[Vraag & Aanbod] Alert naar aanleiding van wenslijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-06 14:15

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Er schiet mij zojuist een idee naar binnen, wat de V/A mogelijk weer iets beter zou maken :)

Ik zou graag een alert krijgen als er een advertentie wordt aangemaakt van een product wat bij mij in mijn wenslijst staat.

Dit lijkt mij een grote meerwaarde voor de V/A aangezien nu in ieder geval alle potentiële kopers op de hoogte zijn gebracht van een advertentie van een product dat zij willen hebben.
Zelf lijkt mij dit in ieder geval een zeer handige functie :)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:04
Helemaal met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-06 23:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je naar je wenslijsten gaat en je doet een wenslijst bewerken (blauwe edit icoon rechts van wenslijstnaam of blauwe button 'Bewerk lijst' onder de wenslijst als je 'm uitgeklapt hebt) dan kun je een prijs instellen waarbij je een alert wil ontvangen van het product.

Vervolgens zie je op het tabblad Wenslijst onder de wenslijsten een overzicht van prijsalerts. Hier kun je 'Ontvang prijsalert voor aanbodadvertenties' aanzetten.

Helaas werkt het nogal omslachtig en is de functionaliteit beperkt (je krijgt geloof ik maar één keer een alert). We willen de wenslijsten in de toekomst gebruiksvriendelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06 22:51
Van mij nog een stem om deze functie meer naar de voorgrond te brengen. Kan de potentie van V&A flink vergroten! :) (Overigens wel blij verrast dat die functie er (ergens goed verstopt) al wel is! _/-\o_ )

[ Voor 28% gewijzigd door Torrentus op 15-09-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 21:12

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Femme schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:32:
Vervolgens zie je op het tabblad Wenslijst onder de wenslijsten een overzicht van prijsalerts. Hier kun je 'Ontvang prijsalert voor aanbodadvertenties' aanzetten.

Helaas werkt het nogal omslachtig en is de functionaliteit beperkt (je krijgt geloof ik maar één keer een alert). We willen de wenslijsten in de toekomst gebruiksvriendelijker maken.
Zo, zo'n feature zoek ik eigenlijk al jaren zonder dat ik dat vinkje gevonden had. Ik was bijna van plan zelf iets van een cronjob te programmeren.

Ik zou het eerder verwachten bij het instellen van de prijsalert bij het product (hier), en dan per prijsalert aan of uit.

Dit zorgt voor twee dingen: mensen die iets aanbieden krijgen meteen reacties van mensen die eerder hadden aangegeven geinteresseerd te zijn, en mensen die iets zoeken wat misschien maar 1x per maand of minder wordt aangeboden kunnen op de hoogte worden gehouden zonder dat ze elke dag hoeven te kijken (of dat goed is... dat ligt aan je perspectief).

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 11:31
Bestaat deze functie nog in de huidige interface? Ik kan hem nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:04
Tiimmeh schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:37:
Bestaat deze functie nog in de huidige interface? Ik kan hem nergens vinden..
Femme schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:32:
Als je naar je wenslijsten gaat en je doet een wenslijst bewerken (blauwe edit icoon rechts van wenslijstnaam of blauwe button 'Bewerk lijst' onder de wenslijst als je 'm uitgeklapt hebt) dan kun je een prijs instellen waarbij je een alert wil ontvangen van het product.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 11:31
Dat was niet helemaal antwoord op mijn vraag, maar heb het al gevonden inmiddels.
Pagina: 1