Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Karmasysteem 2.0

Pagina: 1
Acties:

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Hallo :)F :)B

Nadat gisteren het nieuwe karmasysteem is ingevoerd, is mijn hoeveelheid karma gezakt met 7000. Goed, het zei zo dankzij de nieuwe calculaties. Niks aan te doen. Nu, wat ik wel raar vind, is het volgende:
In sommige topics staat zo'n tekentje van het expertisegebied, zoals hier bijvoorbeeld:
MK1998NL in "Mijn eerste (zelf samengestelde) game computer"
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/V8StpP480Zbiwunq3616v0si/medium.png
In echter een ander topic in hetzelfde subforum (hier bijvoorbeeld) is dit niet het geval;
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KfjQxjtgwIEBnsXyyr2gNSYX/medium.png
En dat terwijl het hetzelfde subforum is! Is dat wel juist?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
Het ene topic is aan het merk crucial gekoppeld, het andere topic niet. Dus vandaar :)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Aha, ik zie het nu erboven staan :) Is het dan eerlijk gezegd niet handig dat de expertises van bepaalde dingen constant ernaast te hebben staan? Want in het DAA linkt bijna nooit iemand onderwerpen, dus dan is het ook niet te zien.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
Hier is bewust voor gekozen om mensen niet te overspoelen met badges. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld een Crucial badge te tonen bij een topic dat over Intern Geheugen gaat. Daarnaast ga je bij heel veel mensen continu die badges zien, terwijl het dan weinig waarde toevoegt, omdat het niet slaat op de content die je aan het bekijken bent.

Maar eventueel kan je deze feedback in dit topic kwijt.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Crucial bouwt ook intern geheugen :p

Maar goed daar gaat het nu niet om :) Ik zal eens een kijkje nemen in dat topic, daar was ik in het begin ook naar op zoek eigenlijk :)

Gooi maar dicht :)

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:16

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Bugje.

Filmpje is superimposed over karma king

Voorbeeld: JeroenH in "De Duurzame Kroeg deel 2"

EDIT:

Of wil/moet dit in een nieuwe topic?

[ Voor 15% gewijzigd door ollie1965 op 13-05-2015 17:00 ]

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet