Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nickh90
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08-2021
Hallo allemaal,

Vorig jaar had ik in China een tablet gekocht (volgens mij rond de 120 euro). Werkte prima, maar helaas heb ik deze laten vallen en was de touchscreen kapot gegaan.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe tablet. Dit topic heb ik eigenlijk aangemaakt om 2 redenen. 1; het vinden van de juiste tablet en 2: de vraag of mijn eisen wel realistisch zijn bij mijn budget.

Wat ik zoek:
  • Liefst android vanwege open platform en mogelijkheid tot veel apps
  • Prijsklasse: rond de 100 euro
  • Aantal Inch: Is niet echt belangrijk, ik wil de tablet tevens als e-reader gebruiken, dus een fijne resolutie/scherp beeld is wel een pre.
  • Mogelijkheid tot popcorntime gebruik (indien mogelijk in deze prijsklasse natuurlijk)
  • Rare 'eis': Als het kan moet de tablet het spel Hearthstone kunnen draaien. Deze laatste eis is niet zo heel belangrijk maar zou een leuke bijkomstigheid zijn!
Ik hoop dat jullie me van wat tips/adviezen/wellicht tablets kunnen voorzien.

Bij voorbaat dank,
Nick

Edit: Zelf had ik bijvoorbeeld de Yarvik Noble 7C al uitgezocht, zou dit wat zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door nickh90 op 19-05-2015 14:36 ]

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:34

DirtyBird

Praktiserend denker

http://shop.lenovo.com/nl...s/tab-2-a10/#tab-functies

Deze is 'helaas' wel 200 euro, maar volgens mij goeie bang for buck. Ik wacht er zelf al een tijdje op.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• nickh90
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08-2021
Michiel4life schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
http://shop.lenovo.com/nl...s/tab-2-a10/#tab-functies

Deze is 'helaas' wel 200 euro, maar volgens mij goeie bang for buck. Ik wacht er zelf al een tijdje op.
Bedankt voor je reactie, maar is toch iets te duur voor mij helaas..

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16

TVL

Ik zou dit topic eens volgen:
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Genoeg tips te vinden voor de prijsklasse die jij zoekt.