Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zou puur zijn om te gamen, maar aangezien ik ook IT studeer zou dit zeer handig zijn. Ben zelf in bezit van een Macbook Pro 15¨ die ruim voldoende is. Maar het gamen op pc kriebelt weer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zou graag rond de 900 euro blijven ( al is dit niet mogelijk ; zie lijst onderaan .. )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets meer echt van randapparatuur nog thuis liggen, dus quasi alles moet nieuw zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou graag goede videokaart hebben en een SSD is een absolute must. In principe hoeft een grote opslagcapaciteit niet, aangezien ik altijd een externe HDD kan gebruiken. Ben niet echt into videoediting met grote files. Design gedeelte zou ik eerder op mijn Macbook Pro gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, games moeten gewoon vlot kunnen draaien
Ga je overklokken?
Neen
Nog vele gekeken naar de best buy guide, dus hier en daar wat gecombineerd. Maar budget ligt wat te hoog...
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zou puur zijn om te gamen, maar aangezien ik ook IT studeer zou dit zeer handig zijn. Ben zelf in bezit van een Macbook Pro 15¨ die ruim voldoende is. Maar het gamen op pc kriebelt weer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zou graag rond de 900 euro blijven ( al is dit niet mogelijk ; zie lijst onderaan .. )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets meer echt van randapparatuur nog thuis liggen, dus quasi alles moet nieuw zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou graag goede videokaart hebben en een SSD is een absolute must. In principe hoeft een grote opslagcapaciteit niet, aangezien ik altijd een externe HDD kan gebruiken. Ben niet echt into videoediting met grote files. Design gedeelte zou ik eerder op mijn Macbook Pro gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, games moeten gewoon vlot kunnen draaien
Ga je overklokken?
Neen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish) | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Dell P2414H | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Razer BlackWidow Tournament 2014 (US-Layout) | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Razer Deathadder Chroma | € 65,97 | € 65,97 |
| 2 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,01 | € 104,02 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 174,80 | € 174,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.218,24 | |
Nog vele gekeken naar de best buy guide, dus hier en daar wat gecombineerd. Maar budget ligt wat te hoog...