Eindelijk is mijn casemod bijna klaar.
nog niet hellemaal want, ik wil o.a. nog
- Een looplichtje aan de voorkant monteren die LAN activiteit weer geeft,
- Sigarten aansteker ingaan zodat ik er een nachtlampie en da soort shit in kan drukken.
- blikjes houder aan de zijkant
- paar bouten in de zijkant slaan zodat die lelijke spleet verdwijnt.
Uit een oude pentium 90 kast heb ik hem gemaakt

heel veel later, nadatp ik hem flink onderhanden heb genomen ziet hij er zo uit. lekker klein (even hoog als 2 cdrom-speler en iets dieper dan 1 cdrom-speler.

hier heb ik een klein koelblokje op de voeding gezet, ivm warmte productie en het ontbreken van een fan die lucht er langsbrengt.

voorkant ook ff ingekort.

cdrom spelertje die uit een laptop komt
) (mijn dank aan stropdas, helaas heb ik hem op het eind er uit moeten halen omdat hij het begeven heeft
)

hier heb ik hem inmiddels al een kleurtje geven, kretablauw
had geen flauw idee dat die kleur bestond maar goed 

hier met koeling

close-up voor de geinterseerden

pas als je hem naast een bigtower zet, geeft het een goede impresie van hoe mobiel hij eigenlijk is
nog niet hellemaal want, ik wil o.a. nog
- Een looplichtje aan de voorkant monteren die LAN activiteit weer geeft,
- Sigarten aansteker ingaan zodat ik er een nachtlampie en da soort shit in kan drukken.
- blikjes houder aan de zijkant
- paar bouten in de zijkant slaan zodat die lelijke spleet verdwijnt.
Uit een oude pentium 90 kast heb ik hem gemaakt

heel veel later, nadatp ik hem flink onderhanden heb genomen ziet hij er zo uit. lekker klein (even hoog als 2 cdrom-speler en iets dieper dan 1 cdrom-speler.

hier heb ik een klein koelblokje op de voeding gezet, ivm warmte productie en het ontbreken van een fan die lucht er langsbrengt.

voorkant ook ff ingekort.

cdrom spelertje die uit een laptop komt

hier heb ik hem inmiddels al een kleurtje geven, kretablauw

hier met koeling

close-up voor de geinterseerden

pas als je hem naast een bigtower zet, geeft het een goede impresie van hoe mobiel hij eigenlijk is