Toon posts:

GTX 970 of wachten op AMD R9 300 series

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekend heeft mijn vijf jaar oude systeem het begeven. Vandaar dat ik mij nu verdiep in de aanschaf van een nieuwe. Daarbij twijfel ik nu met name over de videokaart. In eerste instantie had ik mijn ogen laten vallen op de gtx 970, welke ik ook in veel tweakers systemen zie terugkomen. Ergens bekruipt mij het gevoel dat die gtx al weer z'n langste tijd gehad heeft en we aan de vooravond zijn van nieuwe technieken in videokaarten. De 1000 serie van nvidia belooft heel erg goed te worden, maar wordt niet eerder verwacht dan in 2016. Als ik de berichten op internet zo lees, gaat AMD waarschijnlijk tijdens de beurs Computex in de eerste week van juni al alle details van de nieuwe 300 serie prijsgeven. Het wordt mij nu niet helemaal duidelijk of die serie een rebrand wordt. Maar in ieder geval kan het weer een prijzenslag teweeg brengen.

Uiteraard bestel ik graag zo snel mogelijk een nieuw systeem, maar heb gelukkig nog een oude laptop waar ik het nog heel even op vol kan houden.
Wat denken jullie, zal een videokaart uit de toekomstige 300 serie de gtx 970 overtreffen in zijn prijsklasse?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
CJ's Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 129, leesvoer. Kom je er niet uit, kan je je daar uitleven.

Dit topic is gesloten.