Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Glasvezel Vodafone Draytek 2132 error

Pagina: 1
Acties:

• Gokhan27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-05-2015
sinds begin dit jaar heb ik vodafone glasvezel abonnement (Alles in 1, maar maak geen gebruik van Bellen).
Van vodafone heb ik een Draytek 2132 modem ontvangen. Ikzelf heb hier mijn Asus rtn66u op aangesloten. Ik loop tegen hetvolgende aan;

ik kijk thuis video streams op de laptop of smartphone. in het begin kon dit niet omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de streamingdienst (zie dit als een url link om video streaming te kijken). Na een tip van ervaren gebruikers heb ik de optie Active True Ip aangezet in de Draytek modem. Hierna is de url link gaan werken en kon ik thuis gewoon kijken. (mijn ouders hebben een telfort abonnement en daar kan ik altijd kijken zonder problemen).

Het probleem: sinds vorige week is er een nieuwe firmware gekomen op de draytek is de optie Active True Ip komen te vervallen. En jaa..... ik kan dus niet meer kijken en gebruik maken van video streaming via een externe server!!!

mijn vraag is en nu?

• Barre73
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:55
Verplaats deze vraag even naar het Vodafone glasvezel topic. Daar hoort het ook en bovendien kijken daar veel meer mensen dan naar 1 los aangemaakt topic.

Vodafone Thuis via Glasvezel

[Voor 16% gewijzigd door Barre73 op 13-05-2015 11:23]

• Gokhan27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-05-2015
ok thnx Barre73!

heb het daaronder geplaatst

• Barre73
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:55
@Moderator: topic kan gesloten worden. Vraag is nu gesteld in Vodafone topic en wordt ook beantwoord zo te zien.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True