Hallo allemaal,
Vorig jaar had ik in China een tablet gekocht (volgens mij rond de 120 euro). Werkte prima, maar helaas heb ik deze laten vallen en was de touchscreen kapot gegaan.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe tablet. Dit topic heb ik eigenlijk aangemaakt om 2 redenen. 1; het vinden van de juiste tablet en 2: de vraag of mijn eisen wel realistisch zijn bij mijn budget.
Wat ik zoek:
Bij voorbaat dank,
Nick
Edit: Zelf had ik bijvoorbeeld de Yarvik Noble 7C al uitgezocht, zou dit wat zijn?
Vorig jaar had ik in China een tablet gekocht (volgens mij rond de 120 euro). Werkte prima, maar helaas heb ik deze laten vallen en was de touchscreen kapot gegaan.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe tablet. Dit topic heb ik eigenlijk aangemaakt om 2 redenen. 1; het vinden van de juiste tablet en 2: de vraag of mijn eisen wel realistisch zijn bij mijn budget.
Wat ik zoek:
- Liefst android vanwege open platform en mogelijkheid tot veel apps
- Prijsklasse: rond de 100 euro
- Aantal Inch: Is niet echt belangrijk, ik wil de tablet tevens als e-reader gebruiken, dus een fijne resolutie/scherp beeld is wel een pre.
- Mogelijkheid tot popcorntime gebruik (indien mogelijk in deze prijsklasse natuurlijk)
- Rare 'eis': Als het kan moet de tablet het spel Hearthstone kunnen draaien. Deze laatste eis is niet zo heel belangrijk maar zou een leuke bijkomstigheid zijn!
Bij voorbaat dank,
Nick
Edit: Zelf had ik bijvoorbeeld de Yarvik Noble 7C al uitgezocht, zou dit wat zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door nickh90 op 19-05-2015 14:36 ]