk ik helaas niet betrouwbaar registreren, dus die laat ik even buiten beschouwing.)
Oo en KzytoNL gefeliciteerd met het Formule toernooi.

[ Voor 65% gewijzigd door Ithric op 06-09-2015 20:42 ]
en wat bedoel je met de poll?Ithric schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:30:
Hopelijk voorlopig mijn laatste poll, anders worden jullie gek van me:
• 20.30
• 20.45
• 21.00
• 21.15
• Anders (SVP toelichten)
[afbeelding]
Wanneer de race echt start of wanneer je practice aanzet of kwali?
Sorry aangepast, dus de echte race start,Nielsjuhz schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:33:
[...]
en wat bedoel je met de poll?
Wanneer de race echt start of wanneer je practice aanzet of kwali?
Dus 45 minuten na de gekozen tijd is dan de race afgelopen ongeveer.
Ik heb mijn replay upgeload naar youtube alleen is ie maar in 360p. https://www.youtube.com/watch?v=9fYUvUeH9a0.
Ik heb et met shadowplay opgenomen en zo op youtube gegooit. Of moet ik dit eerst nog renderen?
Edit:
Ik heb et met shadowplay opgenomen en zo op youtube gegooit. Of moet ik dit eerst nog renderen?
Edit:
[ Voor 13% gewijzigd door XBladee op 06-09-2015 23:11 ]
Mooie replay! Inmiddels is hij ook op 1080p, YouTube heeft altijd even de tijd nodig om alles te renderen naar verschillende formatenXBladee schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:11:
Ik heb mijn replay upgeload naar youtube alleen is ie maar in 360p. https://www.youtube.com/watch?v=9fYUvUeH9a0.
Waarom is het geluid van de PCARS videos altijd zo ongelooflijk hard? Tenzij je de videos zelf gaat bewerken, kan je er niet zo veel aan doen.
[ Voor 34% gewijzigd door Niellie41 op 06-09-2015 22:06 ]
Ah vandaar.Davidson schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:03:
[...]
Mooie replay! Inmiddels is hij ook op 1080p, YouTube heeft altijd even de tijd nodig om alles te renderen naar verschillende formaten
I.v.m. dat ik er woensdag er niet ben. heb ik maar vast wat rondjes gereden op de catalunga GP baan.
Voor de mensen in lmp1. ik reed daarop een 1:31.593.
Zou leuk wezen als jullie laten weten hoe hard jullie op die baan gingen woensdag.
Zou leuk wezen als jullie laten weten hoe hard jullie op die baan gingen woensdag.
Kwamen mijn buren ook enkele weken terug achter....Niellie41 schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:05:
Waarom is het geluid van de PCARS videos altijd zo ongelooflijk hard? Tenzij je de videos zelf gaat bewerken, kan je er niet zo veel aan doen.
Heb hem nu via de Audio mixer zachter gezet, hopelijk neemt OBS dat ook mee.
(moet het weer eens testen onder Windows 10 trouwens)
Ga ik proberen te doen, tevens wordt dit een test voor mij hoe ik alles ga registreren. (Dus komen ook screenshots etc.)Nielsjuhz schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:14:
I.v.m. dat ik er woensdag er niet ben. heb ik maar vast wat rondjes gereden op de catalunga GP baan.
EDIT2: Kwam zelf op een 1.36.2 uit als snelste. (volle bak fuel en Harde banden)
Kon nog niet echt een ritme krijgen helaas.
Edit: De tijden zijn aangepast in de sheet, de races starten om 20.30 en is afgelopen om 21.15.
Tevens Catelunya definitief gemaakt.
[ Voor 45% gewijzigd door Ithric op 07-09-2015 22:37 ]
Woensdag is nog oefenen toch? Of gaat het gelijk om de punten?Ithric schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:36:
[...]
Kwamen mijn buren ook enkele weken terug achter....![]()
Heb hem nu via de Audio mixer zachter gezet, hopelijk neemt OBS dat ook mee.
(moet het weer eens testen onder Windows 10 trouwens)
[...]
Ga ik proberen te doen, tevens wordt dit een test voor mij hoe ik alles ga registreren. (Dus komen ook screenshots etc.)
EDIT2: Kwam zelf op een 1.36.2 uit als snelste. (volle bak fuel en Harde banden)
Kon nog niet echt een ritme krijgen helaas.
Edit: De tijden zijn aangepast in de sheet, de races starten om 20.30 en is afgelopen om 21.15.
Tevens Catelunya definitief gemaakt.
Woensdag is een test race, dus geen punten.
Voornamelijk om alles nog 1x goed door te lichten, zodat het hopelijk om de punten gaat geen kinderziektes zijn.
Dus wees niet bang als je er niet bij kan zijn, hopelijk komen er wel wat mensen en anders rijd ik alleen rond.
Voornamelijk om alles nog 1x goed door te lichten, zodat het hopelijk om de punten gaat geen kinderziektes zijn.
Dus wees niet bang als je er niet bij kan zijn, hopelijk komen er wel wat mensen en anders rijd ik alleen rond.
Naja vind het wel klote want dat betekend dus minder km om te rijden met de lmp1 en kijken hoe de rest reageerd op de auto's.
Zelf minder feeling krijgen met de auto etc etc.
Maarjah misschien zelf paar sessies opzetten voor Monza oefeningen
Ik ga vanavond oefenen denk ik, dus kan wel online doen eventueel. (eventueel met AI om aan andere autos te wennen)'Nielsjuhz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:28:
Naja vind het wel klote want dat betekend dus minder km om te rijden met de lmp1 en kijken hoe de rest reageerd op de auto's.
Denk dat ik rond 20.00 ga oefenen.
Probeer er bij te zijn maar kan niks beloven.Ithric schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:46:
[...]
Ik ga vanavond oefenen denk ik, dus kan wel online doen eventueel. (eventueel met AI om aan andere autos te wennen)'
Ik probeer erbij te zijn vanavond.Ithric schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:46:
[...]
Ik ga vanavond oefenen denk ik, dus kan wel online doen eventueel. (eventueel met AI om aan andere autos te wennen)'
Ik ben er ook wel bij vanavond. Morgen kan ik denk ik pas bij de kwalificatie aanhaken ivm werk.
Diagnose Specialist Ford
De server is up, WW tweakers.
Even een test stream, voor wie niet kan/wil rijden:
Even een test stream, voor wie niet kan/wil rijden:
[ Voor 66% gewijzigd door Ithric op 08-09-2015 20:33 ]
Nou Shin en ik hadden eerst in Pract een leuk tijden duel...

Daarna werden mijn qualificatie skills op de proef gesteld, wat niet goed ging dus..

Toen begon het duel in de race, Shin spinde in bocht 6-7 en ik dreunde hem er achterin.
Vervolgens kon hij een gaatje maken van 5s op rondje 3, toen begon ik in een lekker ritme te komen en Shin verklooide zijn bandjes een beetje.
Uiteindelijk rondje 5 van de 8 was ik hem voorbij en kwam hij er niet meer langs.
Ik was erg tevreden met mijn rondjes in de race.
Tevens de uitdaging van Henkie gehaald (in 8 rondjes een GT3 lappen) en Henkie zelf in de uitloop ronde (Door de AI) ingehaald.
Ik vond het een leerzame avond, hopelijk hebben mensen er wat aan gehad voor morgen de 45 min race.
*Deze foto's zijn beter

Daarna werden mijn qualificatie skills op de proef gesteld, wat niet goed ging dus..

Toen begon het duel in de race, Shin spinde in bocht 6-7 en ik dreunde hem er achterin.
Vervolgens kon hij een gaatje maken van 5s op rondje 3, toen begon ik in een lekker ritme te komen en Shin verklooide zijn bandjes een beetje.
Uiteindelijk rondje 5 van de 8 was ik hem voorbij en kwam hij er niet meer langs.
Ik was erg tevreden met mijn rondjes in de race.
Tevens de uitdaging van Henkie gehaald (in 8 rondjes een GT3 lappen) en Henkie zelf in de uitloop ronde (Door de AI) ingehaald.

Ik vond het een leerzame avond, hopelijk hebben mensen er wat aan gehad voor morgen de 45 min race.
*Deze foto's zijn beter

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 08-09-2015 22:34 ]
Mijn banden waren nog goed alleen wilde tegraag onder die 1:30 komen en jah dan ga je op je max rijden.
Zeker als ronde 2 1:31.028 is en ronde 3 rij je een 1:31.003.
De verd*mme 3duizendste ><.
Maar neemt niet weg dat je een sterke 2de deel van de race reed.
Dit was dan een kortere race, maar bij een langere race heb je veel meer aan constant dan 1 of 2 snelle ronden natuurlijk.Nielsjuhz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:30:
Mijn banden waren nog goed alleen wilde tegraag onder die 1:30 komen en jah dan ga je op je max rijden.
Mijn tempo schroefde ik langzaam op en zag het gaatje wel ietsje kleiner worden (al voordat je de mist in ging), volgens mij reed ik toen 1.31.1 en daartna 1.31.2 ofsow.
Toen ik voor je kwam was ik iets meer aan het manage en je maakte laatste sectie Lap 8 nog een foutje (5s straf toevallig?) en toen kon ik rustig uitrijden.
Gelukkig is in iedergeval in de LMP1 het verschil tussen de auto's niet te groot, hopelijk is dat bij GT3 ook niet direct het geval en kunnen we een mooi kampioenschap houden.
Tevens verwacht ik dat je met Soft lastig 1 stopper kan maken, want hij wordt na een rondje of 7-8 al best listig. (Met Medium zat ik ongeveer 0.8 van mijn snelste tijden af)
Had echt last gisteren om mooi op de baan te blijven met de z4 gt3, normaal kan ik wel relatief makkelijk mijn (ideale) racelijn aanhouden maar deze keer kwam ik keer op keer in de problemen. Misschien dat Catalunya mij niet ligt, ken het parcours nochtans redelijk goed. De Z4 leek mij eerder log/traag, terwijl dit op andere parcours wel mijn favoriete wagen is.
Merkte het zelf ook met de Z4. Op de een of andere manier draaide hij niet echt super in bij mij (altijd net eerst even wat onderstuur en dan pakte hij ineens). Vanavond bij de practice nog maar eens wat aan de setup proberen te sleuteleniMac93 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:22:
Had echt last gisteren om mooi op de baan te blijven met de z4 gt3, normaal kan ik wel relatief makkelijk mijn (ideale) racelijn aanhouden maar deze keer kwam ik keer op keer in de problemen. Misschien dat Catalunya mij niet ligt, ken het parcours nochtans redelijk goed. De Z4 leek mij eerder log/traag, terwijl dit op andere parcours wel mijn favoriete wagen is.
Nah ik maakte toen teveel fouten dat was mijn grootste fout. In ronde 8 ofzo had ik inderdaad 5sec penalty.Ithric schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:24:
[...]
Dit was dan een kortere race, maar bij een langere race heb je veel meer aan constant dan 1 of 2 snelle ronden natuurlijk.
Mijn tempo schroefde ik langzaam op en zag het gaatje wel ietsje kleiner worden (al voordat je de mist in ging), volgens mij reed ik toen 1.31.1 en daartna 1.31.2 ofsow.
Toen ik voor je kwam was ik iets meer aan het manage en je maakte laatste sectie Lap 8 nog een foutje (5s straf toevallig?) en toen kon ik rustig uitrijden.
Gelukkig is in iedergeval in de LMP1 het verschil tussen de auto's niet te groot, hopelijk is dat bij GT3 ook niet direct het geval en kunnen we een mooi kampioenschap houden.![]()
Tevens verwacht ik dat je met Soft lastig 1 stopper kan maken, want hij wordt na een rondje of 7-8 al best listig. (Met Medium zat ik ongeveer 0.8 van mijn snelste tijden af)
Merkte wel in je replay (youtube) dat wanneer je jouwn banden locken dat jouwn achterkant iniedergeval je niet probeert in te halen. Daar had ik enorm veel last van.
Kan best de setup zijn denk ik, heb nog niet in de Z4 gereden.M0Dzilla schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:00:
[...]
Merkte het zelf ook met de Z4. Op de een of andere manier draaide hij niet echt super in bij mij (altijd net eerst even wat onderstuur en dan pakte hij ineens). Vanavond bij de practice nog maar eens wat aan de setup proberen te sleutelen
Tevens merkte ik in de Audi R18 ook wel een beetje dit effect wat je omschreef, dus kan ook echt de baan zijn.
Er zitten echt verschrikkelijke bochten in.
Ik rem ook heel voorzichtig en vooral als hij slipt in een rechte lijn.Nielsjuhz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:27:
[...]
Nah ik maakte toen teveel fouten dat was mijn grootste fout. In ronde 8 ofzo had ik inderdaad 5sec penalty.
Merkte wel in je replay (youtube) dat wanneer je jouwn banden locken dat jouwn achterkant iniedergeval je niet probeert in te halen. Daar had ik enorm veel last van.
Dat gaat steeds beter, maar misschien zijn je banden gewoon te hard of zacht met de druk?
(Dit scheelde bij mij erg veel toen ik van 1.85 naar 1.90 ging. (meet was ik de feeling kwijt)
Of misschien Brake balans, verder naar voren zetten.
*Bedenkt zich nu dat hij zijn concurrent aan het helpen is...
[ Voor 40% gewijzigd door Ithric op 09-09-2015 13:33 ]
Inderdaad, had ook last van onderstuur in sommige bochten. Kan wel redelijk snelle ronden rijden, maar niet constant genoeg voor een race. Op zich geen moeilijke baan, maar op die manier toch nog wel uitdagend.M0Dzilla schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:00:
[...]
Merkte het zelf ook met de Z4. Op de een of andere manier draaide hij niet echt super in bij mij (altijd net eerst even wat onderstuur en dan pakte hij ineens). Vanavond bij de practice nog maar eens wat aan de setup proberen te sleutelen
Heb ook wel wat aan de setup gesleuteld, daarna was het wel al wat beter maar niet om te zeggen dat ik er geen last meer van had.
Heb vooral last met het nemen van bocht 10, de bocht met de rode reclame, die schat ik elke keer verkeerd in.
[ Voor 7% gewijzigd door iMac93 op 09-09-2015 13:37 ]
tijdens het rijden ging de bandendruk naar de 1.93 toe.Ithric schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:28:
[...]
Kan best de setup zijn denk ik, heb nog niet in de Z4 gereden.
Tevens merkte ik in de Audi R18 ook wel een beetje dit effect wat je omschreef, dus kan ook echt de baan zijn.
Er zitten echt verschrikkelijke bochten in.![]()
[...]
Ik rem ook heel voorzichtig en vooral als hij slipt in een rechte lijn.
Dat gaat steeds beter, maar misschien zijn je banden gewoon te hard of zacht met de druk?
(Dit scheelde bij mij erg veel toen ik van 1.85 naar 1.90 ging. (meet was ik de feeling kwijt)
Of misschien Brake balans, verder naar voren zetten.
*Bedenkt zich nu dat hij zijn concurrent aan het helpen is...*
vanuit de pits komen ze met 1.80 1.80 en 1.75. 1.75
remschrijf had ik zelfs al met 5% verlaagt en de brake balanse stond al 60% front
Vind de bandenspanning wel lastig om te bepalen elke keer..
*maakt niks uit. concurent geeft ook info vrij voor de test race waar hij niet aan mee doet ;)*
[ Voor 4% gewijzigd door Nielsjuhz op 09-09-2015 13:39 ]
Ik heb/had de mazzel dat ik een geode/stabiele setup op het forum heb gevonden waar ik amper meer wat aan verander.Nielsjuhz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:37:
[...]
tijdens het rijden ging de bandendruk naar de 1.93 toe.
vanuit de pits komen ze met 1.80 1.80 en 1.75. 1.75
remschrijf had ik zelfs al met 5% verlaagt en de brake balanse stond al 60% front
Vind de bandenspanning wel lastig om te bepalen elke keer..
*maakt niks uit. concurent geeft ook info vrij voor de test race waar hij niet aan mee doet ;)*
(enkel gisteren even met Medium/Soft band en brake balans.)
Op snelle banen zal ik wel nog wat gaan aanpassen denk ik, maar zoals jij ook opmerkte is deze erg stabiel. (remmen blijft nog een issue, maar verder kan ik eigenlijk al heel vroeg op het gas en dan de auto naar de curb laten lopen.
Ooh ik moest bij sommige echt niet de curb pakken of ik maakte donuts...Ithric schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:16:
[...]
Ik heb/had de mazzel dat ik een geode/stabiele setup op het forum heb gevonden waar ik amper meer wat aan verander.
(enkel gisteren even met Medium/Soft band en brake balans.)
Op snelle banen zal ik wel nog wat gaan aanpassen denk ik, maar zoals jij ook opmerkte is deze erg stabiel. (remmen blijft nog een issue, maar verder kan ik eigenlijk al heel vroeg op het gas en dan de auto naar de curb laten lopen.
Maar opzich als hij dat neit doet was hij erg stabiel jah.
Merkte wel dat als je de baan goed ken met de Formula C dat je er zo in zit met de lmp1. Bijna alle rempunten waren het zelfde
De server is up, pwd is WEC
20.15 is de Quali en 20.30 de race.
Met 5 minuten start de Q (20.30), dan kan je niet meer joinen.
20.15 is de Quali en 20.30 de race.
Met 5 minuten start de Q (20.30), dan kan je niet meer joinen.
[ Voor 74% gewijzigd door Ithric op 09-09-2015 20:22 ]
Helaas niet gelukt vanavond om op tijd te zijn... Tja werk gaat voor. Hopelijk voorspeld dit niet ook iets over de volgende races. Woensdagavond blijft een lastig punt voor mij 
Wellicht dat het mogelijk is als ik van tevoren weet dat ik later ben ik een verzoek kan doen aan iedereen om een half uurtje later te starten zodat ik toch mee kan doen
Wellicht dat het mogelijk is als ik van tevoren weet dat ik later ben ik een verzoek kan doen aan iedereen om een half uurtje later te starten zodat ik toch mee kan doen
Diagnose Specialist Ford
Denk niet dat dit een probleem is, laat gewoon even weten dan.Kzyto schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:58:
Helaas niet gelukt vanavond om op tijd te zijn... Tja werk gaat voor. Hopelijk voorspeld dit niet ook iets over de volgende races. Woensdagavond blijft een lastig punt voor mij
Hopelijk vonden het leerzaam, we hebben 55 minuten gereden meen ik. (iets te lang dus

Zal de standen later even bijwerken, ben kapot.
Leuk gevecht met Shin gehad in de eerste 15-20 ronden, maar hij kwam er maar niet langs. (bijna met de GT3 in de eerste SS's)
Volgens mij haalde de LMP's ook netjes in en was gewoon even geduld hebben.
(Helaas is mijn stream mislukt, heb wel de reply nog)
Ben er ook niet op tijd kunnen raken, ik hoopte nog even de start nog te kunnen halen en gewoon als laatste te kunnen starten maar heb het niet gehaald.
Ja was jammer dat er maar 3 LMP1's waren en stuk of 4 GT3's, nadat Shin weg viel ben ik toch volle snelheid doorgegaan. (wat schoonheids foutjes helaas, door concentratie verlies)
Maar de eerste rondjes met Shin waren erg intensief en de GT3's inhalen dan bracht echt een extra dimensie.
Hoop echt dat het veld iets voller wordt, want nu was enkel GT3 inhalen spannend. (maar niet zoals de eerste 15 ronden met Shin)
Zal vrijdag/zaterdag even proberen een race samenvatting te maken van LMP1 en GT3 veld.
Overigens, bij de komende race zal ik de Auto's vastzetten in de sheet, met de gene die gebruikt is door die persoon. (Dus als je wil wisselen nog, hoef je dat niet door te geven)
(alles daarna is dus de straffen die zijn besproken, tenzij je nog geen race hebt meegedaan of geen punten hebt gekregen)
Maar de eerste rondjes met Shin waren erg intensief en de GT3's inhalen dan bracht echt een extra dimensie.
Hoop echt dat het veld iets voller wordt, want nu was enkel GT3 inhalen spannend. (maar niet zoals de eerste 15 ronden met Shin)
Zal vrijdag/zaterdag even proberen een race samenvatting te maken van LMP1 en GT3 veld.
Overigens, bij de komende race zal ik de Auto's vastzetten in de sheet, met de gene die gebruikt is door die persoon. (Dus als je wil wisselen nog, hoef je dat niet door te geven)
(alles daarna is dus de straffen die zijn besproken, tenzij je nog geen race hebt meegedaan of geen punten hebt gekregen)
[ Voor 23% gewijzigd door Ithric op 10-09-2015 08:29 ]
Gisteren een leuke race gereden.
Goede oefening voor mij om constant te rijden en niet enkel te pushen voor een nette tijd. Rijd normaal enkel time trail en dan is een spin geen ramp, nu betekend dat gelijk enkele seconden verlies.
Zoals verwacht laatste geëindigd mede doordat ik gelijk ronde 3 de pit in moest omdat ik de vangrail in ging
Uiteindelijk in ronde 20 nog maar een keer de pit in voor nieuwe Softs, echter reed ik met slechte banden stabielere tijden dan na de wissel ....
Misschien toch maar eens voor een stuurtje gaan kijken zodra het huis hierheen beetje op orde is.
Ik kijk uit naar de volgende
Goede oefening voor mij om constant te rijden en niet enkel te pushen voor een nette tijd. Rijd normaal enkel time trail en dan is een spin geen ramp, nu betekend dat gelijk enkele seconden verlies.
Zoals verwacht laatste geëindigd mede doordat ik gelijk ronde 3 de pit in moest omdat ik de vangrail in ging
Uiteindelijk in ronde 20 nog maar een keer de pit in voor nieuwe Softs, echter reed ik met slechte banden stabielere tijden dan na de wissel ....
Misschien toch maar eens voor een stuurtje gaan kijken zodra het huis hierheen beetje op orde is.
Ik kijk uit naar de volgende
Ik maakte ook schoonheids foutjes af en toe. Klote vond ik vooral grote foutje wanneer ik net weer seconde achter je zit... Laatste keer was er een GT3 rijder voor me en wou uitwijken naar de binnenkant en nam te veel binnenkant waardoor ik 5sec penalty kreeg >< kon weer opnieuw gat dicht rijden.Ithric schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:26:
Ja was jammer dat er maar 3 LMP1's waren en stuk of 4 GT3's, nadat Shin weg viel ben ik toch volle snelheid doorgegaan. (wat schoonheids foutjes helaas, door concentratie verlies)
Raar, ik reed mijn snelste rondes ook na 20 rondes, toen mijn banden echt op begonnen te raken. 3-4 rondes later ging het dan wel de slechte kant uit.JayZeeTie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:43: