Zodra je bij een reactie voor de button link/image/video kiest dan crasht Safari.
Op meerdere iPad's en iPhone's met iOS 8.3.
Op meerdere iPad's en iPhone's met iOS 8.3.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, daarbij gebeurt het ook.Hero of Time schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:31:
Gebeurt dat ook als je een achtergrondkleur of tekst kleur wilt invoegen (als je die rechten hebt, ik kan 't door m'n mod-status niet verifiëren of een normale gebruiker die knoppen heeft)? Het zijn de twee knoppen links van de 'hyperlink invoegen'-knop.
Ik denk namelijk dat het een bug in Safari is, dan iets wat de devvers hier kunnen oplossen. Er zijn de laatste tijd zoveel bugs geweest die specifiek op Safari gebeurde, iOS of OSX, dat ik hier niet geloof dat een functie wat al jaren hetzelfde is opeens een issue is geworden. De knoppen roepen een invoerveld op en daar kan mobile Safari blijkbaar niet mee overweg.
Formerly known as Ragdoll
Het is zeker iets wat sinds iOS 8 een probleem is, Safari! Apple's Nitro JavaScript Engine is hier debet aan, ook met alternatieve browsers zoals Ghostery for iOS en Mercury Browser ervaar ik soms soortgelijke crashes (niet 1 op 1 getest).kraades schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:10:
Lijkt mij toch -ook al is het een onvolkomendheid in Safari- dat daar -mogelijk tijdelijk- iets voor te verzinnen moet zijn.
NRG
Chrome en Opera hebben hetzelfde probleem.Hero of Time schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:01:
1) Je gebruikt een andere browser op je iOS apparaat,
[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 17-05-2015 09:51 ]
1+1=2 hè. Zie ook ghostery en mercury op iOS die ik noemde. Alle apps mogen sinds iOS 8 ook van de nitro engine gebruik maken, daar zit iets niet goed in. Apple moet dit bugfixen in iOS 9 anders gaan mensen (die weten dat dit heel specifiek iOS is) weglopen! Ik wel iig, dan wordt het volgend jaar geen nieuwe iPad/iPhone maar smartphone en/of tablet met Firefox OS...
NRG
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Daar gaat het toch helemaal niet om.._David_ schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:35:
Omdat er een bug zit in safari ja, daar kan Tweakers weinig aan doen.
NRG
Ok, het kan zijn dat ik hier even over heen gelezen heb...Hero of Time schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:43:
Voor dit probleem is er geen quickfix
[ Voor 16% gewijzigd door technorabilia op 17-05-2015 21:38 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq