Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik windows 8.1 Pro 64 Bit en ik wil graag mijn games beter spelen het liefst op de meest hoge haalbare graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer 300 a 400 euro gaan kosten t liefst 300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja ik heb een GTX 670 2GB van EVGA pricewatch: EVGA GeForce GTX 670
en 8gb crucial ballistics sport DDR3 1600 MHZ RAM dit wil ik een een SSD en HDD's Ik wil alleen een moederbord en CPU upgrade.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan de volgende CPU http://tweakers.net/product/376910/intel-core-i5-4460/ de i5 - 4460
En een moederbord wat daar goed bij past voor gamen ik heb geen verstand van intel heb altijd AMD gehad vandaar de vraag hier. Heb geen verstand van de chipsets en welke beter zijn dan welk.
pricewatch: Asus B85-Pro Gamer Ik zat te denken aan dit moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat nu uit naar Intel omdat ik altijd AMD heb gehad.
Heb nu een asrock extreme 3 990FX met een amd phenom x2 955 overclocked naar 4.2 GHz
pricewatch: ASRock 990FX Extreme3
pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de nieuwste games goed runnen zonder lagg t liefst op lekkere hoge kwaliteit. Zoals GTA V Watchdogs en bijvoorbeeld wolfenstein the new order. Gaat dit lukken?
Ga je overklokken?
Ik heb voorheen altijd overgeklokked en ben nu niet echt meer van plan over te klokken. Ik wil gewoon dat t standaard lekker snel werkt zonder dat ik moet overklokken.
Ik gebruik windows 8.1 Pro 64 Bit en ik wil graag mijn games beter spelen het liefst op de meest hoge haalbare graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer 300 a 400 euro gaan kosten t liefst 300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja ik heb een GTX 670 2GB van EVGA pricewatch: EVGA GeForce GTX 670
en 8gb crucial ballistics sport DDR3 1600 MHZ RAM dit wil ik een een SSD en HDD's Ik wil alleen een moederbord en CPU upgrade.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan de volgende CPU http://tweakers.net/product/376910/intel-core-i5-4460/ de i5 - 4460
En een moederbord wat daar goed bij past voor gamen ik heb geen verstand van intel heb altijd AMD gehad vandaar de vraag hier. Heb geen verstand van de chipsets en welke beter zijn dan welk.
pricewatch: Asus B85-Pro Gamer Ik zat te denken aan dit moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat nu uit naar Intel omdat ik altijd AMD heb gehad.
Heb nu een asrock extreme 3 990FX met een amd phenom x2 955 overclocked naar 4.2 GHz
pricewatch: ASRock 990FX Extreme3
pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de nieuwste games goed runnen zonder lagg t liefst op lekkere hoge kwaliteit. Zoals GTA V Watchdogs en bijvoorbeeld wolfenstein the new order. Gaat dit lukken?
Ga je overklokken?
Ik heb voorheen altijd overgeklokked en ben nu niet echt meer van plan over te klokken. Ik wil gewoon dat t standaard lekker snel werkt zonder dat ik moet overklokken.