Glasvezel provider waar modem in bridge-modus kan

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-07 21:54
>Alternatief is de gehele modem vervangen voor bijvoorbeeld Ubiquiti/Mikrotik spul.
Goed punt.
Heb lang getwijfeld over de CRS125-24G-1S-2HnD-IN, maar uiteindelijk niet voor gekozen vanwege gebrek aan 5Ghz.
Volg reeds ander toppic voor de rb4011igs_5hacq2hnd_in, maar nog weinig/geen ervaringen/reviews te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Hammetje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:14:
[...]

Zoals je noemt is DMZ inderdaad de beste optie met het modem welke je hebt ontvangen. Alternatief is de gehele modem vervangen voor bijvoorbeeld Ubiquiti/Mikrotik spul. Om uit te zoeken of dat wat voor je is, zou je bijvoorbeeld hier kunnen kijken: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie

In de OP daar staat nog niets over Caiway, je zal dus zelf ook nog onderzoek moeten doen.
Ik heb gisteren dit modem ook ontvangen. Vervangen voor een eigen gaat denk ik niet, omdat er een speciale glasvezelconnector aanzit die in de hoofdaansluiting van de glasvezelaansluiting gaat.
De kabel zit verwerkt in het Genexis modem, en is niet te verwijderen.

Ik moet Caiway toch nog bellen, ik vraag meteen ook wel even of ze het modem in bridge mode kunnen zetten. Ik wil verder ook geen gebruik maken van de mogelijkheden van het Genexis modem/router, aangezien ik een eigen router heb waar ik alles op regel.

EDIT: Caiway geeft aan dat de Genexis 4870 niet in bridge mode kan. Ik vroeg ook door of ze het niet kunnen of niet willen. Toen was het antwoord ze kunnen het niet, maar de medewerker zij er wel bij dat ze graag zien wat de klant allemaal achter het Caiway modem heeft hangen.
Dus het is toch een beetje een omslachtig antwoord volgens mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Buffalo op 04-07-2019 11:16 ]

Pagina: 1 2 Laatste