Game Computer voor €600/€650

Pagina: 1
Acties:

• Volibear078
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-11 16:29
Beste Tweakers,

Ik ben Luc Pascal en ik ben 17 jaar oud. Mijn examens zijn bijna afgelopen en dat betekend dat ik lekker veel tijd heb om te gaan gamen. Mijn favoriete games zijn League of Legends, CS:GO, Sims4, ETS2 en nog 'n paar, Alleen heb ik geen geschikte computer, dus daarom vraag ik jullie om hulp!

Zelf heb ik wel rond gekeken op verschillende websites om je PC samen te stellen, alleen kwam ik er niet uit om 'n echte Game PC te creëren.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn plan is om met dit beest samen met mijn vrienden games te spelen die ik hier boven hebt genoemd.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste zou ik 't rond de €500 / €650 euro willen hebben.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Negatief.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Besturingssysteem, Behuizing, Geheugenkaart, Processor, Moederbord, Optische Drive, SATA + SSD hardeschijf, Videokaart, Voeding

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa inhoud heb ik geen voorkeur.. Op school werk ik op het moment met een I3 Processor en dat bevalt me super.. Alleen weet ik niet of er verschil zit tussen AMD & Intel.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1.) Gelieve deze Tower.
2.) Gelieve een Windows 8.1 Besturings Systeem.

Ga je overklokken?
Ik denk van niet.?

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:05

Tribits

Onkruid vergaat niet

Je wensen zijn op zich duidelijk, maar het is het hier wel de bedoeling dat je zelf met een lijstje komt. Hoe je zo'n lijstje samenstelt kan je hier vinden: Handleiding Pricewatch, tevens hier wat hulp bij de onderdelen die je het best in je lijstje kan plaatsen: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen.

Een goed startpunt zijn de desktop BBG's, de meest recente daarvan is die van mei, maar de BBG van maart bevat wat meer gangbare systemen.

Echt eenvoudig zal het niet worden vrees ik, vooral niet als er van het totale budget van 600 euro ook nog zo'n 100 euro voor Windows afgaat. Is (gedeeltelijk) tweedehands misschien nog een optie?

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Thomascr9695
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-04-2022

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-4160 Boxed€ 114,95€ 114,95
1ASRock H81M-HDS€ 46,50€ 46,50
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 52,01€ 52,01
1Sharkoon Bulldozer Green Edition€ 66,95€ 66,95
1Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod€ 59,99€ 59,99
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 51,-€ 51,-
1Antec VPF Series 450W€ 44,10€ 44,10
1Crucial BX100 250GB€ 88,50€ 88,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 524,-

En dan als GPU:
V&A aangeboden: Te koop: 2x Gigabyte Radeon HD7950 3GB WindForce 3

Alle eisen/wensen zijn er in verwerkt, deze PC kan CS:GO lol en vele nieuwe games op hoge instellingen spelen met een speelbare FPS, je kast trouwens is niet heel erg geweldig voor de prijs is dit misschien een leuke kast:
pricewatch: NZXT S340 Zwart
Stoffilers, mooi design, cable managment, goede airflow... Veel beter dan die sharkoon kast. ;)

i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 23:51
Gezien het budget zou ik absoluut besparen op de behuizing en gaan voor iets simpels zoals bv pricewatch: Cooler Master N200 Closed

Of als je per se zo'n lelijk monster wilt: pricewatch: Sharkoon VG4-W Groen

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Het lijkt me (gezien het budget) verstandig om het een en ander tweedehands in te kopen. Vooral op de duurdere onderdelen, zoals CPU, GPU en moederbord, kun je dan flink besparen. Op die manier kun je toch een degelijk systeem neerzetten zonder heel veel te gaan betalen. :)

Ik heb alvast een beetje gefilterd zodat de no-no's eruit zijn:
CPU's
Mamabordjes
GPU's
Let op: je hebt natuurlijk wel een bijpassende CPU en MoBo nodig!

Vooral de GPU's zit een hoop leuk spul voor een prima prijs tussen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pwuts op 16-05-2015 11:41 ]

¯\_(ツ)_/¯

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11 23:27

Ultrapc

Anyone steak?

Ik zou absoluut 2e hands kijken of je een leuke Sandy/Ivy bridge i5 op de kop kunt tikken, anders misschien een pricewatch: AMD Athlon X4 860K Boxed maar dan lever je wel in op performance. Betreft de kast: Ik ben iets jonger dan jou (bijna 16) en ik snap dat je iets opvallends wilt hebben, maar koop nooit, NOOIT ( ;) ) een Sharkoon kast want daar krijg je spijt van: Herrie door de vreselijke fans, je haalt er gegarandeerd je handen aan open en ze zitten minder stevig in elkaar dan een soepblik van de Lidl. Voor gamekasten zijn er zo veel betere alternatieven, en nog over het opvallen: uiteindelijk raak je het beu xD (mijn 1e pc die ik zelf bouwde zat in een Antec 600, en inmiddels 10 pc upgrades verder is die bak nu getrouwd met een NZXT S340 die hierboven ook al staat)

Succes!

[ Voor 16% gewijzigd door Ultrapc op 16-05-2015 15:28 ]

Allround.

Pagina: 1