Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ALG]IE11 crasht

Pagina: 1
Acties:

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06:56

Damic

Afwezig soms

Topicstarter
Sinds de update van vandaag kom ik nog wel op de site maar zodra ik op een link klik dan crasht internet explorer 11.0.9600.16428 eens zien of ik misschien het probleem kan uitvogelen.

Ik heb dit getypt op ie 11.0.9600.17239 daar werkt wel alles op :/

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En als je de cache volledig leegt van IE?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Damic

Damic

Afwezig soms

Topicstarter
Nope doet het niet :(

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gaat het op alle pagina's mis? En op alle links?
Heb je toevallig plugins die zijn bijgewerkt en het dus toevallig samenvalt met onze update?

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Lt.Data
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 30-06 22:19
Ik ervaar hetzelfde probleem en heb inmiddels ook nagenoeg alle plugins uitgeschakeld. Maar dat helpt niet.
Bij alle links vanuit de startpagina crashed het IE tabblad nadat ik erop heb geklikt. Heb ook even naar de versie gekeken en die blijkt hetzelfde te zijn als die van Damic.
Andere sites werken tot op heden zonder problemen.

[Voor 3% gewijzigd door Lt.Data op 23-04-2015 09:28]

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 21:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat moet dan wel een heel specifieke versie zijn.
Mijn 11.0.9600.17728 werkt prima.

Niet dat ik die ooit gebruik, maar ik was wel benieuwd wat er voor kan zorgen dat een browser crasht.
Lang niet gezien. :)

Dividend for Starters

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:01

crisp

Devver

Pixelated

Ik zou IE gewoon eens updaten, 11.0.9600.16428 is de RTM versie van IE11 en wordt door Microsoft ook niet meer ondersteund (zie Wikipedia: Internet Explorer 11)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 23:36

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ja, dan wordt 't lastig om met je code te fixen, als blijkt dat het om een software bug op de client gaat. Sowieso, waarom zou je geen IE updates willen toepassen? IMO vraag je dan om problemen. Maar dat is voor een andere plek om te discussiëren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Lt.Data
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 30-06 22:19
Bedankt allemaal...Het koste me heel wat moeite, maar zit nu op de juiste versie en de problemen zijn verholpen.
Moest eerst IE11 weghalen voordat ik de juiste versie te pakken had. Dat viel even tegen. Daarna via MS Update IE11 opnieuw binnengehaald en nu heb ik 11.0.9600.17728

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 23:36

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Apart. Ik zat eerst met een VM op een oudere build (nog wel in de 17xxx range) en met de laatste updates heb ik nu ook 17728.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damic

Damic

Afwezig soms

Topicstarter
Ik zou wel willen maar de firma wilt niet mee :( en laptop krijgt toch een update naar win 8.1 heb ik vernomen. Dus minder Tweakers op het werk :'(

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True