Pana 5j
Mee eens! Dit is een heel goed idee!
Show me your moves.
Ik Henk'em

Smiling as the shit comes down...
Ik kan me hier ook wel in vinden!
Ik zou dit ook een mooie toevoeging vinden!
Oeh briljant! Zeer nuttig ja!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mee eens! Sterk bedacht!
Mejor así
Soort van uitbreiding voor de prijsalert dus, die dan ook de V&A-ads meeneemt ? Mijn stem heb je 
Femme schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:32:
Als je naar je wenslijsten gaat en je doet een wenslijst bewerken (blauwe edit icoon rechts van wenslijstnaam of blauwe button 'Bewerk lijst' onder de wenslijst als je 'm uitgeklapt hebt) dan kun je een prijs instellen waarbij je een alert wil ontvangen van het product.
Vervolgens zie je op het tabblad Wenslijst onder de wenslijsten een overzicht van prijsalerts. Hier kun je 'Ontvang prijsalert voor aanbodadvertenties' aanzetten.
Helaas werkt het nogal omslachtig en is de functionaliteit beperkt (je krijgt geloof ik maar één keer een alert). We willen de wenslijsten in de toekomst gebruiksvriendelijker maken.
[ Voor 71% gewijzigd door Carpento op 15-05-2015 14:09 ]
Wanneer die nou eens komt...
Certified Google Teacher.
Misschien is het dan ook een idee om dit zichtbaar te maken.mrbullet schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:41:
Het zou mooi zijn als je een alert kon instellen op een object als deze via V&A werd aangeboden.
Stel: 5 gebruikers hebben op product X ingesteld dat zij daarvan een V&A alert willen, dan krijg je zoiets:
product X - 5 geinteresseerde
Goed idee! we willen het in de toekomst inderdaad mogelijk maken om verschillende soorten content of objecten te kunnen volgen. Dit zou daar een voorbeeld van kunnen zijn. Het staat voor de lange termijn op onze wenslijst
Maar soms zet je iets aan en kijk je er vervolgens maanden/jaren niet meer na, soort van 'valse hoop' geven richting de verkoper.J.Christ schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:20:
Misschien is het dan ook een idee om dit zichtbaar te maken.
Stel: 5 gebruikers hebben op product X ingesteld dat zij daarvan een V&A alert willen, dan krijg je zoiets:
product X - 5 geinteresseerde
Sommige producten bestaan ziekelijk veel variaties, neem een R280X bijvoorbeeld, hoe wil je daar precies instellen dat iemand op zoek is naar een 280X? Elk product aan te gaan vinken lijkt me beetje overkill.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mag het ook voor op de korte termijn?Maite de Jong schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:45:
Goed idee! we willen het in de toekomst inderdaad mogelijk maken om verschillende soorten content of objecten te kunnen volgen. Dit zou daar een voorbeeld van kunnen zijn. Het staat voor de lange termijn op onze wenslijst
Je kan al een notificatie krijgen wanneer een product onder een bepaalde prijs gekomen is, notificatie toevoegen wanneer een product in V&A staat wanneer deze gekoppeld is aan een product in de Pricewatch lijkt me niet een bijster ingewikkelde feature?
Anyway, goed om te weten dat het op een lijstje staat!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een schop, maar ik deel 'm graag uit
Ik zocht me al wezenloos naar deze optie, zoals Marktplaats 'm ook heeft. Ik zou graag een filter willen opslaan en bericht krijgen wanneer een nieuw aanbod daaraan voldoet. Dus stel ik zoek een Intel CPU met een 1150 socket, 4 core, en core i5 of Xeon... dan kan ik hierop filteren. Alleen wil ik dan ook dit filter opslaan en bij nieuwe aanbodadvertenties hierover bericht krijgen. Dus niet alleen per individueel model, maar per filter.
Ik zocht me al wezenloos naar deze optie, zoals Marktplaats 'm ook heeft. Ik zou graag een filter willen opslaan en bericht krijgen wanneer een nieuw aanbod daaraan voldoet. Dus stel ik zoek een Intel CPU met een 1150 socket, 4 core, en core i5 of Xeon... dan kan ik hierop filteren. Alleen wil ik dan ook dit filter opslaan en bij nieuwe aanbodadvertenties hierover bericht krijgen. Dus niet alleen per individueel model, maar per filter.
Pagina: 1