Nogal benadeeld in Virtuele Internet Punten

Pagina: 1
Acties:

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Toen ik net naar mijn profiel surfde voelde ik ineens een stuk minder de behoefte om nog verder te gaan met het beoordelen van berichten. Ik ben duizenden en duizenden punten er op achteruit gegaan. Omdat ik maanden heb gespendeerd aan het beoordelen van reacties. Wat dus nu minder waard is blijkbaar. Het lijkt wel alsof we ineens de euro hebben ingevoerd op tweakers. Ik ben er niet blij mee. Ook al zijn het maar Virtuele Internet Punten. Waarom? Ik stond ver boven de 100K, nu onder de 90K.

Net zoals ik niet blij ben met het feit dat ik iets van 5 jaar abo's achter elkaar heb gehad. Toen even krap bij kas zat en toen het nieuwe abo systeem er kwam. En vette pech, geen gratis upgrade naar Plus. Dit vind ik ook jammer. Aangezien ik abonnee van het eerste uur ben. Valt daar nog wat te regelen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat lijkt me niet echt een bug, en meer iets voor Feedback: Nieuw karmasysteem? ;)

Virussen? Scan ze hier!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:18

koku

Tnet Devver
Dit is inderdaad geen bug, dus ik archiveer dit topic. Feedback kan je in boven genoemd topic kwijt.
Wat betreft je Abo, dat is pech inderdaad, maar als development kunnen we hier weinig aan doen. Stuur een mailtje naar het abonnee emailadres (hier te vinden: https://secure.tweakers.net/aboshop/)