Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop rond 600,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nu twee weken aan het uitkijken naar een nieuwe laptop. Helaas kom ik er achter dat lang niet genoeg kennis heb van laptops om een weloverwogen keuze te maken. Vandaar mijn post hier. (op aanraden van een vriend van mij). Mijn voorkeur ging eerder uit naar een gamers laptop maar dan kom ik snel ruim boven mijn budget. Tips zijn welkom!

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben dus op zoek naar een laptop waar ik op kan gamen (denk aan starcraft 2 (HotS en straks LotV), niet de nieuwste spellen dus maar wel online muliplayer met grote legers :) ). Daarnaast gewoon surfen, word, exel en kijk ik graag series/films vanuit bed.

Wat is je budget?
Ik zoek een laptop van rond de 600,-. Mocht het iets meer worden vanwege een noemenswaardig verschil in vergelijking tot een goedkopere laptop zit er wat rek in mijn budget

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hoewel het voor kan komen dat ik mn laptop een keer meeneem, zal hij voornamelijk thuis op tafel of op schoot staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben niet op zoek naar een specifiek model. Ik heb niet heel veel verstand van laptops maar de zaken die ik wel nodig heb zijn de volgende:
-ondersteuning voor 5 Ghz internet. (met mijn huidige laptop moet ik aan een snoer vast :( )
-een vriend van mij raad ssd aan maar dit is niet noodzakelijk
-goede grafische kaart waardoor ik niet altijd alles op de laagste settings hoef te zetten

Alvast bedankt voor jullie moeite! Het wordt gewaardeerd.

Bertjan Witting

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:01
Ik heb net toevallig een vrijwel vergelijkbaar topic geopend. Misschien de moeite waard om in de gaten te houden. :)

Allround laptop 600 Euro

Verwijderd

Topicstarter
Chill! Ik heb het ff doorgekeken. Ziet er goed uit. Ik heb alleen wel echt 5ghz ondersteuning nodig voor mn laptop

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Zie mijn reactie hier

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:51:
Chill! Ik heb het ff doorgekeken. Ziet er goed uit. Ik heb alleen wel echt 5ghz ondersteuning nodig voor mn laptop
Zie nogmaals mijn reactie in bovenstaand topic; de AC 7260 will do the work ;)