Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User review - dondoron

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iGugu
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 26-05-2017
Dondoron had gereageerd op mijn ad voor de iPad mini. Hij heeft op 4 mei 13:40 een bericht gestuurd dat hij interesse heeft, 4 mei 22:08 reageer ik dat de iPad nog beschikbaar is met mijn tegenbod. Pas op 7 mei 11:52 krijg ik bericht terug, inmiddels is de iPad verkocht en dit laat ik hem weten. Nu zie ik dat hij een review heeft geplaatst met slechte waardering. We zijn niks overeen gekomen, noch reserveren of iets, dat ik de iPad inmiddels verkocht heb in de tussenliggende 2.5 dagen lijkt mij niet zo gek. Graag review verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Heb je Dondoron ook ingeseind, zoals staat in How to - V&A feedback laten aanpassen?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iGugu
Hoi,

Nee nog niet gedaan, ga ik nu doen. Heb wel feedback voor Don achtergelaten.

• iGugu
2 weken zijn voorbij en tot heden geen reactie van Don. Graag feedback verwijderen.

• iGugu
Admin aanwezig die de reactie kan verwijderen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iGugu
@Microkid: Thanks! Helaas zie ik net dat hij een review heeft neergezet op mijn laatste advertentie met "huilebak" word dit kinderachtig gedoe hier op tweakers gedoogd? Graag zsm actie hierop aub.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Ook verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True