Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Ik zou graag een redelijke game PC willen. Ik zou er graag mee willen gamen en als het kan ook redelijk video's bewerken.
Het mag rond de 800 euro kosten en het mag niet meer kosten dan 900 euro.
Er zijn nog geen componenten of randapparatuur die ik al hebt en mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
ik heb geen idee wat ik allemaal nodig heb.
Het enige wat ik wil is dat mijn computer rond de 60 fps blijf en dat ik er video's erop kan editen.
Ik heb tot nu toe dit, maar ik sta open om het te veranderen.
CoolerMaster MegaFlow, 200mm, 700rpm, LED Rood
Antec High Current Gamer HCG-520M
Asus Crosshair V Formula Z AM3+ 990FX 4xDDR3 ATX
AMD FX-8350, 4.00GHz, 8MB, AM3+
CoolerMaster Elite K380, ATX, Zwart
Kingston Fury 16GB(2x8GB) DDR3 1866Mhz CL10 Red
Ik zou graag de processor, de moederbord en het geheugen zo houden maar zoals ik al zei: ik sta open voor verandering.
Ik weet niet wat overklokken is maar als je me daarmee kan helpen, dan zou dat fijn zijn
Alvast bedankt
Ik zou graag een redelijke game PC willen. Ik zou er graag mee willen gamen en als het kan ook redelijk video's bewerken.
Het mag rond de 800 euro kosten en het mag niet meer kosten dan 900 euro.
Er zijn nog geen componenten of randapparatuur die ik al hebt en mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
ik heb geen idee wat ik allemaal nodig heb.
Het enige wat ik wil is dat mijn computer rond de 60 fps blijf en dat ik er video's erop kan editen.
Ik heb tot nu toe dit, maar ik sta open om het te veranderen.
CoolerMaster MegaFlow, 200mm, 700rpm, LED Rood
Antec High Current Gamer HCG-520M
Asus Crosshair V Formula Z AM3+ 990FX 4xDDR3 ATX
AMD FX-8350, 4.00GHz, 8MB, AM3+
CoolerMaster Elite K380, ATX, Zwart
Kingston Fury 16GB(2x8GB) DDR3 1866Mhz CL10 Red
Ik zou graag de processor, de moederbord en het geheugen zo houden maar zoals ik al zei: ik sta open voor verandering.
Ik weet niet wat overklokken is maar als je me daarmee kan helpen, dan zou dat fijn zijn
Alvast bedankt