iPhone video recorden + live meekijken iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
gegroet,

Zoals topic titel al doet vermoeden wil ik graag weten of het mogelijk is om video's met een iPhone (5s) te maken terwijl er een live feed op de iPad (of Windows computer) ontvangen kan worden van wat er opgenomen wordt met de iPhone

Er zijn wat apps die dus een live feed kunnen doorgeven vanaf iPhone naar de iPad of Windows computer, echter kan de iPhone in dit geval niets opnemen. Dit is dan wel weer mogelijk middels het opnemen van de display maar dan heb je weer te maken met mogelijke WiFi/internet-netwerk haperingen en zijn opgenomen video's niet echt HiRes en vol met gebruikelijke netwerk hiccups.

Iemand een idee of dit kan?

Bvd
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Sinds Yosemite (misschien eerder) kan ik vanaf mijn Mac met QuickTime een screenrecording van mijn iPhone 5s maken zonder kabels of ingewikkelde software. Geen artifacts. Ik heb het een paar keer gebruikt om een screencapture van mijn App te maken. Van de iPad weet ik het niet, die van mij is te oud daarvoor. Misschien heb je hier wat aan?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
QuickTime op een iPad zal er wel niet zijn. QuickTime op m'n Windows pc wel. En dan een live verbinding met een iPhone die staat te recorden van video's ,..

Of in het ergste geval een live verbinding met een iPhone waarvan de camera functie aanstaat ( en zo op de pc die video recorden).

Als dat laatste dezelfde video kwaliteit als wat een iPhone laat zien én geen video (netwerk)haperingen heeft is dat een mogelijkheid,..
Maar even kijken hoe of wat met QuickTime