Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

dedicated videokaart of geintegreerde graphics?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• botn
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15-09 21:01
ik kocht vorige week een dell inspiron desktop, omdat die nagenoeg identiek dezelfde componenten had die ik in gedachten had voor een zelfbouwpc, én goedkoper was. Ik was niet van plan een aparte grafische kaart te kopen, maar deze PC heeft er eentje. Ik vraag me echter af of deze wel béter is dan de geintegreerde... Als ik de benchmarks bekijk alvast niet:

Geintegreerd in mijn i5 4460 is de Intel HD 4600
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=Intel+HD+4600

Average G3D Mark: 724

"Extra" grafische kaart is de GeForce GT 705
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=GeForce+GT+705

Average G3D Mark: 413

Haal ik die geforce er niet beter gewoon uit? Of werkt die "samen" met mijn geintegreerde kaart, waardoor de uiteindelijke prestaties toch beter zijn? Bovendien maakt dit kaartje nogal lawaai (zeer kleine ventilator die hoge toeren haalt)... Of heeft het toch zijn voordelen?

(ik speel 0,0 games, maar wil wel af en toe home videos bewerken)

PVOutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 07:48
Gewoon eruit halen en weggooien dat ding!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-09 14:57

Thomg

Aww yiss

Hahaha wat, aan zo'n gpu heb je echt helemaal niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 06-09 22:02
Uit die pc ermee NU!!! ;) ik kan er wel een gebruiken voor mijn farm met xeon zonder integrated gpu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: juni 2010
  • Niet online
Je hebt er niets aan, maar jmulder uit een ander topic zoekt nog een kaart,
als je die nu aan hem overdoet voor 1 tientje ofzo, dan is iedereen blij en het milieu is ook weer wat gespaard
Videokaart vervanging van oude computer

[Voor 9% gewijzigd door Reepje op 05-05-2015 19:42]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True