Veel reviews van de Nikon 1 J5 door net-aangemaakte accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Op verzoek van RoD een topic aangemaakt op deze plek:
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Wit review door Verwijderd

Deze persoon reageert wel op een reactie die ik bij de reviews heb staan (soort van, weet niet wat ik er van moet vinden), maar dat is misschien omdat ik die reactie plaatste binnen een paar minuten geloof ik dat de review online stond.

Op de review van (fake) account 'SabrinaZ' ben ik al voor rotte vis uitgemaakt door account 'anjohnz'. Dat lijkt alleen wel een echt account te zijn, dus dat is iemand die gewoon mijn reactie niet snapte en het opnam 'voor de Nikon' :). Maar deze reviews staan er dus nu al wel een tijdje op en ze worden dus gelezen, en het kan me gewoon niet OK lijken. Of iemand copy & paste reviews van andere sites ergens, of iemand probeert 'namens Nikon' de gebruikerswaardering van dit product op te krikken of zo.

Frontpage-mod 'Dirk' had in een ander topic (een soort van, niet expliciet, dus sorry if not) gezegd er mee bezig te zijn. En in mijn oorsponkelijke topic (fake reviews?) heeft community-manager 'zeef' gezegd er naar te kijken. Niet om te zeuren, maar om alle info even bij elkaar te gooien in 1 post hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom hetzelfde topic nog een keer openen? :P

fake reviews?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Raven schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:56:
Waarom hetzelfde topic nog een keer openen? :P

fake reviews?
Eerste regel van mijn post hier.
Op verzoek van RoD een topic aangemaakt op deze plek
Of om het even uit te leggen zodat het niet zeurderig overkomt: Een mod had me gevraagd hier een topic te maken, ik keek of er niet al een topic was (nee) en maakte er eentje. In diezelfde tijd besloot een andere mod (of dezelfde) dat het simpeler was om een ander topic te verplaatsen en nu zijn er twee. Een kwestie van teveel koks in de keuken :). Zoals je ziet heb ik in het andere topic ook om een delete / merge gevraagd.

[ Voor 41% gewijzigd door dipje2 op 16-05-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
dipje2 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:15:
[...]

Eerste regel van mijn post hier.

[...]

Of om het even uit te leggen zodat het niet zeurderig overkomt: Een mod had me gevraagd hier een topic te maken, ik keek of er niet al een topic was (nee) en maakte er eentje. In diezelfde tijd besloot een andere mod (of dezelfde) dat het simpeler was om een ander topic te verplaatsen en nu zijn er twee. Een kwestie van teveel koks in de keuken :). Zoals je ziet heb ik in het andere topic ook om een delete / merge gevraagd.
Ik had niet gezien dat je al een topic in LA had aangemaakt. Dan doe ik deze wel op slot om het overzicht te bewaren. Kunnen we verder in die andere :)

Dit topic is gesloten.