Gekochte apps werken niet op iPad 1; hoe geld terug krijgen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Grappig om alle vage "vergelijkingen" te lezen. Ik denk dat TS dit verlies moet nemen en geen zaken meer moet doen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
mrjixies schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:01:
Grappig detail is nog wel dat apple in geen van de gevallen zowel telefonisch als via de email niet, melding heeft gemaakt van de backup mogelijkheid! Dus zo voor de hand liggend is het niet, anders hadden ze het wel aangekaart.

En het feit blijft nog steeds dat ze schofterig gehandeld hebben (imho) om totaal geen contact meer met me op te nemen nadat ze hadden toegezegd. Blijft vreemd niet?
*knip* zo kan 'ie wel weer

En wat had je eraan gehad als ze je de backup mogelijkheid hadden gemeld via de telefoon? Had je dan ff je gestolen ipad terug gehaald om alsnog een backup te maken? Of had je ze al gebeld voordat je ipad gestolen werd, omdat je al wist dat dit ging gebeuren? Het heeft dus ook weinig zin dat dit Apple dit aan je meldt, omdat het duidelijk al te laat is!

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 22-05-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:01
Jongens jullie stanpunt is me meer dan duidelijk! Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:33:
Oeehhhh een apparaat van 600 euro is 5 jaar oud. Nu zal hij wel compleet nutteloos zijn 8)7 Omg mensen toch! Compleet geindoctrineerd door de consumpiemaatschappij :/ Natuurlijk mag je van zo'n duur ding na 5 jaar verwachten dat hij gewoon nog functioneel is, en niet dat hij ineens nog maar 10% van de apps kan draaien...

[...]

Misschien mag je verwachten dat er geen nieuwe functionaliteit toegevoegd wordt (zeg, er komt geen nieuwe direct X versie voor waardoor de nieuwste games niet te installeren zijn), maar je mag imho wél verwachten dat de bestaande functionaliteit gewoon blijft werken...
En 95 is iets anders dan 5 jaar oud...

Het is heel simpel, Apple zou gewoon voor ~10 jaar de app store + versies van apps die wél op het apparaat werken moet blijven onderhouden...
Zo'n verstandige reactie zie je niet vaak.
We zullen, op kunstmatige wijze zo georkestreerd, ieder jaar braaf weer het nieuwste apparaat aanschaffen.
We gooien het oude apparaat weg en spoelen daarmee de energie en kostbare grondstoffen die het gekost heeft gewoon door het putje.
Die kritiekloze en oeverloze consumptie stuit mij ook tegen de borst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

mrjixies schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:57:
I would like to assure that we can reverse all the charges for the apps that you have purchased that is incompatible with your current iOS version for your iPad. Please reply with the order numbers of those apps so we can process it immediately.
Technisch gezien heb je geen apps gekocht die incompatible zijn met je iOS. Op moment van aanschaf was namelijk iedere versie supported.

In de tussentijd is echter de support op de applicatie verlopen en de app developer biedt de ondersteunde versie niet meer aan.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Bart2005 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:03:
[...]

We zullen, op kunstmatige wijze zo georkestreerd, ieder jaar braaf weer het nieuwste apparaat aanschaffen.
We gooien het oude apparaat weg en spoelen daarmee de energie en kostbare grondstoffen die het gekost heeft gewoon door het putje.
Er zit nog wat tussen zwart en wit hè. Ik heb hier een iPad 3 en die gaat nog wel een jaartje mee. Maar op een gegeven moment zal je om bepaalde nieuwe functies te kunnen gebruiken willen upgraden. Of je accepteert het en neemt genoegen met wat minder. En zodra de ondersteuning voor een device komt te vervallen ben ik nog steeds een zeer tevreden gebruiker. Dat gezeik dat je maar verwacht dat alles tot in lengte van dagen ondersteund wordt, kom op zeg welkom in deze mooie tijd waar de techniek VOORUIT gaat!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:09
Wellicht is er een manier om nog wat apps terug te krijgen. Er zijn meerdere bronnen die aangeven dat als de app (huidige versie) eerst op de computer via itunes installeert, het daarna wellicht mogelijk is om de app op de ipad 1 te krijgen (oudere versie).

http://apple.stackexchang...e-ios-6-on-a-1st-gen-ipad
https://discussions.apple.com/thread/5753106
http://www.ipadforums.net...older-app-versions.92892/

En als laatste redmiddel zou je nog kunnen vragen of iemand de benodigde ipa versie van de belangrijkste apps nog wel in hun itunes backup folder heeft staan.

[ Voor 2% gewijzigd door Digihelp ® op 22-05-2015 22:45 . Reden: kleine verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:33:
Oeehhhh een apparaat van 600 euro is 5 jaar oud. Nu zal hij wel compleet nutteloos zijn 8)7 Omg mensen toch! Compleet geindoctrineerd door de consumpiemaatschappij :/ Natuurlijk mag je van zo'n duur ding na 5 jaar verwachten dat hij gewoon nog functioneel is, en niet dat hij ineens nog maar 10% van de apps kan draaien...

[...]

Misschien mag je verwachten dat er geen nieuwe functionaliteit toegevoegd wordt (zeg, er komt geen nieuwe direct X versie voor waardoor de nieuwste games niet te installeren zijn), maar je mag imho wél verwachten dat de bestaande functionaliteit gewoon blijft werken...
En 95 is iets anders dan 5 jaar oud...

Het is heel simpel, Apple zou gewoon voor ~10 jaar de app store + versies van apps die wél op het apparaat werken moet blijven onderhouden...
Bart2005 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:03:
[...]

Die reactie is niet verstandig, want hij klopt gewoon niet. Het apparaat is na 5 jaar niet compleet nutteloos, en de 'bestaande functionaliteit' is ook niet verdwenen, zoals de topic starter al aangaf: z'n iPad 1 werkte nog helemaal prima, hij was er nog steeds tevreden over en had/heeft geen behoefte aan een nieuwer model. Had ie een back-up gemaakt, gold dat ook voor z'n 'nieuwe' iPad 1.
Dat bepaalde ondersteuning wegvalt is natuurlijk zo, maar dit heeft verder geen tot weinig verandering op de functionaliteit; je kan er exact hetzelfde op, alleen moet je, logischerwijs, zelf wat zorg dragen daarvoor. Dat geldt tegenwoordig voor vrijwel alle producten, dus mag ook niet meer als verrassing komen.

De consumptiemaatschappij heeft weinig tot niets met functionaliteit te maken, enkel en alleen met de 'hebzucht' van mensen, en het idee dat ze 'cool' zijn met een nieuwste van het nieuwste. En dat geldt, heel typerend, over het algemeen met name voor de Apple fans ja..... die opmerkelijk genoeg de ironie tussen hun consumptiegedrag en voorgehouden levensstijl totaal ontgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:43:
[...]

Er zit nog wat tussen zwart en wit hè. Ik heb hier een iPad 3 en die gaat nog wel een jaartje mee. Maar op een gegeven moment zal je om bepaalde nieuwe functies te kunnen gebruiken willen upgraden. Of je accepteert het en neemt genoegen met wat minder. En zodra de ondersteuning voor een device komt te vervallen ben ik nog steeds een zeer tevreden gebruiker. Dat gezeik dat je maar verwacht dat alles tot in lengte van dagen ondersteund wordt, kom op zeg welkom in deze mooie tijd waar de techniek VOORUIT gaat!
Waarbij je het laatste stukje van wat ik schrijf (opzettelijk) negeert. "Vooruitgang" tegen elke prijs. Je veroorzaakt dan externaliteiten waar je zelf niet direct de schade van ondervindt. Dat doen anderen voor je.
En gezien de termen die je gebruikt ("gezeik" o.a.) heb je daar nog nooit over nagedacht of kiest ervoor om dat niet te zien. Zo kan het ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:De discussie over het ecosysteem van Apple is hier off-topic, het zeggen dat backups nodig waren ook. Discussies over Apple of de consumptiemaatschappij horen niet in SF.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

gambieter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:27:
[modbreak]
De discussie over het ecosysteem van Apple is hier off-topic, het zeggen dat backups nodig waren ook. Discussies over Apple of de consumptiemaatschappij horen niet in SF.
[/]
Waarom hebben jullie het topic dan niet in AI laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Het staat je (neem ik aan) vrij om een topic over dat onderwerp in AZ te openen. Omdat de vraag ging over een aantal aankopen van TS in de Apple Store, en de service die daar verleend wordt. De vraag ging niet over of hij moest upgraden en of Apple een goed beleid voert, millieutechniesch.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep. Iemand die de noodzaak voelt om een welles/nietes discussie te beginnen, mag daar een ander forum voor zoeken. Hier is het off-topic.

Lees ook de topictitel, het ging om het al dan niet geld terug krijgen. De consumptiemaatschappij of het backuppen of het Apple-ecosysteem horen hier niet thuis.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:09
Digihelp ® schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:44:
Wellicht is er een manier om nog wat apps terug te krijgen. Er zijn meerdere bronnen die aangeven dat als de app (huidige versie) eerst op de computer via itunes installeert, het daarna wellicht mogelijk is om de app op de ipad 1 te krijgen (oudere versie).
Ben wel benieuwd of je nog een altijd apps hebt teruggevonden met deze methode, mrjixies :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik zou gewoon volhouden, vooral aangezien er al beloofd is dat ze het geld voor die apps terug gaan storten. Ze kunnen niet meer terugkrabbelen, je staat nu volledig in je recht.

Daarnaast snap ik je punt volledig en ben ik het er ook mee eens. Dat de developers de oude app versies niet ondersteunen is wettelijk niet jouw probleem. Je bent een koopovereenkomst aangegaan met Apple, niet met de developers.
Apple verplicht je gebruik te maken van hun App store en staat ook niet toe dat je de apps bewaard in de vorm van een apk. Ze kunnen inderdaad zeggen dat je dan een backup had moeten maken van je ipad, Maar wanneer je een backup maakt van je ipad dan worden de apps gebackupt die op dat moment geinstalleerd staan op je ipad. De apps waar je wel voor hebt betaald maar die niet geinstalleerd staan worden dus niet gebackupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

D2FValinor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:30:
Ik zou gewoon volhouden, vooral aangezien er al beloofd is dat ze het geld voor die apps terug gaan storten. Ze kunnen niet meer terugkrabbelen, je staat nu volledig in je recht.
Ze hebben aangegeven dat ze alleen de Apps vergoeden die je gekocht hebt en incompatible waren.
Volgens mij heeft TS geen apps gekocht op zijn 'nieuwe' iPad 1 die direct niet bleken te werken.
Ten tijden van aanschaf waren alle apps compatible.
Daarnaast snap ik je punt volledig en ben ik het er ook mee eens. Dat de developers de oude app versies niet ondersteunen is wettelijk niet jouw probleem. Je bent een koopovereenkomst aangegaan met Apple, niet met de developers.
Stel dat jij in 2004 Photoshop CS2 had gekocht bij de Dixons, kan je vandaag dan nog steeds terug gaan als het CD'tje niet meer werkt?
Apple verplicht je gebruik te maken van hun App store en staat ook niet toe dat je de apps bewaard in de vorm van een apk.
Heb je je Ipad wel eens aan je laptop of mac gehangen? Alle apps worden netjes op je harddisk gebackupped.
Ze kunnen inderdaad zeggen dat je dan een backup had moeten maken van je ipad, Maar wanneer je een backup maakt van je ipad dan worden de apps gebackupt die op dat moment geinstalleerd staan op je ipad. De apps waar je wel voor hebt betaald maar die niet geinstalleerd staan worden dus niet gebackupt.
Iets dat je niet installeert kan je niet backup'en. Maar waarom zou je een App kopen die je niet installeert?

Ik vind het entitlement gehalte ("ik heb recht op xyz") heel erg hoog in dit topic.
Nergens in de iTunes T&C (die 'I Agree'-knop) staat dat Apple tot in de oneindigheid alle versies van alle software beschikbaar houd op hun servers.

Net als bij alle andere software die je koopt moet je zelf een backup maken. Via iTunes kan dit ook nog eens heel erg makkelijk. Ik snap dus niet waarom TS hier zo'n probleem van maakt en waarom er überhaupt mensen zijn die hem bijvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
JackBol schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Ze hebben aangegeven dat ze alleen de Apps vergoeden die je gekocht hebt en incompatible waren.
Volgens mij heeft TS geen apps gekocht op zijn 'nieuwe' iPad 1 die direct niet bleken te werken.
Ten tijden van aanschaf waren alle apps compatible.

[...]

Stel dat jij in 2004 Photoshop CS2 had gekocht bij de Dixons, kan je vandaag dan nog steeds terug gaan als het CD'tje niet meer werkt?

[...]

Heb je je Ipad wel eens aan je laptop of mac gehangen? Alle apps worden netjes op je harddisk gebackupped.

[...]

Iets dat je niet installeert kan je niet backup'en. Maar waarom zou je een App kopen die je niet installeert?

Ik vind het entitlement gehalte ("ik heb recht op xyz") heel erg hoog in dit topic.
Nergens in de iTunes T&C (die 'I Agree'-knop) staat dat Apple tot in de oneindigheid alle versies van alle software beschikbaar houd op hun servers.

Net als bij alle andere software die je koopt moet je zelf een backup maken. Via iTunes kan dit ook nog eens heel erg makkelijk. Ik snap dus niet waarom TS hier zo'n probleem van maakt en waarom er überhaupt mensen zijn die hem bijvallen.
"1) quote eerste post: Dat ik het geld terug zou krijgen van de apps die niet meer werkte, ik moest alleen de aankoopcodes naar hun toe mailen."

Er staat toch echt dat hij het geld terug zal krijgen van apps die niet meer werken. Dus die eerst compatible waren en nu dus niet meer.
Er is hem al een toezegging gedaan door een medewerker. Dit kan je niet zomaar terugdraaien tenzij het een overduidelijke fout is van deze medewerker, wat in dit geval dus niet geldt. Maakt niet uit of deze medewerker wel gemachtigd was deze toezegging te doen, hij spreekt voor het hele bedrijf. Als consument kan je dit namelijk niet weten aangezien hij gewoon met de klantenservice aan het mailen is.
De wet beschermt je hierin.

2) Als ik photoshop koop zit er een key bij waarmee ik hem altijd nog kan installeren door een cd te lenen of te downloaden. En je hebt de mogelijkheid de software zelf te backuppen.
Daarnaast bestaat er veelal de mogelijkheid contact op te nemen en een download te krijgen of voor een kleine vergoeding een nieuwe cd te krijgen.
Apple forceert je hun server te gebruiken zonder andere opties aan te bieden.

3) Ook de apps die je aangeschaft hebt, maar die niet op je ipad staan geinstalleerd? Kan je daar dan later ook de oude versie van terugzetten?

4) Met 16gb passen echt niet alle apps op je ipad. Hij heeft 200 euro aan apps gekocht dus dat zijn er heel wat. Een HD spel is al een paar gb. Ik heb zelf 32gb en zelfs daar passen al mijn apps niet op. Dus ja, ik heb er voor betaald en verwacht dus ook dat ze beschikbaar zijn gedurende de levensduur van mijn apparaat. Of Apple moet maar met een betere backup systeem komen waarbij je AL je aangeschafte apps op kan bewaren.

[ Voor 10% gewijzigd door Valinor op 26-05-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

D2FValinor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:03:
[...]

"1) quote eerste post: Dat ik het geld terug zou krijgen van de apps die niet meer werkte, ik moest alleen de aankoopcodes naar hun toe mailen."

Er staat toch echt dat hij het geld terug zal krijgen van apps die niet meer werken. Dus die eerst compatible waren en nu dus niet meer.
Dit is de interpretatie van de TS. Lees het engelse stuk tekst iets verderop maar eens.
2) Als ik photoshop koop zit er een key bij waarmee ik hem altijd nog kan installeren door een cd te lenen of te downloaden. En je hebt de mogelijkheid de software zelf te backuppen.
Daarnaast bestaat er veelal de mogelijkheid contact op te nemen en een download te krijgen of voor een kleine vergoeding een nieuwe cd te krijgen.
Apple forceert je hun server te gebruiken zonder andere opties aan te bieden.
Hou hiermee nou eens op! Je kan zelf je apps backuppen!
3) Ook de apps die je aangeschaft hebt, maar die niet op je ipad staan geinstalleerd? Kan je daar dan later ook de oude versie van terugzetten?

4) Met 16gb passen echt niet alle apps op je ipad. Hij heeft 200 euro aan apps gekocht dus dat zijn er heel wat. Een HD spel is al een paar gb. Ik heb zelf 32gb en zelfs daar passen al mijn apps niet op. Dus ja, ik heb er voor betaald en verwacht dus ook dat ze beschikbaar zijn gedurende de levensduur van mijn apparaat. Of Apple moet maar met een betere backup systeem komen waarbij je AL je aangeschafte apps op kan bewaren.
Entitlement, Voila!
Ik ben echt benieuwd wanneer je die afspraak met Apple hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
D2FValinor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:30:

Apple verplicht je gebruik te maken van hun App store en staat ook niet toe dat je de apps bewaard in de vorm van een apk. Ze kunnen inderdaad zeggen dat je dan een backup had moeten maken van je ipad, Maar wanneer je een backup maakt van je ipad dan worden de apps gebackupt die op dat moment geinstalleerd staan op je ipad. De apps waar je wel voor hebt betaald maar die niet geinstalleerd staan worden dus niet gebackupt.
Tsja het punt is dat ik er dan waarschijnlijk een rechtzaak van moet maken. Apple is niet aangesloten bij de geschillencommissie. (Ik weet nu ook waarom niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
JackBol schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Dit is de interpretatie van de TS. Lees het engelse stuk tekst iets verderop maar eens.
Het blijft nog steeds frapant dat ze daarna totaal geen contact meer met op namen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

mrjixies schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:55:
[...]

Het blijft nog steeds frapant dat ze daarna totaal geen contact meer met op namen niet?
Ik snap het wel. *knip* flame
Als je denkt van wel, dan stuur je een dagvaarding naar ze en laat je de rechter beslissen.

EDIT: nee, je hebt gelijk, het is niet netjes om niets van ze te laten horen. Ze kunnen netjes aangeven dat ze het er niet mee eens zijn en het erbij laten. Dat ze dat niet doen is inderdaad slordig.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 27-05-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ik vind het erg vervelend voor je dat je apps niet meer werken op je Ipad, en dat de communicatie met Apple ook ronduit stroef verloopt. Maar " facebook / kassa / tros radar " wat (en wie) ga je daar mee bereiken? Leg dat ook eens voor aan die jurist. Benieuwd naar zijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
Erwin schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:58:
Maar " facebook / kassa / tros radar " wat (en wie) ga je daar mee bereiken? Leg dat ook eens voor aan die jurist. Benieuwd naar zijn reactie.
Dat mensen na denken voordat ze zaken doen met dit bedrijf. Maar na even snel op apple gezocht te hebben op de desbetreffende fora, blijkt dat apple al een behoorlijk slechte reputatie te hebben. Dus ik heb verder niks toe te voegen.

Gelukkig heb ik wel mijn nichtje er van kunnen overtuigen om geen iphone te kopen :-)

De jurist is op vakantie, en komt volgende week terug. Ik leg het hem nog zeker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:40
mrjixies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:56:
[...]

Dat mensen na denken voordat ze zaken doen met dit bedrijf. Maar na even snel op apple gezocht te hebben op de desbetreffende fora, blijkt dat apple al een behoorlijk slechte reputatie te hebben. Dus ik heb verder niks toe te voegen.

Gelukkig heb ik wel mijn nichtje er van kunnen overtuigen om geen iphone te kopen :-)

De jurist is op vakantie, en komt volgende week terug. Ik leg het hem nog zeker voor.
Nou, wees er maar trots op. Dit klinkt een beetje als wraak willen nemen. Kinderachtig...ongeacht of je nou een punt hebt of niet. Ben overigens wel reuze benieuwd naar het advies van je jurist.

[ Voor 7% gewijzigd door bszz op 27-05-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Wel een jurist kunnen betalen maar geen nieuwe ipad...

De dagvaarding + griffiekosten zijn al 155€.
En die jurist werkt ook niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
JackBol schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:53:
Wel een jurist kunnen betalen maar geen nieuwe ipad...

De dagvaarding + griffiekosten zijn al 155€.
En die jurist werkt ook niet voor niets.
Het gaat mij om het princiepe, en de jurist is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrjixies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:56:
[...]

Zo'n zoekopdracht kan je voor werkelijk elk merk of product doen.
Al het negatieve beland op het internet, het positieve is per definitie in de minderheid.
PS: Je laat je wel erg gek maken door één negatieve situatie waarin je zelf toch ook behoorlijk aan meegedragen hebt. Andere mensen afraden om iets van Apple te kopen omdat jij een bizarre situatie hebt gecreëerd en daarom geen kant en klare oplossing van de support krijgt is wel een beetje vreemd vind je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:04:
[...]

Zo'n zoekopdracht kan je voor werkelijk elk merk of product doen.
Al het negatieve beland op het internet, het positieve is per definitie in de minderheid.
PS: Je laat je wel erg gek maken door één negatieve situatie waarin je zelf toch ook behoorlijk aan meegedragen hebt. Andere mensen afraden om iets van Apple te kopen omdat jij een bizarre situatie hebt gecreëerd en daarom geen kant en klare oplossing van de support krijgt is wel een beetje vreemd vind je ook niet?
Ja je hebt helemaal gelijk!
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit gaat niet om een technische discussie of om Apple te veroordelen/verdedigen, dat is allemaal off-topic.