hackintosh zwart beeld. met hdmi wel beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardob
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-06 07:37
Hallo Tweakers,

Ik dacht vandaag laat ik is proberen om hackintosh (maverick versie) op een laptop te zetten. Installatie ging goed! Nu zit ik alleen met het probleem dat wanneer ik hem opstart ik zwart beeld krijgt. Als ik de laptop dan vervolgens aansluit op een scherm met hdmi doet ie t wel.

Hoe krijg ik beeld op mn laptop? Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe denk je dat we je kunnen helpen met zulke summiere informatie? wat heb je zelf al geprobeerd en welke oplossingen die via google hebt gevonden boden geen uitkomst?

[ Voor 43% gewijzigd door Fietsbel op 17-05-2015 17:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardob
Ik heb allerlei commando's geprobeerd die ik op internet heb gevonden bij het booten. Helaas waren alle niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien moet wat andere dingen doen die je kunt vinden op het internet.

^^ zie je hoe nutteloos zo'n antwoord is als je geen duidelijke informatie geeft. Doe jezelf een plezier, vermeld gewoon duidelijk je hardware, software, en EXACT wat je gedaan hebt. Pas dan kunnen we je helpen, nu is het gissen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 07:04
Hackintosh doen op een laptop is extreem lastig. Het kan wel, maar doordat je met een specifieke configuratie te maken hebt moet je maar net geluk hebben. Kans is groot dat je iets met kext files moet gaan doen. Wat voor een GPU zit er in je laptop, een modelnummer of pricewatch link van je laptop zou al helemaal fijn zijn.

Verder kun je met dit soort vragen beter gewoon bij tonymacx86 zijn. Die hebben er veel meer verstand van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardob
De gegevens van de laptop zijn:

Dell Latitude E5520
Processor: 2,39 GHz Intel Core i5
Geheugen: 4 GB
Videokaart: Intel HD-video 3000 384 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 16:11
Het heeft ongetwijfeld te maken met hoe de software omgaat met de videokaart.

https://www.google.nl/web...tel%20hd3000%20hackintosh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Neem 'ns een kijkje in [OSx86] Installatie ervaringen & discussie en lees ook het algemeen beleid 'ns door. Je hoeft geen expert te zijn, maar we verwachten wel enige mate van eigen inzet. Je geeft vrij weinig informatie over wat je zelf al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd en de informatie die je uiteindelijk geeft is vrij summier. Lees bovenstaande links 'ns door en als je er niet uitkomt mag je een nieuw topic openen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.