Op verzoek van RoD een topic aangemaakt op deze plek:
Deze persoon reageert wel op een reactie die ik bij de reviews heb staan (soort van, weet niet wat ik er van moet vinden), maar dat is misschien omdat ik die reactie plaatste binnen een paar minuten geloof ik dat de review online stond.
Op de review van (fake) account 'SabrinaZ' ben ik al voor rotte vis uitgemaakt door account 'anjohnz'. Dat lijkt alleen wel een echt account te zijn, dus dat is iemand die gewoon mijn reactie niet snapte en het opnam 'voor de Nikon'
. Maar deze reviews staan er dus nu al wel een tijdje op en ze worden dus gelezen, en het kan me gewoon niet OK lijken. Of iemand copy & paste reviews van andere sites ergens, of iemand probeert 'namens Nikon' de gebruikerswaardering van dit product op te krikken of zo.
Frontpage-mod 'Dirk' had in een ander topic (een soort van, niet expliciet, dus sorry if not) gezegd er mee bezig te zijn. En in mijn oorsponkelijke topic (fake reviews?) heeft community-manager 'zeef' gezegd er naar te kijken. Niet om te zeuren, maar om alle info even bij elkaar te gooien in 1 post hier
.
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Wit review door VerwijderdJRTB schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:10:
Maak de persoon of firma achter deze vijf reviews maar een speciale advertentieaanbieding, want dit is gewoon reclame. Vijf reviews, vijf user, vijf keer speciaal voor de review geregistreerd.
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Wit review door Verwijderd
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Zilver review door Verwijderd
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Zwart review door Verwijderd
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Wit review door GriekJS
productreview: Nikon 1 J5 + VR 10-30mm 3.5-5.6 PD-Zoom Wit review door Verwijderd
Deze persoon reageert wel op een reactie die ik bij de reviews heb staan (soort van, weet niet wat ik er van moet vinden), maar dat is misschien omdat ik die reactie plaatste binnen een paar minuten geloof ik dat de review online stond.
Op de review van (fake) account 'SabrinaZ' ben ik al voor rotte vis uitgemaakt door account 'anjohnz'. Dat lijkt alleen wel een echt account te zijn, dus dat is iemand die gewoon mijn reactie niet snapte en het opnam 'voor de Nikon'
Frontpage-mod 'Dirk' had in een ander topic (een soort van, niet expliciet, dus sorry if not) gezegd er mee bezig te zijn. En in mijn oorsponkelijke topic (fake reviews?) heeft community-manager 'zeef' gezegd er naar te kijken. Niet om te zeuren, maar om alle info even bij elkaar te gooien in 1 post hier