Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral om GTA V meer dan goed te kunnen draaien en het spelen van games zoals Battlefield en FIFA
Wat mag het systeem gaan kosten?
700/800 euro, losse onderdelen. Ik bouw deze zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als processor eigenlijk wel een Intel Core i5 4690 3,5GHz, met een videokaart van Nvidia in de 900 series met een 2gb geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, Intel en Nvidia. De merken van de resterende componenten vind ik minder belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een Wireless adapter erbij nemen. Maar ik weet dus niet zo goed welke het beste is om te nemen
Ga je overklokken?
Geen overklok
Vooral om GTA V meer dan goed te kunnen draaien en het spelen van games zoals Battlefield en FIFA
Wat mag het systeem gaan kosten?
700/800 euro, losse onderdelen. Ik bouw deze zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als processor eigenlijk wel een Intel Core i5 4690 3,5GHz, met een videokaart van Nvidia in de 900 series met een 2gb geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, Intel en Nvidia. De merken van de resterende componenten vind ik minder belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een Wireless adapter erbij nemen. Maar ik weet dus niet zo goed welke het beste is om te nemen
Ga je overklokken?
Geen overklok