Wat ga je met je laptop doen?
Zoals de titel aangeeft zal ik vooral Visual Studio en Photoshop(vooral licht werk) draaien. Ook wil ik graag Street Fighter 5 kunnen spelen wanneer die uitkomt.
Wat is je budget?
De laptop die ik zelf op het oog heb is 1200 euro(dit is mijn maximum), en dat vind ik best duur. Als ik hetzelfde kan krijgen voor minder zou dat heel prettig zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop vooral thuis op schoot op de bank en op balkon gebruiken. Ik zal hem zelden (if ever) ergens anders mee naar toe nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dit wordt mijn eerste laptop dus heb ik zelf geen ervaring, maar ik hoor vaak negatieve dingen over Acer en veel positieve over Asus.
Andere voorkeuren:
- i7.
- Moet een SSD in zitten.
- Een goeie trackpad.
- Voorkeur aan 17”, maar absoluut niet kleiner dan 15”.
- 1080p MAT IPS.
- Zeer graag een numpad.
- Een extra HDD is ook mooi meegenomen.
Dit is de laptop waar ik eerder aan refereerde: pricewatch: Asus N751JK-T7121H
Deze heeft voor zover ik kan zien alles wat ik wil. Vergeet ik iets? Is er iets beters te krijgen voor dit geld of hetzelfde voor minder? Graag advies
Zoals de titel aangeeft zal ik vooral Visual Studio en Photoshop(vooral licht werk) draaien. Ook wil ik graag Street Fighter 5 kunnen spelen wanneer die uitkomt.
Wat is je budget?
De laptop die ik zelf op het oog heb is 1200 euro(dit is mijn maximum), en dat vind ik best duur. Als ik hetzelfde kan krijgen voor minder zou dat heel prettig zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop vooral thuis op schoot op de bank en op balkon gebruiken. Ik zal hem zelden (if ever) ergens anders mee naar toe nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dit wordt mijn eerste laptop dus heb ik zelf geen ervaring, maar ik hoor vaak negatieve dingen over Acer en veel positieve over Asus.
Andere voorkeuren:
- i7.
- Moet een SSD in zitten.
- Een goeie trackpad.
- Voorkeur aan 17”, maar absoluut niet kleiner dan 15”.
- 1080p MAT IPS.
- Zeer graag een numpad.
- Een extra HDD is ook mooi meegenomen.
Dit is de laptop waar ik eerder aan refereerde: pricewatch: Asus N751JK-T7121H
Deze heeft voor zover ik kan zien alles wat ik wil. Vergeet ik iets? Is er iets beters te krijgen voor dit geld of hetzelfde voor minder? Graag advies