Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc waarmee ik nieuwere games bv The Witcher 3 kan gaan spelen, (ben me er van bewust dat dat met dit budget niet op ultra zal zijn oid). Ik heb ook een ps4 die ik blijf gebruiken, de pc hoeft bv geen gta 5 te kunnen draaien. Ook ga ik het gebruiken voor standaard kantoor / school werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de pc is ongeveer 800 euro, dit is exclusief Windows, scherm en toetsenbord / muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nooit een echte desktop gehad dus ik heb nog helemaal niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen speciale wensen behalve dat ik graag met wifi zou kunnen willen verbinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel, verder heb ik geen speciale voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is onbelangrijk (That's what he said), als het geluid niveau onder dat van mijn ps4 blijft ben ik tevreden. Ook zou ik het fijn vinden als het systeem over een jaar of twee te upgraden is.
Ga je overklokken?
Heb zelf geen behoefte aan overklokken.
Dit is waarop ik zelf ben uitgekomen
Ik weet niet zeker of mijn wensen mogelijk zijn met dit budget, als dit niet mogelijk is hoor ik het graag en ook hoeveel een systeem dat voldoet aan deze eisen ongeveer kost.
Alvast bedankt!
Ik wil een pc waarmee ik nieuwere games bv The Witcher 3 kan gaan spelen, (ben me er van bewust dat dat met dit budget niet op ultra zal zijn oid). Ik heb ook een ps4 die ik blijf gebruiken, de pc hoeft bv geen gta 5 te kunnen draaien. Ook ga ik het gebruiken voor standaard kantoor / school werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de pc is ongeveer 800 euro, dit is exclusief Windows, scherm en toetsenbord / muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nooit een echte desktop gehad dus ik heb nog helemaal niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen speciale wensen behalve dat ik graag met wifi zou kunnen willen verbinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel, verder heb ik geen speciale voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is onbelangrijk (That's what he said), als het geluid niveau onder dat van mijn ps4 blijft ben ik tevreden. Ook zou ik het fijn vinden als het systeem over een jaar of twee te upgraden is.
Ga je overklokken?
Heb zelf geen behoefte aan overklokken.
Dit is waarop ik zelf ben uitgekomen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 228,30 | € 228,30 |
1 | ASRock H97M Pro4 | € 86,95 | € 86,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 210,95 | € 210,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Fractal Design CORE 2300 | € 47,95 | € 47,95 |
1 | TP-Link Archer T2U | € 19,53 | € 19,53 |
1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 76,39 | € 76,39 |
1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 11,77 | € 11,77 |
1 | Corsair Builder CX500 Bronze | € 55,95 | € 55,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 791,74 |
Ik weet niet zeker of mijn wensen mogelijk zijn met dit budget, als dit niet mogelijk is hoor ik het graag en ook hoeveel een systeem dat voldoet aan deze eisen ongeveer kost.
Alvast bedankt!
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 673167 op 14-05-2015 17:08 ]