Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Shopreviews meer prominenter in beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:11

AW_Bos

Waar ga je heen?

Topicstarter
Ik vind de Shopreviews eigenlijk behoorlijk verborgen op de site, terwijl het naar mijn idee een prominent onderdeel is van Tweakers. In de Pricewatch staat deze behoorlijk in een hoekje vermeld, waardoor hij slecht vindbaar is. Ook in het menu bij Meer is er weinig van te vinden. Is het niet een idee om deze aan het menu toe te voegen? En wat is de reden dat er weinig verwijzingen binnen Tweakers naar zijn?

En zijn er mogelijkheden of planningen om de shopreviews ook toe te voegen aan de site-wide-search, zodat ik ook daar op winkels en bedrijven kan zoeken?
Ik zou het in ieder geval meer op prijs stellen! :)

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat kwam in Shopreviews in zoekmachine al voorbij, de lastig te vinden link ook ;)

[Voor 16% gewijzigd door Raven op 06-05-2015 17:00]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Maite de Jong
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10-09 15:12

Maite de Jong

Online Product Manager
De shopreviews zijn voor de meeste bezoekers met name interessant wanneer ze zich in de laatste fase voor de aankoop bevinden, het product al gekozen hebben en gaan bekijken waar ze dat product het best kunnen kopen. De review van de shop is dan een van de factoren die de keuze bepaald en daar dus heel belangrijk.

Kun je toelichten wanneer het interessant is om eerst of alleen de shopreview te zoeken, zonder dat daar de wens van een aankoop bij hoort?

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Bijvoorbeeld als je een winkel in de buurt zoekt als je direct een onderdeel nodig hebt? Dan kan je aan de reviews zien 1) welke er in de buurt zitten en 2) welke daarvan goed/slecht/te vermijden zijn.

Volgens mij is deze MF al eerder langsgeweest, de shopreview link moet je met een vergrootglas zoeken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Señor Sjon schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:49:
Volgens mij is deze MF al eerder langsgeweest, de shopreview link moet je met een vergrootglas zoeken.
Die staat in het topic dat ik noemde in mijn vorige bericht ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Er zijn eerder topics over geweest... of ik ben kwijt waar ik het heb neergezet, dat kan ook. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Of ben je in de war met \[PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link ? Die staat op dezelfde verborgen plek :P

[Voor 15% gewijzigd door Raven op 07-05-2015 14:14]

Oscar Wilde

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True